-És én neked?
-Te vagy a legszexibb tanár akit valaha láttam.
-Hmmm igazán hízelgő. -Dőlt hátra.
-Ha meg tehetnéd le feküdnél velem? -Hunyta le szemét a fiatal.
-Mért nem tehetem meg? -Nevette el magát a férfi. -Csak vicceltem. Most azonnal?
-Igen.
-Nem. Nem tenném meg. Még korai. Nem szeretném el sietni a dolgokat.
-Ez kedves. -Hunyta le a szemét.
-El fáradtál?
-Uhum picit. -Fordult oldalra Danny. Björn lejjebb csúszott és ő is be hunyta a szemét.
-Egyébként nem zavar, hogy 10 évvel idősebb vagyok?
-Igazából nagyon izgató a tény, hogy idősebb vagy domináns és nem tudom izgi. Tapasztalt és érett vagy. Ez számomra vonzó és neked nem fura?
-Hát tudod nekem meg az imponál, hogy 17 éves srác rám indul. -Szélesen el mosolyodott. -Izgató, hogy egy éretlen „szűz” -Mutatta az idéző jeleket.- Szinte érintetlen testét én piszkolhatom be.-Kuncogott.
-Perverz.
-Nem titkolom az vagyok. Hány éves volt a legfiatalabb párod és akkor te hány éves voltál?
-Jó kérdés...34 éves voltam és egy 16 éves srác. A fiúnak apakomplexusa volt. Elég fura lett a kapcsolat a végére. Be kell valljam az első sex fhuuu. Nagyon élveztem neki kicsit fájt de teljesen oda adta magát. Aztán el kezdett apázni az elején kicsit fura de aztán már izgatónak tartottam.
-Miért? -Nézett rá a férfire.
-Nem tudom. Talán mert az a jelző fel ruházott a hatalommal. Fölénnyel. Fel nézett rám és azt akarta, hogy birtokoljam. Aztán át esett a túl oldalra a dolog. 0-24 apának hívott és a kapcsolatunk is olyan lett. Szóval dobtam. -Danny fel kelt majd szembe bele ült Björn ölébe és a nyakához hajolt. Halkan beszélt.
-Szóval izgat ha apának hívlak? -Harapott finoman a férfi nyakába amire az idősebb csak egy el folytot sóhajt engedett el. -Apahhh! -Nyöszörögte a fülébe a fiú kéjesen.
-Danny elég lesz...-Suttogta.
-Gyerünk gyűrj magad alá! -Harapta meg a férfi fülét és érezte, hogy valami kemény nyomja a fenekét.
-Daniel hagyd abba...-Kezdett szuszogni Björn. A fiatal el vigyorodott.
-Jólvan na. Látom tényleg fel izgulsz rá. -Nyakába tette fejét és be hunyta szemét. Björn nyakán érezte a fiatal forró lélegzetét. Erős karjait a fiú köré fonta és mélyen be szívta a fiú illatát.
-Daniel.
-Igen?
-Köszönöm, hogy el jöttél velem ide.
-Én is jönni akartam szóval nem kell meg köszöni. -Björn fel állt a fiúval a kezébe. Fel cipelte a hálóba le fektette az ágyra. D le vetkőzött alsóra és be bújt a takaró alá a felnőtt követte a példáját és közel húzta magához. Hamar el aludtak másnap Daniel telefon csörgésére ébredt Björn. Fel vette, kómásan szólt bele.
-Daniel telefonja.
-Maga kicsoda? -Egynői hang szólt bele.
-Hé Danny az anyád az.
-Szia anya...-Ült fel.
-Ki volt az a férfi?
-Csak az egyik haverom. -Vakarta a fejét.
ESTÁS LEYENDO
Tanár úr kérem!
RomanceDaniel egy 17 éves főiskolás fiú. 2 barátjával ellentétbe ő valahogy mindig bajba keveredik. Tipikus fiatal. Nem érdekli semmi igazából. Csak éli az életét ahogy az neki tetszik. Viszont ezt nem nézi jó szemmel osztály főnöke akinek a tantárgyából b...