Szóval be jövők neked?

141 8 0
                                    

-Én viszont beléd zúgtam! -Hajolt az arcába.

-Dehogy zúgtál. -Nevetett. -Annyira nem ismersz, hogy belém bolondulj. Olyan fiatal és naiv vagy. -Puszilta meg. Ki keveredtek a partra.

-Gyakran jársz ide?

-Nem. Sajnos. -Mosolyogva ült le a verandára. Le huppant mellé a fiatal is. Björn rá gyújtott és meg kínálta Dannyt aki el is fogadta.

-A meló miatt?

-Pontosan. Általában tanítok néha meg ugye versenyzek. Ritka hogy ki kapcsolódok. De hát ez van. -Emelte fel a kezeit. -Na meg nincs kivel. Egyedül tök unalmas dolog. Szép meg nyugis de ha nincs veled senki elég uncsi.

-Meg értem. -Nagyot szívót a szálba majd hátra dőlt.-Szóval...beszélhetnénk egy kicsit privátabb dologról?

-Persze.

-Be megyünk?

-Ha akkarsz. -Állt fel és be mentek. Fel vezette az emeletre ahol a háló volt. Le ült az ágy végébe Danny pedig az elejére. -Miről szeretnél beszélni?

-Tudod el meséltem, hogy vesztettem el a szüzességem.

-Melyikre gondolsz?

-A hátsóra.

-Iiigen.

-Elégé félek...

-Igen ezt is mondtad már. -Simította meg az arcát. -Miért kattogsz ezen?

-Mármint? -Nézett fel a férfire kérdőn.

-Nem értem miért kattogsz ezen ennyire. -Mosolyodott el. Homlokon puszilta. -Ha akarod holnap meg tanítalak a szörf alapjaira.

-Rendben...nem akkarsz róla beszélni?

-Mégis miről?

-A sexről...-Pirult el.

-Szeretnél róla beszélni? -Vigyorodott el Björn.

-Nem zavar, hogy bajom van vele?

-Hát egyenlőre még nem probléma mivel még nem akarunk sexelni vagy tévedek? -Kuncogott a férfi. Dannynek jól esett, hogy a férfi ennyire könnyen veszi a dolgot.

-Hagy bújjak oda.

-Gyere csak. -Tárta szét karját. Danny nem volt kicsi még is el törpült Björn kezei közt. Fejét a férfi mellének nyomta és bele kuporodott az ölébe. Björn magához szorította. Hosszú percekig így maradtak.

-Van a közelbe bolt?

-Van persze.

-Le ugrunk?

-Persze nincs messze le sétálhatunk. -Lassan meg is indultak Danny persze a deszkáján gurult. -Meg próbálhatom?

-A deszkázást?

-Aham.

-Tessék. -Danny le szállt róla. Björn rá állt de nagyon dülöngélt. -Így el fogsz es...-Mielőtt végig mondta volna ki csúszott alóla a deszka és seggre esett.

-Uhhh...ez nagyon más mint a szörf...-Danny kuncogva vette fel a deszkát.

-A súlypont a baj. Míg szörfnél instabil a deszka amin állsz bármerre tudsz korrigálni. Itt viszont csak előre vagy hátra tudsz haladni. Jobbra balra nem fog el menni a deszka. Itt középen kell tartanod a súlypontot, hogy ne mennyen se előre se hátra. -Állt rá a deszkára. (Am ne higgyétek el amit írok nem értek hozzá csak ki talált magyarázat xD )

-Olyan egyszerűnek tűnik amimkor ott állsz rajta.

-Én már évek óta deszkázom. -Vigyorodott el és jobbra balra kezdte  ingatni a deszkát.

-Fel vágós. -Állt talpra.

-Nekem a szörf nem fog menni. Meg szoktam, hogy amin állok az nem kezd el süllyedni meg minden irányba mozogni. -Kuncogott a fiú. -Be vásároltak és haza fele rá gyújtottak.

-Mióta dohányzol?

-15 éves koromba szoktam rá.

-Miért?

-A meccsek előtt iszonyatosan izgultam. Gyereként még annyira nem de ahogy nőt a tét a korommal úgy a stressz is nagyobb lett. Muszáj volt valamit csinálni miután véresre rágtam a szám és az ajkaim. Egy másik srác ajánlotta aki a körmét rágta nagyon csúnyán. Hülye dolog volt rá szokni. Később menőnek is éreztem magam miatta. -Mosolyodott el keserűn a fiú.

-Én a katonaságba szoktam rá.

-Meg tudom érteni. -Fújta ki a füstöt.

-Igyekszem le szokni de az istenért se tudom le tenni. Bár már jóval kevesebbet dohányzom. Remélem 1x végleg sikerül le tenni. -Mosolygott a fiúra.

-Nekem is le kéne tennem. -Nézte a füstölgő cigit.

-Hát nem ártana az biztos.

-Szeretnéd még 1x meg próbálni? -Szállt le.

-Jó legyen. -Nyomta el a cigit és lassan rá állt. Szinte szoborrá dermedt.

-Nah látod megy ez. -Danny meg fogta Björn derekát és el kezdte tolni.

-HÉ Mit művelsz!?  

-Nyugi! -Hirtelen fel lépett a férfi mellé át ölelve a derekát.

-Meg fogunk halni!

-Max taknyolunk! -El indultak a lejtőn.

-JÉZUUUUUUUUUS! -Üvöltőt a   férfi.

-Majd én irányitok semmi vész! -Jött az első kanyar Danny finoman húzta hátra a férfi súly pontját így sikeresen be vették azt.

-Hű te. Ez rohadt ijesztő.

-Dehogy az nyugi! Mindjárt ott vagyunk! -Kuncogott a fiatal.

-Hogy fogunk fékezni?

-Te azon az oldalon teszed le a lábad szép lassan, én meg ezen így elvileg nem esünk el.

-Jézus isten!

-3...2...1! -Danny le tette a lábát de Björn nem merte el emelni így a deszka oldalra fordult és fel borult. A férfi rá esett Danielre aki csak fel nyikkant a másik súlya alatt.

-Egek Danny jól vagy? -Pattant fel a férfi. A fiú sziszegve fel ült az alkarja szépen le volt horzsolva.

-Áuu...NEM TETTED LE A LÁBAD! -Kiabált rá.

-Be szartam bocsi! -Danny meg sértődve fel állt és deszkájával duzzogva ment be a házba. El kezdett hideg vizet engedni a sebre közbe pedig hangosan sziszegett.

-Segítek! -Vette elő az első segélyes dobozt Björn. Le fertőtlenítette a sebét majd be kötötte. -Így holnap nem fogsz tudni be jönni a vízbe.

-Mé’?

-Szét fogja marni a sós víz a karod. -Mutatott rá.

-Ahj ne már...Ez a te hibát! -Huppant le a kanapéra.

-Igazad van. Sajnálom. -Ült le mellé és meg puszilta az arcát. A fiú tovább zsörtölődött. -Cserébe jövőhét után le hozlak megint.

-Az még messze van! -Hisztizett.

-Próbáld meg ki bírni. -Nevetett a férfi. D el nyúlt a kanapén fejét a férfi ölébe helyezte.

-Szóval be jövök neked? -Nézett fel a férfire.

-Igen helyesnek tartalak! -Simította hátra a fiú haját és simogatni kezdte a fejét.

Tanár úr kérem! Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ