-Mit kell tennem, hogy ez meg változón?
-Daniel. -Sóhajtott és ismét fel csapta a plexit. Kezeit a fiú arcára tette. -Nagyon sajnálom amit tettem. Bár sose csináltam volna! Rettenetesen bánom! -A fiú le horgasztotta a fejét.
-Haza viszel?
-Persze. -Danny fel öltözött és haza vitette magát. Miután el telt az őszi szünet D nem ment suliba.
-Valaki tud valamit Danielről? -Nézett fel a naplóból Björn. Senki nem szólalt meg.
-Chris?
-Nem beszéltem vele sajnálom. -Suli után a tanár és Chris is el mentek a fiú lakására. -Danny én vagyok az Chris!
-Hagy békén!
-Minden rendben? -Lapult az ajtóhoz.
-Nem semmi nincs rendben. -Hallatszott a fiú hangján, hogy sírt..
-Danny mi történt?
-Björn le smárolt aztán ki jelentette, hogy a tanárom és nem lehet köztünk semmi. -Tompa puffanás és keserves sírás. A szőke rá nézett a tanára.
-El ragadott a hév. -Suttogta.
-Nem akarok vele találkozni. Ki borulnék.
-Danny szedd már össze magad! Egy kemény kickbox-os srác vagy! Nem vall rád, hogy a szánalmadba dagonyáz! Egy erős független fiú vagy!
-Te könnyen beszélsz. Neked ott van Jack.
-Meg tennéd, hogy végre be engedsz? -Pár perc múlva kattant a zár és lassan nyílt az ajtó.
-Björn!? -Danny csapta volna be de el a férfi el kapta. Chris át ölelte a zaklatott fiút.
-Danny kérlek szedd össze magad! Ennek semmi értelme.
-Ő mit keres itt? -Hörögte.
-Aggódtam érted. -Csukta be maga mögött az ajtót.
-Nem akarok veled találkozni. -Ment be a szobájába és rá gyújtott.
-Meddig fogod még ezt csinálni? -Rakta karba a kezét. -Ugye tudod, hogy ez nevetséges?
-Sajnálom? -Arcát a kezeibe temette. Kezében ott volt a füstölgő cigi.
-Hogy van a kezed? -Guggolt elé a férfi ki véve a szálat a fiú kezébe és saját szájába vette.
-Jól van. -Björn el kezdte le tekerni a fáslit a fiú kezéről. Még 1-2 helyen fenn volt a varr és látszott hol égette meg a cigivel. Végig simított rajta amire fel szisszent a fiú.
-Idióta pont erről beszéltem. -Tett rá friss fáslit. -Szeretném ha holnapra össze kaparnád magad. -Válba veregette és Chrisel együtt távozott. Másnap Danny kapuszniát fel húzva sétált be az épületbe.
-Hé Chris. -Húzta el.
-Mi van? -Egyből rossz érzés fogta el amikor meg látta D elvetemült vigyorát. -Danny ugye nem?
-Cssss! -Mutatta ujjával, hogy maradjon csendbe. -El jött az ideje annak, hogy végre be vaduljak!
-Daniel ne csináld már! Megint el fogod vetni a sulykot.
-Csak fog be! -Ki nyitotta a táskáját amibe festék szóró flakonok voltak.
-Danny ez nagyon nem jó ötlet!
-Nyugi nagyon fasza lesz! Björn minden reggel el megy a mosdóba időzítve van egy robbanóan jó meg lepi! -Kacsintott és fel vett egy száj maszkot.
ESTÁS LEYENDO
Tanár úr kérem!
RomanceDaniel egy 17 éves főiskolás fiú. 2 barátjával ellentétbe ő valahogy mindig bajba keveredik. Tipikus fiatal. Nem érdekli semmi igazából. Csak éli az életét ahogy az neki tetszik. Viszont ezt nem nézi jó szemmel osztály főnöke akinek a tantárgyából b...