Beszéljük meg!

138 11 0
                                    

El érte a világító tornyot az ajtaja nem volt zárva így könnyen be jutott. Fel rohant a lépcső soron a lámpáig ami elég meleg volt. Le vette a vizes kabátot és ki terítette a korlátra ami mellé fel ült. Csalódva nézett a távolba. „ Mi az isten történt velem? Miért borultam így ki?” Nem értette a saját érzéseit. Björn lassan haladt a járda mentén mikor meg látta a föld túrást. Le állította a motort és követte a homokba maradt nyomokat.

-Jó nagyot taknyolt. -Picit el mosolyodott. Látta, hogy a torony felé haladnak a nyomok. Ahogy közelebb ért vette észre, hogy Danny el kezdett fel mászni a torony leg tetejére. Fel rohant a legfelsőre. -DANNY! AZZONAL JÖSSZ LE! -Kiabált rá.

-Hagyón békén!

-Mióta magázódunk?

-Mióta meg csókolt.

-Ha le jössz esetleg beszélhetnénk! -Danny kicsit vonaglott de végül csak le jött. -Úgy viselkedsz mint egy tini picsa! Mi ütött beléd?

-Meg csókoltál!

-Igen és? Magával ragadott a pillanat.

-Csak ennyi? Semmi több nem volt!?

-A diákom vagy. Tisztába vagy vele, hogy ez mit jelent? Van még 1 teljes éved a kis kóruságodból. Szóval pedofil vagyok és a saját diákomra hajtok rá. Ezt nem nézik jó szemmel. Ha volt esetleg több is abba csókba akkor se lett volna szabad meg történie. Téged ki csapnak engem ki rúgnak és le is sittelnek. - A fiatal nem válaszolt csak bámult maga elé a düh és fájdalom jelei mutatkoztak arcán. Björn meg fogta a fiú vállait és szemébe nézett. -Danny nem kéne ilyet mondanom de, te vagy a kedvenc diákom, talán még kicsit több is mint egyszerű diák.

-Tehát akkor ennyi? Felejtsük el? -Újabb könnyek gyűltek szemébe. A férfi szíve össze szorult.

-Gyere ide! -Húzta magához és arcát a fiú fejére téve ölelte. Hosszú percekig álltak így. -Na jó gyere menjünk le. -Már teljesen sötét volt Björn motorja mellett mind ketten rá gyújtottak. -Danny voltál már valaha szerelmes?

-Még nem...

-Szűz vagy még?

-Már nem....-Kis szünet. -Hátul se.

-Értem. Tehát bisex vagy. -Mosolyodott el.

-Nem. A pöcsömet se nőbe dugtam bele. 15 voltam amikor az egyik edző társam nálunk volt és erősködött, hogy próbáljuk ki. Be tettem neki. Én élveztem ő már nem annyira. Aztán nem sokkal utána az edző táborba az egyik Ifivel feküdtem le a srác 25 volt. Nem mondom, hogy életem legjobb döntése volt.

-Fájt?

-Mint állat.

-Az egész aktus fájt? -Dőlt neki a motornak.

-Igen. Borzasztó volt. -Sóhajtott.

-Gondolom akkor Seme lett belőled.

-Bárcsak.-Mosolyodott el. -Akár hányszor maszturbálok mindig arról fantáziálok, hogy más van felül.

-Szoktad használni az ujjad?

-Ritkán a kicsit. Félek, hogy megint fájni fog...

-Értem.-Mosolyodott el.

-És te?

-Én? -Nézett rá a fiúra.

-Kiket szeretsz?

-Jaaah én is meleg vagyok. De én inkább felül szeretek lenni. Elég domináns vagyok az ágyba. Meg kicsit durva. -Szívott bele a cigibe. -Már régóta nincs senkim. A rossz szokásom miatt.

-És az mi?

-Jobban kedvelem a fiatalabb srácokat.

-Pedo vagy.

-Hülye. Nem a gyerekeket hanem a nálam jóval fiatalabbakat.  Például a te korosztályod. -Fel sóhajtott. -Picsába is.- Taposta el a cigit. Majd karba tette a kezét.

-Az úgy elég nagy szopás.

-Kösz az együtt érzést. Át viszlek magamhoz mert én közelebb lakok. Meg szárítkozol aztán haza doblak.

-Rendben. -Ült fel a férfi mögé. Björn egy luxus apartmanba lakott ahol még saját pezsgő fürdő is volt. „Hát persze! Helyes és gazdag egyértelmű.” Vette le a cipőt.

-Gyere meg mutatom hol a fürdő. -Indult el.

-Lehet seggfej kérés de ma alud hatnék nálad? Rohadt fáradt vagyok. -A tanár kicsit meg lepődött.

-Persze ha akarod. -Miután le zuhanyzót Danny fel vette Björn egyik pólóját az alsója gyorsan meg száradt mert a radiátoron volt így azt vissza tudta venni. -Tessék tiéd az ágy én megyek a kanapéra.

-Idióta vagy? Ezen az ágyon 4en el férünk. Nem zavar ha mellettem alszol.

-Biztos? -A férfin csak 1 szál alsó nadrág volt. Danny próbálta nem bámulni de néha néha el tévedt a tekintette. Ezért ismét el-el pirult. A férfi mellén egy heg volt nem sokkal a melle felett.

-Az mi? -Mutatott rá.

-Ez? A majdnem halálomat okozó golyó nyoma. Tudod katona voltam.

-Azta rohadt! -Lépet közelebb és ujját hozzá érintette. -Fáj?

-Már nem. -Vigyorgott. Majd le ült az ágyra. -Neked nem szokott a meccsek után fájni mindened?

-Hogy ne lennének fájdalmaim. Rommá verjük a másikat.

-Jogos. -Nevetett.-Daniel.

-Aj-jaj. Ha így mondod a nevem az jót sose jelent. -Mászott fel az  ágyra.

-Csak szeretném ha át beszélnénk azt amit történt.

-Miért? Nem felejthetnénk el csak úgy? -Hanyatt feküdt él el takarta arcát.

-Jó lenne inkább át beszélni.

-Ha ennyire ragaszkodsz.

-Szóval. Ne érts félre nagyon jól esett a csókod és ha tehetem volna a másodikat se utasítom vissza. Még nem találkoztam olyan sráccal akinek ennyire puha az ajka.

-Sokat kenegetem mert hajlamos ki száradni. -Próbálta oldani a zavarba ejtő helyzetet.

-Tényleg nagyon sajnálom, hogy így alakult. Több mint sajnálom. Úgy sincs mit vesztenem. -Bele nézett Daniel szemébe. -Már első nap amikor találkoztunk teljesen beléd estem. -Simítót végig a fehér arcon. -Olyan édes és harcias vagy. Nehéz vissza fogni magam és a gondolataim óra közben. -Danny szemei egyre tágabbra nyíltak. -Annyira vágytam rá, hogy meg csókolhassalak...miközben tudtam, hogy nem lenne szabad...

-Ha ilyeneket mondasz fel fog állni a f@szom ami rohadt kínos lesz. -Björn el vigyorodott. -És most jön az, hogy esténként is rám gondolsz miközben hegyezed a cerkát.

-Őszinte vagy kedves legyek?

-Jézusom. -Nevették el magukat. -De most nézd meg.-Mutatott az alsójára amin már most volt egy kisebb dudor.

-Hallod! Az előbb ecseteltem, hogy szívem szerint gerincre vágnálak erre el kezded mutogatni a félig álló pöcsöd?

-Ööööh jah. Amúgy én nem bánnám ha gerincre vágnál! -Vont vállat.

-Ne incselkedj!  

-Im just saying! -Vigyorgott rá.

Tanár úr kérem! Where stories live. Discover now