Deel 51

3.8K 15 0
                                    

Wanneer ik weer thuis en in bed lig kan ik niet stoppen met denken aan Lorenzo en onze seks.

Het voelde echt geweldig. Lorenzo laat me voelen, zoals ik me nog nooit heb gevoeld.

Toen ik thuis aankwam lagen mijn ouders al in bed. Lorenzo bracht me thuis, dus dat kwam goed uit.

Op het moment is het 3 uur 's nachts, maar ik kan echt niet slapen. Zijn ogen.. zijn lach.. zijn lippen..

Lorenzo is meer dan perfect en onze seks zal zeker niet eenmalig zijn.

Ik wou dat Lorenzo geen familie van me was.

Dan hoeven we niet meer in het geheim samen te zijn. Maar voorlopig kan het nog wel zo.

Ik schrik van glas dat kapot valt. Wat is dat nou? Mijn ouders slapen toch? Ik pak mijn zaklamp van mijn kastje af en zet 'm aan.

Ik doe langzaam de deur van mijn kamer open, maar zie niks op de overloop. Ineens hoor ik een bonkend geluid. Alsof iemand zijn hoofd stoot ofzo.

Ik loop op mijn tenen de trap af en zie wanneer ik de woonkamer deur een stukje open tot mijn verbazing een inbreker staan.

Ik krijg bijna een hartaanval. Ik wil naar boven rennen, naar mijn ouders, 112 bellen, maar mijn benen zitten vast geklemd aan de grond.

Ik kan niet meer bewegen. Wat de fuck moet ik doen. Ik ben doodsbang, maar doe niks. Wat is er mis met mij?

Op dat moment ziet de inbreker me. Ik schrik me dood en wil weg rennen, maar het gaat niet.

Ik weet het niet. Ik ben moe. Moe van de seks en gewoon moe. Het gebeurd heel snel.

De inbreker legt zijn hand voor mijn mond en tilt me op. Ik wil tegenstribbelen, maar het lukt niet. Niks lukt. Ineens wordt alles zwart.

Wanneer ik mijn ogen open lig ik in een donkere kamer.

Sexlessons ft. my uncleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu