Okuyucularım istedi bende yazayım dedim.İyi okumalar....
Ediz'den....
Ne yani ölemezdi değil mi ?
Şaka olmalı,yerde yatan Bukre'm olamaz değil mi ? Titrek adımlarla yanına yaklaştığımda bembeyaz bir surat ve oldukça soğuk bir beden gördüm kanlar içinde yatan.Ağlıyordum evet.Çünkü sevdiğim kadını ben ölüme yollamıştım.Ne diye sadistliğimden vazgeçip onunla bir ömür yaşamamıştım ?
''Ö-öldü mü ? Hayır şaka yapıyordur hadi kalksın üşütecek orda !''
''Beyefendi kaburgaları muhtemelen çok hasar görmüş kalp nakli lazım olabilir ama kesin bilgiyi doktor verecek.Ambulansa taşımamıza izin verirseniz bir an önce hastayı yetiştirmemiz gerekiyor''(ekibin kalp nakli gerektiğini söylemesi ne alaka derseniz doktoru arayıp durumu açıkladılar orayı geçtim)
''Çabuk olun lan !!''
dememle herkezin sıçraması bir oldu Fatih durmadan ağlıyordu çok duygusaldı benim aksime.Bukre'nin gözlerini özlemiştim ne olursa olsun aşkla bakan.İçimi ısıtan.İsterse dövsün,sövsün hatta onun yerine ben yatayım o yerde ama ona bir şey olmasın dayanamazdım.
Neden ona böyle davrandım ? Biraz korumacıydım galiba (!)Ambulansa kendimide attıktan sonra Bukre'nin elini tuttum.Bu onun kokusu değildi kan kokuyordu daha çok.Güzel kokusu gitmiş bomboş bir parfüm şişesine bırakmıştı kendini.(benzetmeye bak(!))
Hastaneye geldiğimizde bir saniye yanından ayrılmadan ambulanstan indim.Ne kadar uzaklaştırmak isteselerde ayrılmadım yanından minik karımın yanından.
Doktorlar ameliyata alacaklarını söyleyince bir sandalyeye oturup bekledim,bekledim,bekledim.......
Aniden ameliyathane'nin kapısı açılınca dışarı çıkan dokttoru gördüm.
''Ediz bey'di değil mi ? A(rh+) kana ihtiyacımız var 4 tüp ve bir böbrek nakli lazım ,kalp fazla hasar görmemiş. Fakat hala durum kritik''
''Benim kanım uyuyor doktor bey nerede vereceğim kanı ?''
''Acildeki hemşireler size yardımcı olurlar biraz çabuk olun !''
son huz hastanenin içinde koşarken bir hemşire görüp durumu izah ettimve 'kan alma' yazan bir yere gittik.Kolumu sıkan lastikle birlikte huylanırken koluma giren demir cisimle titredim.Yaklaşık 5 dakika süren işlemden sonra kan hemen yerine götürüldü.
Doku testi yaptırdıktan sonra uyuşmadığını gördüm ve hemen Fatih'leri aradım.10 dakika içinde gelen Fatih testi yaptırınca uyuştuğunu gördük.Fatih'i ameliyata aldıklarından hemen sonra doktor Bukre'nin olduğu yerden çıktı.
''Kan yeterli ama böbrek hemen gelmeli ! nabız düşüyor.Bİr şeyler yapmazsak hanımefendiyi kaybedebiliriz''
''NE KAYBETMESİ LAN BAŞINIZA YIKARIM BURAYI ! BUKRE'Yİ KAYBEDERSEK FALAN YOK YAŞAYACAK O !''
Bir şey demeden içeri giren doktora baktım ve gözlerimi kapattım......
''Ediz bey uyanın Bukre hanım yoğun bakımda görmek istersiniz diye düşündük !''
Düşündük ?
''Ciddi miyiz şu an ? ve düşündük derken ?''
''Evet,çok erkende olsa bir bebeğiniz var yaklaşık 3 aylık o yüzden anne karnı belirginleşmemiş Allah korumuş diyorlar ya hah işte o söz yerini buldu vücüd hasar görmüş ama bebeğe birşey olmamış.''
''Alllllaaaaaaaaahh babamı oluyorum ben şimdi ?''
Doktora sarıldıktan sonra ne yaptığımı anlayıp ayrıldımve yoğun bakımların bulunduğu yere doğru gittik.Rengi sanki daha iyiydi saçmalamayın Bukre'den bahsediyorum soluk değildi yüzü.
Fatih'in odasına gitmeye karar verdim içeri almıyorlardı Bukre'min yanına.Fatih'in yanına girdiğimde odada bulunan kişiyle şok oldum
MERHAPAAA :dSDSA İYİ OKUMAL DEDİYDİK HADİ BAY SİZE UYKUM VAR PENİM :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİZEKALIM
Randomevt bu gün okulun ilk günu cok heyecanliyim diyemem cunku gerizekalilar veya bir gerizaklinin beni bekelyeceginden emkn olmaliyim