Medya : Helin Kandemir
Alarmın ince sesi kulaklarıma dolarken gerinerek komidinin üstünde duran telefonu elime aldım. Kilit tuşuna bastıktan sonra bir saniyelik bir süre içinde ekran açılırken saatin sabahın yedisi olduğunu görmüştüm. Dersin başlamasına daha iki saat vardı. Pencereden baktığımda havanın sabah saatlerinin kızıllığına büründüğünü gördüm. Günün en çok bu dakikalarını seviyordum. Çıplak ayaklarımla yorganın altında gerinirken yorganı üzerimden attım ve yatağın içinde doğruldum. Ayaklarım soğuk zemine değdiğinde içime hoş bir ürperti yayılmıştı . Sabahlığımı yandaki komidinden alırken hızlıca kuşağını bağladım ve ayağa kalkıp dolabıma doğru ilerledim.
Formalarımı çıkartırken ayakkabı olarak Ysl'nın altın sarısı detaylı stilettosunu seçtim. Aynadan kendime baktığımda fiziğim her zaman ki gibi göz kamaştırıyordu.
"Sezen!" diye bağırdığımda Sezen'in ayakkabı tıkırtılarını duymam saniyelerimi almamıştı. Kapımı tıklattığında "Gel" dedim ve içeri girdi. Kahverengi saçları her zaman ki gibi at kuyruğuyken her gün giydiği beyaz gömleği ve siyah eteği Paris'in en ünlü moda evinde hazırlanmıştı. Kandemir Malikanesinde hizmetçiler dahi kalitenin üst düzeyliğini taşımak zorundaydı.
Sezen elleri önünde karşımda dikilirken makyaj masama ilerledim ve sandalyeyi çekerek oturdum. Hala dikildiğini görünce oflayarak "Neyi bekliyorsun Sezen? Cilt bakımımı yap" dedim. Komutumu duyan Sezen hareketlenerek üçüncü çekmeceyi açtı ve tüm peelingleri, maskeleri ve doğal yağları çıkarttı.
"Bugün için hangisini istersiniz efendim?" dediğinde elimle üretimi Fransa'da doğal mineraller ve yağlar ile yapılan karışımı gösterdim. Sezen karışımı alırken başımı geriye doğru yaslamıştım. Saniyeler içinde elleri cildime dokunurken yağın yumaşaklığını hissedebiliyordum. Bu yağ yüzde tüy çıkarmaması için özel üretim olarak üretilip yalnızca piyasadaki seçkin ailelere sunulan bir üründü. Sezen'in bu yağa elini sürebilmesi dahi onun için bir nimet sayılabilirdi. Elini yüzüme bastırması ile çığlığı basarken tepkim ile birlikte bir iki adım geriledi. Ayağa kalktığımda karşısına geçtim ve elimle saçlarını tutarak kulağına doğru eğildim.
"Senin canını yaktığın bu cilt ömrü hayatında bırak görmeyi hayal dahi edemeyeceğin ücretteki bakım ürünleri ile besleniyor. Eğer ki bir daha hareketlerine dikkat etmezsen kendini benim hizmetinde değil kapının önünde bulursun Sezen. Bu sana son uyarım!" Dediğimde başını eğdi ve ellerimden kurtularak yutkundu." Özür dilerim efendim. Başka bir isteğiniz var mıydı? " Dedi. komidinin üzerindeki telefonu eline tutuşturdum.
" WhatsApp'taki mesajları oku. " Dediğimde o telefonumu açarken bende yüzümdeki yağı temizledim ve makyajımı yapmaya başladım. Sezen'in bu evde edindiği bilgileri yayması yasaktı. Bir tek Sezen değil evdeki tüm hizmetçilerin yayması yasaktı. Eğer ki Kandemir ailesi'nin özel bir bilgisi veya saklı kalması gereken bir sırrı magazinde veya sosyetede duyulursa bunlar evdeki hizmetçilerden bilinirdi. Ve hizmetçilerden bilinirse hayatları biterdi. Zira onlar bu eve girmeden önce annemin avukatlar yardımı ile hazırlattığı sözleşmeye imza atmak zorundaydılar.
"Efendim Eylül Hanım acilen okula gelmeniz gerektiğini yazmış."Dediğinde kaşlarım çatılırken Sezen durumu anlamış olmalı ki açıklama yaptı. " Ayriyeten Ataman Kolejinin instagramdaki dedikodu sayfasına bakmanızı da önermiş. " Dediğinde elimdeki allık fırçasını sinirle yere attım.
" Tamam yaz"
Sezen dediğim gibi yanıtladıktan sonra elimi uzatırken telefonu vermesiyle hızlıca Ataman Gossip sayfasına girdim. Son gönderisini gördüğüm gibi elim titrerken telefonu kilitledim ve elimden bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Kim Öldürdü?
Teen FictionAtaman Kolejinin taçsız kraliçesi Helin Kandemir her genç kızın hayallerini süsleyecek bir hayata sahiptir. Yalnızca Elit ailelerin çocuklarının alındığı bir kolej, yakışıklı aynı zamanda zengin bir sevgili ve tabikide sosyetik arkadaşlar.. Ancak H...