Temiz Hava

81 3 2
                                    

Gemiye sağ salim dönmeyi başarmıştık.

-Bu gezegenden defolup gitmeliyiz. O şeyler bizi parçalayıp yok eder!

+Kimse hiçbir yere gitmiyor. Ellen'i bulmadan bu gezegenden çıkışımız olmayacak.

Ben ve Kaptanın kavgasını uzaktan izliyordum. Benim duymadığımı sanıyorlardı.

En sonunda yanlarına gittim;

-Kaptan, benim için mürettebatını tehlikeye atmana gerek yok. Ben Sevastopol'de 13 gün hayatta kaldım. Bunu da baş...

Kaptan sinirli bir şekilde sözümü kesti;

-Ripley! Weyland - Yutani kurallarını sende biliyorsun. Eğer bir gezegende yardım çağrısı veya benzeri birşey duyulursa, incelenecek. Geride kimse bırakılmayacak. Unuttun mu?

Başımı evet anlamında salladım.

Ben heyecanlı bir şekilde konuştu;

-Kaptan acele et! Şuna bir bak!

Beraber Ben'in radar ekranına baktık.

İçimde bir ürperti hissettim. Sayıları 20'yi aşan ve ne olduğunu bilmediğimiz şeyler gemiye doğru yaklaşıyordu.

-Çabuk toplanın! Alabildiğinizce çok silah alıp yanıma gelin!

Elimize gelen herşeyi topladık.

-Kaptan. Bu şeyler yavaş geliyor. Sanki gizleniyorlar. Zeki yaratıklar olsa gerek.

dedi Matt.

Kaptan, Matt ve ben gemiden çıktık.

O sırada çimlerin arasından biri birden çıktı ve silahını bize doğrultarak;

-Weylan - Yutani emirleri altında bu gezegene girmek yasaktır. Siz kimsiniz? Nereden geliyorsunuz? Yaptığınız büyük bir hata. Hemen geri dönün.

Konuşan adamın ardından diğer askerler de saklanma yerlerinden çıkıp yanımıza geldiler.

Kaptan;

-Esas siz kimsiniz? Bir grup oyun oynayan genç? veya topunu uzaya kaçırmış çocuklar?

Kaptanın bu sözüne tuhaf bir şekilde baktım. Evet, askerler gençlerdi ama o kadar da değil. Hepsi de 20 - 30 yaşlarındaydı.

-Hayır Sayın...

+Adım Kaptan Parker. Harran Ticari Yıldızgemisi'nin kaptanıyım.

-Pekala Sayın Kaptan Parker. Biz Koloni Askerleri'yiz. LV-167'de WY tarafından özel
bir görev için burdayız. Ben Yüzbaşı O'neill.

+Nedir bu çok özel göreviniz, eğer sormamın bir sakıncası yoksa?

-Predatör adını verdiğimiz başka bir ırk bu gezegende. Xenomorph'ları kendilerine köle yapıyorlar. Hatta 6 saat önce bir Xeno-Predator gördük...

+O nedir?

-Predatörler amacına ulaşmışlar. Kendi ırkını onların genetikleriyle birleştirmişler. Xeno-Predator de bu.

Askerler ve Kaptan konuşurken gözüm birine takılmıştı. Sevastopol'de karşılaştığım birine benziyordu.

Arkamızdan koşarak gelen Ben'i son anda farkettim.

-Kaptan! Üzerimize büyük bir sürü geliyor! Bu sefer askerler değil!

Yüzbaşı O'neill'in yüz hali birden değişti.

+Xenomorph sürüsünü Batı Kıyısına giderken görmüştük. Geliyorlar. Herkes hazır olsun! Siz gemiye gidin.

Kaptan bağırarak;

-Evet, gemiye gidip daha iyi silahlar alalım.
Beklediğim an geldi. Xenomorph kıçı tekmeleme vakti!

Ben ve Matt, Kaptan'a bakarak güldüler.

Sanırım bir Drone Xenomorph sürüsünden korkan tek kişi bendim.

Alien: Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin