Yapı

21 1 3
                                    

Matthew elimi tuttu.

-Ne oldu, yoksa korkuyor musun?

Bunu isteyerek söylememiştim. Ama ağzımdan artık çıkmıştı. Kızardım.

+Ne?

Eline baktı ve birden çekti.

+Biliyorsun bu uzay kıyafetleri içinde hiçbir şey hissedemem.

Yürümeye devam ettik. Karanlık ve yapışkan koridordaki tek ışık kaynağımız, Ben'in tuttuğu fenerdi. Yürümeye devam ederken Matthew'in ayağı takıldı. Öne doğru savruldu. Kendimi gülmemek için tuttum.

O sırada gittiğimiz yerden bir bağırma sesi duyduk.

-Yanlız değiliz!

Ben korktuğunu yine göstermişti. Yolun ne kadar uzun olduğunu farkettiğimde, çoktan varmıştık.

-Vay canına. Şuna bak. Bu bir tarih, değil mi?

Önümüzde, Sevastopol'den Marlow'un anlattığı şeylerden biri duruyordu. Bir mühendis.

-Sanki teleskopu ile uzayı izlerken ölmüş gibi.

Matthew'in yorumuna gülerek karşılık verdim. Ben, bize bunun aslında ne olduğunu anlatmaya başladı;

-Bu bir "Space Engineer.*" Bu yapının aslında toprağa yapışmış bir gemi olduğunu söyleyebiliriz. Bu da kaptanı. Yönetenler, Reptilyan kökünden gelen Prometheus ırkı.

+Pekala gezi rehberi, madem bizi buraya getirdin, ne yapacağımızı da söyle.

Ben tam konuşmaya başladığı sırada, ileride gördüğüm bir ışık dikkatimi çekti. O yöne baktığımda ise birkaç saniye sonra kayboldu.

Ben hala konuşmaya devam ediyordu. Ancak hepsini dinlememiştim;

-...yaptıkları bu gemi bir şaheser. Sadece resimlerini çeksek bile, bize ne kadar para ödeyeceklerini düşünün.

Hepimiz kısa bir süre sustuk. Etrafı izliyorduk. Ben diğer tarafa ilerledi. Matt ona bakıyordu.

-Siz kimsiniz!?

Ses arkadan gelmişti. Kafamı çevirmeye korkmuştum. Matthew benden önce davrandı.

-Sanırım birileri bizden önce gelmiş. Ben, buraya gel!

Adama doğru döndük. Kim olduğunu kestiremiyordum. Ama uzay kıyafeti farklıydı.
Bize tek kaşını kaldırıp birşeyler söyledi;

-Neden buradasınız? Predatörler sizi düşman olarak algılayabilir. Ya da burada çalışıyorsanız, neden özel üniformanızı giymediniz?

Matthew öne atıldı;

-Hey, öncelikle SEN neden buradasın? Burada ne çalışması var?

+Bilmediğinizi söylemeyin. Tüm Zeta Reticuli**'nin haberi var!

Ben, geldiğinde çoğu şeyi kaçırdığını anlamıştı.
_________________________________
*Space Engineer: Reptilyan ırkından gelen, Yapı'yı yöneten Mühendis.
**Zeta Reticuli: Grilerin bulunduğu gezegen topluluğu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alien: Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin