!! TW: A képen fel van tüntetve, de csak a következőben lesz a smut(!). Inkább ketté veszem, hogy akinek nem fér bele a BDMS, ő is nyugodt szívvel olvassa a randevút !!
Az idősebb lefürdött, hagyta még egy picit pihenni szerelmét, majd kényelmesbe öltözve felkeltette őt. Dress code-nak annyit adott meg, hogy legyen laza, komfortos, de azért tegyen még el egy vastagabb felsőt. Harry furcsállta egy kissé, de nem kérdezett, beleegyezve bólintott.
Louis már a konyhában várta Harryt, míg Anne tartotta őt szóval. Kísértetiesen hasonlított ez a helyzet a jó pár évvel ezelőttihez, csak akkor még az anyuka faggatni próbálta az idősebbet, hogy mit tervez kicsi fiával az első randin. Persze Hazz áradozott anyukájának a férfiúról, aki elrabolta fiatal szívét. Óva intéseket kapott is bőven, bár nem értette, mit tudott volna tenni ellene? Kezei, lábai remegtek, ha ő is a közelben volt vagy ha csak messziről, de csodálhatta nyálcsorgató látványát. Szíve kihagyta a megírt ütemeket, levegőt venni elfelejtett, tüdeje esdekelt az oxigénért, amit nem kapott meg, amíg a göndör meg nem nyugodott. Ezt mind elérte Louis csupán azzal, hogy Harrynek ajándékozta szeme világát, figyelmét. Első csókuknál még jó, hogy szorosan fogta derekát, különben a fiatal ott esett volna össze. Ízig-vérig remegett, elbódult, ott élt a csodában, amitől nem akart megválni. Gondolataiból Harry szökkenése szakította ki, ebből már következtetett is, ki sietett le a lépcsőn. Gyorsan felkapta fejét az idősebb, csak ámult és bámult, itta magába a látványt.
Ott állt a lépcsőn, mint egy hercegnő, aki most lépdelt le a vörös szőnyeges lépcsőn, fodros-bodros ruhában, tiarával fürtjeiben, várva, ki lesz, aki felkéri őt táncolni. Két gyors pislogás után elűzte az idősebb saját elmerészkedett gondolatait és mosolyogva végig vezette tekintetét férjén. Ő felakarja kérni táncolni...
- Harold, ezért várt rád Louis ennyit?- nevetett fejet rázva anyja, aki az összeállítást nézte. Púder rózsaszín beütésű kissé lengébb rövidnadrágja virított formás combjain, felső testét egy minimum kétszer akkora fehér ing takarta. Szinte elveszett benne, de az anyag vékonysága miatt, legalább tetkóit láthatta. Hatalmas szerencséjük, hogy Floridában, hiába az ősz kezdete, nagyon is jó idő van.
- Hagyd Anne!- mosolyodott el Louis kinyújtva karjait, amibe hamar bele is reppent a fiatalabb. - Gyönyörű vagy!- túrta hátrébb a barna tincseket, amik a göndör vállait csapkodták. Tényleg egy meséből szabadul herceg, hercegnő - nézőpont kérdése - jutott eszébe férjéről.
- Csak azért, hogy tudjam, mikor kereshetlek titeket?- nézte Anne a gerle párt. Tudta, hogy most "én" időt tartanak, így nem akart telefonhívással vagy hasonlóval zavarni. Harry is kíváncsian nézte az elgondolkodó idősebbet, aki mintha tényleg annyit agyalna.
- Három nap minimum, de majd kiderül. - gondolta át, mire Styles-ék meglepődve, szemöldökükkel homlokukban nézték őt. - Ne aggódj Anne, vigyázok rá!- vonta közelebb, majd puszit adott arcára.
- Afelől nincs kétségem!- lágyult el a nő arca is. - Mikor indultok, még korán van, nem?- kérdezte Louist, aki gyorsan órájára pillantott, majd megrázta fejét.
- Nincs korán, sőt ideje menni. Még haza is kell mennünk pár cuccért. -borzolta meg Harry haját, majd Anne felé fordult. - Köszönök mindent!- ölelte meg, majd az ajtóban megvárta amíg szerelme is elbúcsúzik édesanyjától.
- Vigyázz magadra Louis!- mondta a nő, Harry pedig sértetten kapta fel fejét, ám a kérdést megelőzte a válasz. - Harold, rád úgyis Louis fog, mert magadra nem tudsz, szóval ne nézz így. - a göndör beismerően billentette meg fejét, majd puszit nyomott Anne arcára. - Szia Kicsim! Szeretlek!
YOU ARE READING
Larry Stylinson Oneshots
Fanfiction!!! 18+ !!! Ötletek, amik nem voltak elegek a sztorikhoz, de oneshot-nak illettek. Más-más hangulat, idő, karakter jellemek, de a szereplőink változatlanok: Louis Tomlinson és Harry Styles. A részek, ha nem is mindegyike, de felnőtt irodalmat tartal...