"Jimin, kalk artık okula geç kalacaksın"
Annemin sesiyle istemesem de yataktan kalktım okula sırf dans kursum için katlandigimdan okul formamı giyip mutfağa indim.Aşağı indigimde babamın yanağına hemen bir öpücük kondurdum gülerek karşılık verince göz kirpip hemen anneme de bir öpücük vermeye gittim vermezsem küser bana trip atar, trip atarken çok tatlı olduğu için bazen bilerek annemi sinir ederim gerçekten annem dünyanın en şirin omagasi!!
Ikisini de opup günlük gorevimi tamamladigimda sofraya oturdum. Babamın seslenmesiyle ona döndüm.
"Jimin seninle bir konu kakkinda konuşmak istiyoruz bebeğim" babama dinledigimi belirtir bir şekilde himladim, anneme bakıp tekrardan bana döndü.
"Senin dansı ne kadar sevdiğini biliyoruz ve bundan açıkça gurur duyuyoruz bebeğim, bu yüzden annenle bir karar verdik ve seul e tasinmayi planliyoruz oranin senin geleceğin için daha iyi olduğunu düşünüyoruz. Zaten son senen Ozel Jeon Koleji nin dans bölümü iyiymiş diye duyduk orada son seneni okursun. Ve oradaki üniversite dans okullarının başarıları ortada. Sen ne dersin birtanem?"
Babam bitirdiğinde çok heycanlanmistim beni düşünmeleri ve benim için şehir değiştirmeleri, aileme asik olduğumu söylemiş miydim?
Beklentiyle bana bakan annemle babama büyük bir gülümseme verdim.
"Babaaa bunu cidden soruyor musun ve sen az önce Jeon Koleji mi dedin!! İnanamıyorum Tae de orada okuyorrr. Hemen ona haber vermem lazım" sozlerimin ardından hemen ikisine de öpücük gönderip tae yi aramaya yukarı ciktim.---------------
Telefonu elime aldığım gibi hemen tae yi aradim.
* tiny tiger aranıyor...*-"Alo, jimin"
uykulu gelen sesine göz devirdim, gerizekali arkadaşım son dakikayı bile değerlendirir kahvaltı etmek yerine uyumayı secerdi, son dakika hazırlanır ve okula geç kalmamak için koşa koşa giderdi.
-" Şimdi sana uykunu tamamen acicak bir haber vericem hazır misin minik kaplan"
-"şovu kes de söyle"
-"Salak bir kaplan oldugun gerçeğini yüzüne vurma faslını geçip ana konuya geliyorum. Derin bir nefes alip hızlı bir şekilde "son senemi aynı okulda okuyacagizzz"
Ilk dakiklar ses gelmediği için telefonu kapattığını düşünüp telefona baktım kapatmamisti. Ardından gelen yere düşme sesiyle tae nin bagirtisinin gelmesiyle güldüm.
" Jimin suan şaka yapiyorsan busana gelip seni dövmekten cekinmem biliyorsun değil mi"
gülümseyip cevap verdim "hayır gayet ciddiyim ve sen mi beni dovuceksin seni dovdugum günleri ne çabuk unuttun?"Tae o günleri hatirlamis gibi acı çeker gibi bir inilti bırakmıştı " unutmak ne mümkün senin yüzünden omegalardan çekinir olmuştum, pis şeytan"
"Ozlemissindir ellerimin tadini gelip hatirlatmami ister misin? "
"Sen bana kiyamazsin. Neyse çok bos yaptık nasıl oldu da gelmeye karar verdiniz onu anlat sen""Aslında annemle babam istiyor, biliyorsun ki dansa aşığım ve universiteyi bitirip dans okulu açmayı planliyorum ve seul deki okullar benim için bir nimet. Oradaki üniversitelerin çok iyi olduğunu biliyorsun ve okul bittikten sonra yer acman için belli bir miktar da veriyorlar. Tae hayallerim sonunda gerçek oluyor"
Heyecanlı sesime karsin kikirdamis "Biliyorum bilmemem ne mümkün her konuşmamızda yuzbin kere anlattigin için. Ahhh jimin ne kadar sevindim bilemezsin, bana bu boktan koleji senle okuma düşüncesi bile beni heycanlandirdi"
"Her konuştuğumuzda okulun ne kadar kötü olduğunu söylüyorsun pis nankör orasi seul un en prestijli okullarından daha ne istiyorsun? "
" Umarım buraya geldiğinde de ayni fikirde olursun jiminim. Buradaki alfalar ulkenin en egolu alfalarindan"
"Küçük kaplan benim alfalardan korkmadığımı ve kendimi koruyabilecegimi unutmuş bakıyorum."
"Neyse geldiğinde görürsün zaten, lan okula geç kaldım kapat kapat"Gülerek aramayı kapattım ve çantamı da alıp okula gitmek için evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfiction"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"