Başlamadan önce birşey söylemek istiyorum.
Bu ficdeki omagalar KIZ ERKEK FARKETMEKSIZIN etek, elbise, kısa şort gibi kıyafetlerin giyilmesi OMAGA OLDUĞU IÇIN TUHAF KARŞILANMIYOR.
--------------
Park Jimin
Evet herkese merhaba ben jimin!!busanda yaşıyorum. 17 yaşındayım ve 12. Sınıfa yeni geçtim bu senenin çabuk bitmesini ve aşık olduğum dansa kendimi tamamen vermek istiyorum.
Aileme gelirsek annem beni iyi beslemeyi ihmal etmez çünkü birçok omegadan farklı olarak küçüklüğümden beri dövüş eğitimi aliyorum. Dünya kötü bir yer hele omegaysan daha da kötü. Babamın isteğiyle 6 yaşımdan itibaren dövüş eğitimi aldim. Bunun için babama ne kadar minnet duysam az kendimi koruyabiliyor ve alfalara kafa tutabiliyorum.
Babam ve çocukluk arkadaşım olan tae hayatımda sevdiğim 2 alfa. Aslında alfalarla ilgili bir problemim yok birçok alfa ve betayla ciktim ama alfalar kendine itaat eden omegalari tercih ettiği için benim onlara karşı gelmem onlara göre varliklarina bir hakaretmiş. Aslinda gücümü seviyorum benim için alfalarla kavga etmek hiçbir zaman bir problem olmadı.
Jeon Jungkook
Ben jungkook 18 yaşındayım 1 sene yurt dışında eğitim aldim. Seul de yaşıyorum. Annem beta ve babam da bir alfa. Ailem buraların saygıdeğer ailelerinden.
Küçüklükten beri her zaman el ustundeydim ailem beni bende ailemi çok seviyorum. Şanslıydım, babam ve annem çok anlayışlı insanlar dövme yaptirdigimda ya da başka seylerde bana karismazlar, bu yüzden ailemi seviyor ve onlara saygısızlık yapmamaya özen gösteriyorum. Okuduğum okul seul un en gözde okulu daha doğrusu babamın okulu. Bu yüzden pek çok yaramazligim gözardı edilir.Ve okulda tabiki populerim benimle bir gece gecirmek için birçok omega veya beta var omegalardan pek haz etmem o güzel vücutları olmasa onların sesine bile katlanmazdim. Onlar benim gozumde sadece bir alfaya muhtaç olan varliklar.
_________
Başladık bir yola bakalım neler olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfic"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"