İlk önce geç geldiğim için üzgünüm. Aslında bölümü önceden yazmıştım ama kaydolmamis küçük çaplı sinir krizinden sonra bugün oturup hatırladığım kadarıyla yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz. ❤
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
"Gel"
"Dersinizi böldüğüm için özür dilerim ama Bay Kang Jimin ve Hoseok u çağırıyor"
"Tamam Hoseok ve Jimin çıkabilirsiniz ama işiniz erken biterse direkt sınıfa geliyorsunuz."Öğretmene başımızı sallayıp sınıftan çıktık. Nöbetçi öğrenci önde biz arkada ilerliyorduk.
"Kesin festival için çağırıyor "
Aniden konuşan hoseoka anlamayarak döndüm "Festival?"
"Evet okulumuzda her yıl yapılır ve bende her yıl seçilirim."Bu okula geç geldiğim için üzüldüğüm zamanlardan birindeydik yine. Bizim okulda hiç böyle aktiviteler olmaz hatta geziye bile zar zor giderdik.
"Beni çağırdığına göre beni de seçecek galiba"
"Evet seni de seçeceğine ben emindim zaten"
"Benden neden bu kadar çabuk emin oldu anlamadım okula geleli 2 hafta dans kursuna geleli ise 1 hafta oluyor"
"Bay Kang yeteneği gözünden anlar sendeki cevheri de anlamak zor değil değil jimin"Hoseok a cevap vermeden Bay Kang i görmüştük.
"Buyrun çocuklar oturun ayakta kalmayın"
Hoseok la geçip tekli koltuklara oturduktan sonra Bay Kang a döndük.
"Evet Hoseok sizi neden buraya çağırdığımı tahmin ediyorsundur" Hoseok un kafasını sallamasiyla cümlesine devam etti "Biliyorsunuz ki okulumuzda her yıl bir festival düzenlenir 1. Gün tiyatro gösterisi, dans ve şarkı gösterileri olur 2. gün ise öğrencilerimizi rahat bırakır eğlenmelerine izin veririz.""Şimdi dans gösterileri için bana 4 kişi lazım iki kişi için ilk sizinle konuşmak istedim sizin için de sorun yoksa katılmanızı çok isterim"
"Benlik bir sıkıntı olmaz efendim zaten her yıl katıldım son senemde katilmasam olmaz."Bay Kang gülümseyerek Hoseok a baktıktan sonra bana döndü.
"Benim için de sıkıntı olmaz ama festivale ilk kez katılacağım için çok fazla şey bilmiyorum. "
"Bu konuda Hoseok un sana seve seve yardımcı olacağını düşünüyorum"
"Tabiki"
"Evet tamam güzel ve arkadaşlar müzik bölümü için 1 kişi eksik kaldı arkadaşlarınıza duyurursaniz sevinirim. "Bay Kang in dediği şeyle duraksadim bu katılacağım ilk ve son festival olacağı için her şeyi yapmak istiyordum o yüzden hemen Bay Kang a döndüm.
"Aslında ben katilabilirim"
Bay Kang hemen bana dönmüş "çok güzel olur jimin adını yazıyorum teneffüsten sonra konferans salonunda çalışma başlayacak oraya gidersin" kafami sallamış ardından hoseokla odadan çıkmıştık.Odadan çıktığım gibi teneffüs olduğu için hemen konferans salonuna doğru ilerlemeye başladım.
Hoseok un seslenmesiyle ona baktım "sesinin güzel olduğunu bilmiyordum"
"Aslında abartılacak kadar güzel değil ama bu katılacağım ilk ve son festival olacağı için herşeyi yapmak istiyorum"
"Anladım sesini duymak için can atıyorum ama sen daha fazla geç kalma müzik dersi başlamıştır." Hoseok a kafamı sallayıp konferans salonuna indim.Içeri girdiğimde hocanın çoktan geldiğini gördüm "özür dilerim geç kaldım"
"Sorun değil sen jimin olmalısın değil mi?" "Evet efendim jimin"
"Tamam jimin daha derse başlamadık jungkook un yanına oturabilirsin"Ardından sırıtarak bana bakan jungkook a döndüm burada olmasını beklemediğimden şaşkınca ona baktım.
Daha fazla ayakta durmamak için geçip jungkook un yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfiction"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"