Medya/ Amy Winehouse - Back to black————————————
Ekipçe namjoonun evinde toplanmış takılıyorduk ama benim aklım hâlâ ona aşık olduğum halde beni görmezden gelen jimindeydi. Tabikide ona sevdiğimi söylememiştim ama belli ettiğimi düşünüyordum, o ise her yanına gittiğimde nedensizce bana soğuk yapıyordu. Tamam beni aniden sevmesini beklemiyordum ama onu sevmeme izin vermesini istiyordum.
"Jungkook bizi dinlemiyor bile"
Beni dürtüp konuşan hobi ye baktım "noldu" "oyun hakkında konuşuyoruz ama sen başka dünyalardasın galiba"Kafamı sallayıp "yok ya dalmışım konu neydi?"
Namjoon sırıtmış "yine jimini düşünüyorsun degil mi?"
SeokJin de araya girmiş " cidden çocuğu düşünmediğin bir an yok. Aşık jungkook yoruyormuş"Onlara göz devirip ayağı kalktım " ben gidiyorum"
" nereye daha yeni geldik"
"siz oturun hobi, ben moodumda değilim"Hoseok beni kolumdan tutup yerime geri oturtmuş " kendi başına halledemediğin ortada, neden bizimle konuşmak yerine kendini yoruyorsun?"
"Ne yapabilirim ona yeterince belli ettiğimi düşünüyorum beni sevmiyorsa neden işleri zorlaştırayım"
" ne jiminden vazgeçtiğini mi söylüyorsun?"
" Tabikide hayır ama beni sevmiyorsa daha fazla zorlamak istemiyorum. Onu kendimi zorla sevdirecek değilim"Hoseok yanıma oturmuş " Sen cidden sulaksın jiminin de seni sevdiği ortada"
Sinirle ona döndüm
"Siktir neresi ortada benden nefret ediyor resmen. Ne zaman yanına gitsem bir bahane bulup kaçıyor, verdiğim hediyeleri görmezden gelip sırasının altına koyuyor. Bu durumdan ne anlamalıyım?"" Seninle konuşamıyor çünkü seni sevdiği için saçmalamaktan korkuyor verdiğin hediyeleri sen gittikten sonra özenle açıp aldığın şeylere gülümseyerek bakıp zarar gelmesin diye çantasına koyuyor artı bilgi de vereyim hediyelerine Tae nin bile dokunmasına izin vermiyor. Yani zaten seni sevmese yanına bir omega geldiğinde sinirli sinirli bakmaz diye düşünüyorum"
"Cidden anlamıyorum dediklerin doğruysa neden bana bir işaret vermiyor. Bana bir şans verse ona tüm kalbimi vermeye hazırım"
"Romantik jungkook da hiç çekilmiyormuş, bak krdsm senin gibi bir herife kim neden güvensin? Salak salak bakma da dinle, tamam sen ona ilgili olabilirsin ama o sadece ona böyle davrandığını nerden bilsin? sana güvenmemekte haklı. Seni sevebilir ama bnce o güvenebileceği bir ilişki istiyor gibi yani sen de bu tanıma pek uymuyorsun."
"Ben sevdiğim kişiye ihanet etmem. Geçmişte yanlışlarım olmuş olabilir ama ben hiç sevdiğim biriyle bir ilişkiye girmedim. Jimini seviyorum ve onu üzecek bir şey yapmam bunu artık anladığınızı düşünüyorum."
" Biz seni başından tanıdığımız için anlamış olabiliriz ama jimin seni ne kadar tanıyor? İlk önce birbirinizi gerçekten tanımanız lazım"" O nasıl olacak?"
" 2 gün sonra festival var orası senin için en iyi şans, orada onunla yakınlaşmaya çalış"
"Tamam bu iyi bir fikir gibi gözüküyor"SeokJin koltuğa yaslanıp
" ne sandın karşında Kim SeokJin var"jinin egosunu görmezden gelip oyun konsolunu elime aldım " evet kim yenilmek ister"
❤️❤️❤️❤️💔❤️❤️❤️❤️
"Jimin seni dövmemem için bir sebep söyle"
"Bana aşıksın?"
"Yanlış bilgi şimdi seni dövmemem için bir sebep kalmadı gel buraya"Üstüme doğru gelen Tae den yavaş yavaş kaçarken "Ama kaplanım yanlışlıkla oldu diyorum" şirin bir ifadeye bürünüp "hem sen bana kıyamazsın ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfiction"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"