Evet sonunda vakit bulup biraz yazabildim gec kaldığım için öncelikle herkesten özür dilerim. Bu arada hala is bulamadımmmm ilk defa çalışmak istedim ve kimse deneyimsiz birini işe almak istemiyor bu olay fazlasıyla saçma , neyse kafanızı fazla şişirdim iyi okumalar....
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Uzattığı elini görmezden gelip ona bakmaya başladım.
"İstemiyorum"
Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde ve herkesin bize baktığını gördüğümde bu sefer şaşırmamıştım, bu salak alfa okulda gerçekten popüler olmalıydı. Şu an beni gözleriyle öldüren o omegalar ise bana cidden komik geliyordu, hiçbirinde gurur denen şeyin olduğunu sanmıyordum.
Etrafa bakmayı bırakıp ona döndüm, sinirimi bozan bir gülüşle beni izliyordu. Bu alfayi gram sevmediğimi bir kez daha iliklerime kadar hissetmiştim.
"Neden?"
"Asıl sen neden benimle dans etmek istiyorsun? Burada seninle dans etmek için sıraya girebilecek bir sürü omega olduğunu görebiliyorum"
"Peki ben diğerlerini değil de seni istiyorsam"
Yüzünde tam anlayamadığım bir bakışla bana bakıyordu. Bu çocuğu anlamak mümkün değildi kesinlikle.Tam cevap verecekken Tae kolumu tutup önüme geçti.
"Bana bak Jeon Jungkook bu zamana kadar sesimi çıkarmadım ama sen sınırı aştın. Simdi sen mi gidersin yoksa"
"Yoksa ne?"Jeon denen herif yine o sinir bozucu sırıtmasıyla Tae ye bakıyordu. Ve minik kaplanımı da ilk defa bu kadar sinirli görüyordum, kolunu bıraksam jeon denen herifi parcalayacakmış gibi gözüküyordu.
"Jungkoook gel şuraya"
Adini jin olarak hatırladığım beta yanımıza gelip Jungkoook u götürmeye çalışmıştı ama sadece çalışmıştı."Çek şu ellerini jin, şu haşin alfa bakalım neler yapabiliyormuş"
"Ulan seni var ya"
Kaplan Tae tam jungkookun üzerine atliyacakken jin ile zor ayırmıştık."Yeter artık"
tüm sesimle bağırıp ikisinin de bana bakmasını sağladım."Tae yürü eve gidiyoruz"
"Ama jimin"
Öldürücü bakışımla bakmaya başlayınca kafasını sallayıp arabanın anahtarını alıp dışarı çıktı.Ardından yoongiye dönüp "Öncelikle gecenin zehir olması yüzünden özür dilerim ve istersen sende bizimle gel seni de evine bırakalım"
Yoongi gülümsemis "ne özürü yabancı miyim ben, hem ben sıkılmaktan çok eğlendim" ardından bana göz kırpmış "Ve evim zaten buraya yakın, saat de daha erken ben kendim gidebilirim" kafamı sallamış ardından Yoongiye sarılıp çantamı da alıp dışarı çıkmaya hazırlandım.---------------------
Tam çıkacakken jungkook yine önüme geçmişti. Bu sefer ona nazik davranmayacaktim.
"Bana bak zaten sinirliyim o bir saat uğraştığın saçlarının elimde kalmasını istemiyorsan çekil önümden"
"Haşin... en sevdiğim"
Göz devirip yandan geçmeye çalıştım.
Bu sefer de kolumu tutan jeon herifi artık cidden sınırı aşmıştı.Kolumu tuttuğu elini tutuktan sonra ters çevirip duvara sıkıca yasladım.
"Yalnız ben tahrik oldum şu an"
Biraz daha duvara yasladigimda acıdığını gösteren bir inleme bırakmıştı.Kulağına yaklaşıp nefesimi verdim. Yutkunduğunu hissettiğimde alayla gülümsedim. Omegalara basit diyordu ama basit olan kendisiydi.
"Seninle biraz daha uğraşırsam boşalacak gibi gözüktüğün için kısa kesiyorum. Benden ve etrafımdaki insanlardan uzak durmanı öneririm jeon jungkook yoksa basit dediğin omegalardan daha basit olduğunu insanlara göstermekten çekinmem"
Kolunu sert bir şekilde bırakıp çıkışa doğru ilerledim. Yüzünün şeklini tahmin ettigimden arkama bakma gereği bile duymadım.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Jungkook
Hala Jiminin çıktığı kapıya doğru bakıyordum. O kadar sinirliydim ki karşımdaki kapıyı kırıp ona haddini bildirmek ve bana söylediği tüm o sözleri ona yedirmek istiyordum.
"Evet Jungkook kapıyla aşk yaşaman bittiyse mekana gidiyoruz düş önümüze"
"Kes sesini namjoon sinirimi senden çıkarmayayım"Jin sinirli olduğunu belirtir bir şekilde
"Siktirme belanı da yürü senin atarini çekebilecek halde değiliz" demiş ve koluma çarpıp çıkmıştı.
Sıkıntıyla nefes verip bende peşlerinden ilerlemeye başladım.🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Jimin
"Bak jimin olay çıkmasın diye kendimi tuttum ama jeon denen herif senden ne istiyor?"
"Ben nereden bileyim Tae canı sıkılmış olay arıyor işte"
"Ben göstereceğim ona can sıkıntısını"
"Artist artist konuşmayı kes ve kendimi koruyamayacakmışım gibi davranmayı bırak."
"Böyle hareketlerin hoşuna gitmediğini biliyorum civciv ama orada sen olsan sende atarlanirsin o yüzden şovu keselim."Kahkaha atıp Tae nin koluna girdim.
"Atarli ve ateşli bir minik kaplanim olduğu için şanslıyım bence"
O da gülmüş ve yanağımdan makas almıştı.Gülerek ilerlerken aniden açılan kapı ile irkildik. Annem beni yine şaşırtmıyordu.
"Ya anne böyle olmadı kapının önüne kamp kursaydın"
"Sus bakim sen, evet Taecigim anlat bakalım bir olay falan oldu mu?"
Tae hemen hazirola geçip konuşmaya başladı.
"Hayır komutanım. Sakince eğlenildi, sarhoş olunmasına izin verilmedi, yanına sapık alfalar yaklaştırılmadı ve siz değerli komutanım kızmasın diye erken gelindi."Şaşkın ve gülmemeye çalışarak önümdeki tiyatroyu izliyordum."Aferin asker sana güvenebileceğimi biliyordum."
Tae anneme asker selamı verip evine doğru ilerledi.
"Anne inanılmazsın gerçekten"
"Anne olunca anlarsın, şimdi geç bakalım içeri marş marş."Gülerek içeri geçip babamı ve komutan annemi öptükten sonra odama çıktım. Makyajımı temizleyip pijamalarımı giydikten sonra yatağa girdim.
Her ne kadar Jeon denen herifi düşünmek istmesem de aklıma gelip duruyordu. Tamam vucudu çok güzel ve dövmeleri onu çekici yapabilir ama tam bir şerefsizdi ona güvenemem ve onunla konuşamazdım. Beni sadece sex den ibaret görmesi de ayrıca sinirimi bozuyordu. O alfa bana bulaşmaya devam edecekse ona gününü göstermekten çekinmeyeceğim kesindi.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Jungkook
"Evet Jungkook sayende çocuklarımın babası benden daha çok nefret ediyor, aferin sana"
Iki saattir susmadan konuşan bir Jin hayatımdaki en büyük ceza olabilirdi.
"Jin biraz daha konuşursan beynim vücudumu koşarak terk edecek"
"Korkma senin bir beynin olmadığı için böyle bir sorun yaşamazsın.""Jin cidden jungkook haklı lütfen sus artık."
"Aman iyi be sustum. Ama jungkook bu gecenin hesabını vereceksin, konuş bakalım"
"Ne söylememi istiyorsun? Jimin ile konuşurken araya giren o alfaydı.""Gerizekali napsin çocuk, sen git arkadaşına herkesin içinde yavşa o da seni mi izleseydi diğer herkes gibi"
"Jin haklı, çocuk arkadaşını savunacak tabi ve jungkook senin bu jimin takıntını da anlamış değilim çocuğun senden hoşlanmadığı ve seninle yatmak istemediği ortada neyi zorluyorsun?""Sorun da bu heseok beni herkes ister o omega da istiyor bunu anlamak zor değil o da diğerleri gibi ayaklarıma kapanacak göreceksiniz."
"Aman dikkat et de ayaklara kapanan kişi sen olma. Bu işin sonunu iyi görmüyorum ben, hırslarına yenilme jungkook.""Çok konuşmayın da benim içkim bitti diğerlerini de getirsene namu"
Namjoon kafasını sıkıntıyla iki yana salladı ve içkileri getirmeye mutfağa gitti.
------------------------
Umarım beğenmişsinizdir, şimdilik bu kadar yazabildim zaman buldukça yazmaya geleceğimmm❤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfiction"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"