Kendimi şaşırtacak derecede erken bir vakitte kalkmış ve yatakta boş boş hayatı sorguluyordum. Heyecanlı desek çok değildim hatta Tae de yanımda olacağı için sakindim.
"Daha ne kadar boşluğa bakmayı planliyorsun?"
Aniden gelen sesle kapıya doğru baktım annem kapıya yaslanmış bana bakıyordu.
"Geldiğini duymamışım"
"Duymazsin tabi, neyse baban yeni okul kıyafetlerini almış buraya bırakıyorum bebeğim"
"Tamam anne"Annem odadan çıktıktan sonra okul kıyafetlerine bakmak için yataktan kalktım. Özel okul olduğundan mı bilemem ama okul kıyafetleri çok asil duruyordu hemen giyinmeye başladım.
Giydikten hemen sonra aynaya koştum, gerçekten inanılmaz gözlüyorum kendine bir kere daha aşık oldum şu an.
Telefonumun calmasiyla kendime olan hayran bakışlarımı kesip telefonu elime aldım. Minik kaplanim arıyordu.
"Efendim minik kaplan"
"Ben okula geldim, senin yollarını gözlüyorum"
"Hain beni niye almadın giderken"
"Jimincigim, hani ilk gün ya annenle babanın seni getirip evrak işlerini halletmesi gerekiyor ya mal arkadaşım"
"Haklı haklı konuşup sinirimi bozma. Zaten dün buluşamadık"
"Of hiç hatırlatma proje ödevi için arkadaşlarla buluşmuştum, çok sıkıcıydı"
"Beter ol beni görme fırsatını kaybettiğin için de ağla"
"Geldiğimde tavuk gibi erken uyumasaydın çoktan buluşmuştuk minie"
"O kadar yoldan geldim yorgunluktan düşüp bayilmamak için uyuduğumdan suçlu ben oldum yani"
"Tamam ellerimi kaldırdım polis bey sakin olunuz lütfen"
"Çok konuşma senin yüzünden geç kalacağım, okulda görüşürüz minik kaplan"
"Görüşürüz minie"------------------------------------------------
"Jimin hadi geç kalacağız"
"Geliyorummm"Saçımı yapıp dudagima vişneli nemlendiricimi de sürdüğüme göre hazırdım sanırım.
(Okula giderken yaptığı saç )
"Okul kıyafetin çok yakışmış, kalbim bu güzelliğe dayanacak mı bakalım"
Kalbini tutarak abartiyla konuşan babama göz devirdim.
"Babaaa"
Gülerek "Tamam annen daha fazla kiskanmadan gidelim"
İkisinede gülüp arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfiction"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"