"Okuldaki ilk günün nasıldı"
"Güzel gibiydi. Zaten Tae tüm gün yanımdaydı, okulu falan gezdik"
"Iyi iyi zamanla iyice seversin"
Babama kafamı sallayıp yemeğe devam ettim.---------------------------------------
"Jimin kapının önünde seni bekliyorum"
"Tamam çıkıyorum şimdi"
Çantamı alıp hemen aşağı indim minik kaplan beklemeyi sevmezdi.
"Jimin kahvaltini yapmayacak mısın?"
"Geç kaldik anne okulda hallederim"
Ayakkabilarimi giyip hemen dışarı çıktım."Hadi jimin otobüsü kaciracagiz"
"Geldim ya ışte hadi"
Otobüsü son anda yakalayıp bindik.🍑🍑🍑🍑
Jungkook"Okulun bahçesini çok seviyorum yaa çünkü herkes bize bakıyor"
Hoseok un gereksiz egosunu tamamen görmezden gelmeyi seçtik.
"Bakın yeni omega geldi"Kapıdan içeri giren sarışın omegaya doğru baktim. Yalan söylemeyi sevmem gerçekten ortamda kendini belli eden bir güzelliği vardı. O an jinin söylediği aklıma geldi.
Demek dovusebiliyorsun küçük omega, bakalım ne marifetlerin var.
Yanındaki alfanin gitmesi keyfimi daha da yerine getirmişti. Gozlerimi uzerine diktim yanimdan geçmesini bekliyordum.
Tam önümden geçerken konuşmaya başladım"Şşt güzellik"
Anlamayan gözlerle bakınca keyifle gülümsedim ve baştan aşağı bir süzdüm "vücudun güzelmiş eğer göründüğü gibiyse seninle bir gece geçirmeyi düşünebilirim"🍑🍑🍑🍑🍑
JiminŞu an herkesin bizi izlemesi sikimde bile değildi bu oruspu çocuğu kendini ne sanıyordu?
"Ne diyorsun lan sen"
Soyledigim seye siritmis bana bakiyordu, daha ne kadar itici olabilir diyerek hareketlerini izliyordum.
Dudagima doğru gelen elini bi hışımla savurdum. Bu onu daha da keyiflendirmis olacak ki gülümsemesi büyümüştü.
"Tch tck tck bu güzel ağıza yakışıyor mu bu sözler"
Tamam, gerçekten şansını zorluyordu ama ben çoktan sinirlenmeye başlamıştım. "Bak sıkıntın ne bilmiyorum ama eğlenecek başka birilerini bul" yanından geçip gitmek üzereyken kolumu tuttu."Hadi ama güzelim bu ne sinir, istersen başka bir yerde sinirini atabiliriz, hem sana bir güzellik yapıp vücudumda iz bırakmana da izin verebilirim" hemen ardından bana bakip göz kırptı.
Bu adam kendini nimetten falan mi sanıyor? Tamam güzel, ateşli bir vücudu olabilir ama tam bir şeref yoksunu olduğu kesin.
Kolumu elinden kurtarıp ona sağlam bir kafa attım. Bir iki adım geriye yalpalaninca şimdi gülen taraf bendim
"Hayır güzelim, maalesef tipim değilsin" kafasını tutup bana bakan adama göz kırpıp sınıfa çıktım.
🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Jungkook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incompatible
Fanfiction"Hadi amaaa" Yüzünde yine o kendinden emin sırıtmasıyla bana yaklaştı ondan da o iğrenç sırıtmasından da nefret ediyordum "sizin hayattaki yeriniz belli, hep başkalarına muhtaç olarak yaşayacak basit bir omegasın jimin"