1.7

881 68 13
                                    

Byl to týden.  V tu chvíli Dream telefonoval s Georgem a mluvili o jejich oblíbených věcích v určitých kategorií.  „Hmmm,“ zamumlal George, „oblíbené zvíře?“

  Dream vstal, přešel k malému lůžku pro mazlíčky na podlaze a zvedl jeho kočičky, "Kočky. Pozdravují."  Položil telefon Patchesovi na nos, ale očividně neměl náladu někoho pozdravovat.

  „Je náladovej.“  George se usmál: „Probudil jsi ji energicky?“  Dream položil Patchese zpět na postel. "Bez komentáře."  George se smíchem zavrtěl hlavou: „Také mám rád kočky.“  Řekl mu: „Býval jsem.“  „Kočičí lidé jsou nejlepší.“  Řekli Dream a George souhlasně.

„Co jsme se nezeptali?“  George po několika okamžicích ticha nahlas uvažoval. 

Dream se díval za svého okna, když viděl muže zastavit na příjezdové cestě sousedky. Sousedka vyšel a ona se usmála na muže, který ji obdaroval nejjasnějšími a plnými rudými růžemi. 

S radostí si je vzala a objala ho, on ji zvedl a otočila se.  Dream okamžitě předpokládal, že se jedná o lidi, kteří se navzájem neviděli, když se poprvé setkali.

  Díky těmto okamžikům Dream mírně žárlil.  Nikdy neměl vážné romantické styky kromě příležitostného jednorázového rande, které obvykle skončilo katastrofou.  Byl by rád, kdyby někomu přinesl květiny.  „Dreame?

Jsi zticha, ale mám pocit, že slyším tvé myšlenky. “řekl George po chvíli a vytrhl mu Dream z hlavy.„ Promiň.

“Dream se omluvil,„ ale pomyslel jsem si na otázku. “George zahučel:„ Dobře, co to je? “„ Jaký je váš  oblíbený květ? "Dream už nemohl sledovat šťastný pár, takže zavřel rolety a zakryl si okna svou bílou oponou.„ O květinách toho moc nevím, "začal George,„ ale obdivuji orchideje nebo  měsíčky.

"Dream přesně věděl, co jsou to za květiny, protože roky pomáhal matce v jejím květinářství.

Znal své květiny a věděl, jak se o ně postarat, a velmi je miloval, pomyslel na Georgeovu odpověď."  „„ Nějaký konkrétní důvod? “„ No, orchideje byly svatební květiny mé matky, bylyzjevně všude.

“George vysvětlil:„ Pokud jde o měsíčky, jsou prostě docela krásné. “„ Super.  Teď už vím, jaké květiny ti poslat.

“Dream napůl žertoval.„ Jak by to fungovalo? “George byl skutečně zvědavý.„ Už jsem ti dal věci. “Navrhl Dream.„ Květiny z roku 1970 nemohly přežít 50 let.  v časové tobolce.

“Dream si povzdechl:„ No, já to vím. “Posadil se ke zdi,„ přijdu na to. “Dream by byl v jeho blízkých 70. letech, kdyby byl ještě za Georga naživu.  Tato skutečnost ho fyzicky zranila, ale přesto přemýšlel o způsobech, jak získat květiny do roku 2020.

Poté přišel s nápadem: „Georgi, musím si vzít nějaké věci z obchodu, ale dnes večer ti zavolám znovu. "Dream následoval mladého muže dozadu, kde se uchovávala semena a další různé zahradní potřeby."

Jsou uspořádány abecedně v těchto malých zásuvkách.

"Obchodník vysvětlil:" Budu se starat o ty rostliny venku, ale  pokud potřebujete pomoc s nalezením něčeho konkrétního, jen zakřičte nebo mě přijďte najít. "Znovu se zazubil a vrátil se tam, kde pracoval dříve.

Dream se zasmál a zavrtěl hlavou, pobaven energií mladého muže.  Pak přešel k zásuvkám a hledal semena orchidejí, ale nemohl je najít.

Dream byl příliš plachý, než aby toho muže zavolal tak rychle poté, co právě odešel, takže mezitím našel semena měsíčku.  štěstí, otevřel zásuvku a našel poslední balíček semen měsíčku, vzal je a přešel k místu, kde byl obchodník."Promiňte." 

Dream vzhlédl, protože muž byl vysoko na žebříku a stříhal malé listy rostlin. 

Muž sklopil zrak: „Ach ahoj! Našel jsi, co potřebuješ?“  Dream přikývl: „Ano, ale nemáte semínka orchidejí náhodou?“  Muž se zamračil. "Ne, vlastně.

Trvá roky, než ze semene řádně vyrostou, a my je prostě nemůžeme dostat do zásoby."  Dream ukázal svým porozuměním: „To je v pořádku,“ usmál se, „pak si je prostě vezmu.“  Zatřásl semeny, aby mu to ukázal. 

„Měsíčky. Měsíčky měsíčku. Velmi pěkné, když dorostou.“  Znovu sestoupil ze schodiště a vedl ho k pultu.  „Ano,“ souhlasil Dream, „myslí si to také osoba, pro kterou je získávám.“ 

„Ach, takže máš holku, která miluje zahradu?“Dream se zasmál nevinné otázce: „Je to trochu komplikované.“  „Vždycky je.“  Obchodník souhlasil: „Moje malá dáma nesnáší květiny, takže je to pro mě také komplikované.“ 

  "Kdo by mohl nenávidět květiny?"‚, protože je alergická.“  šalantně se zazubil, než podal Dreamovi balíček semen a vzal peníze. 

Dream se usmál zpět: „No, děkuji, uh-,“ mžoural na jmenovku na mužově zástěře, „Karle.“  „Nemáte zač, pane!“ 

Šťastně zamával na rozloučenou, než se vrátil k péči o své rostliny. 

Dream přišel domů a sbalil semínka do časové kapsle a pohřbil ji na obvyklém místě, kam ji vložil, poté zavolal Georgovi a oznámil mu, že skutečně přišel na způsob, jak mu získat květiny z roku 1970

flowers from1970 (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat