1.3

1K 82 0
                                    

„... nemůžu ti toho moc říct. Není to sci-fi všeobecně známo, že přílišné vyprávění někomu z minulosti by pokazilo budoucnost?“  Řekl George Dreamovi.

„Předpokládám, že máš pravdu.“  Dream si povzdechl: „No, teď už vím, že jsem se odstěhoval, protože teď žiješ v mém domě.“  „Kdo je tedy Sap?“  Zeptal se George.  „Můj příteli.

Říkáme mu Sapnap a hádám, že máš jeho telefon, ale nevím, proč to skončilo u mě doma.“  „Opravdu?

To je to, o čem jsi zmatený? A co ta celá část„ mluvení s někým z jiného času “?“  George zmínil.

„Samozřejmě jsem také zmatený.“  Je to, jako by George slyšel svůj eyeroll: „Kolik ti je let?“  „24.“  George nevěděl, proč to říká cizímu člověku, ale jeho osamělost a zoufalství z něj dostaly to nejlepší.„Je mi 21.“

Dream odpověděl bez váhání a George jen předpokládal, že je sebevědomým mužem.  "Čím se živíte?"  George nechal magii nahradit magii telefonem.

Dream se zasmál: „Trénuji baseball pro malé děti. Miluji baseball. A co ty?“  „Miluji baseball? Nebo čím se živím?“  „Hm, proč neodpovědět oba, máme čas.“  George si lehl na postel a zíral na strop: „Nejsem sportovcem.

Také programuji počítačové hry pro počítače.“  „Co je to za práci?“  George se usmál: „Zapomněl jsem, že ještě nevíš, co to je.“  „Jo. Ahoj ?! Jsem v minulosti!“  Dream žertoval.

George se zasmál: „No, musím jít, měl bych spát.“  "Vypískat." Dream zasténal do telefonu.

Jak zábavné to bylo mluvit s Dreamem, už se dostávalo pozdě do noci a on měl projekty na dokončení.  „Sbohem, špatné číslo.“  Sen mu dal sbohem.  „Sbohem, staříku.“  „Hej! Ještě nejsem starý.“  Dream se zasmál, než zavěsil.

flowers from1970 (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat