Bylo 19:58 hodin a telefon zvonil. George se probudil ze spánku (to šlo o něco déle, než původně plánoval) a běžel si vyzvednout.
"Dreame!" Zvolal trochu nadšeně, než by normálně pozdravil. Málem převrátil telefon, protože příliš zatahal za kabel.
Než Dream odpověděl: „Ahoj, Georgi, došlo k malému potýkání.“ Posadil se: „Omlouvám se, že jsem včera nezavolal, nebo pokud jste měli obavy.
Sapnap právě prošel tímto strašným rozchodem se svou dvouletou přítelkyní a já jsem byl u něj a snažil se uklidnit jeho potíže.“
George nikdy nevěděl, jaké to je mít zlomené srdce, hlavně proto, že ho nikdy neměl někdo zlomit. Pohnul se telefonním kabelem a přitáhl malý stolek s telefonem blíž k sobě.
„Jak se drží?“ Zeptal se: „Vím, že romantická bolest může mít docela trvalé účinky.“Dream se trochu zachichtal, což Georga zmátlo tím, co mu připadalo vtipné. “
„ Docela trvalé účinky, “napodobil Dream v příšerném dojmu britského přízvuku,„ to se mi líbí. Právě teď není na nejlepším místě, ale je to drsný chlap, brzy se z toho dostane.
Ta dívka byla každopádně velká blbka. "George už jednou viděl svého starého spolubydlícího Alexe, jak prošel rozchodem.
Byl právoplatným nepořádkem a celé týdny nejedl ani nespal dobře. Viděl cenu lásky, kdyby to nešlo" Nefunguje to, mohlo by to změnit i ty nejsilnější a nejšťastnější lidi. George samozřejmě nezjistil, proč to na něj tak špatně působilo, nebo proč to někdy stálo za to plakat. --- Alex stáhl čepicu z hlavy a zhroutil se na šedou potrhanou pohovku.
Hodil čepicu přes pokoj a energicky si zabořil ruce do vlasů. „Dala mi slib, víš. Dala tolik slibů a já jsem byl ten, kdo je unavoval, ale víš co? Já slíbil. "Otočil se a podíval se na Georga, který měl oči jako lasery na jeho rozpadajícího se přítele.„ Slíbila mi, že jde dál a stane se tím, kdo je zlomí. Proč dávat sliby, které nemůžete dodržet? Je to býk. "George se trochu bál, aby k němu přistoupil v tak křehkém stavu, ale zvedl svou kočku Luca z pohovky a na podlahu a posadil se vedle Alexe.
" Já - "Snažil se začít," Je mi to líto, ale nerozumím tomu, jak se na ni můžete tak naštvat, ale přesto ji zároveň milovat. Čekal bych, že budeš opatrnější, když k ní znovu něco pocítíš. “„ Ty to nechápeš, Georgi, “čichal Alex a přinutil se otřít si nos bundou, ale George se rychle naklonil a popadl kapesník ve středu stolu před nimi:
„Děkuji.“ Řekl, když vzal tkáň od George, „Být naštvaný na někoho, koho milujete, je téměř vždy dost na to, abyste ho přestali milovat.
Nemůžete trávit tolik času budováním domu pro někoho vaše srdce, jen aby je všechny vypudil za deset sekund. “George přikývl, ale stále nedokázal pochopit:„ Kdybych byl tebou, zkusil bych na ni jen zapomenout. “„ To se neděje hned . “Alex vysvětlil:„ Chce to čas. Věř mi, Georgi, jednoho dne si uvědomíš, jak moc může být darebák. “„ Co tím myslíš? “
„ Můžeš jít jen tak dlouho, aniž by tě zranila láska. Když jsi starší, zažiješ to poprvé, více se zraníš. Nejsi zvyklí, nevíš, co másy dělat, a nevíš, koho vinit. Každý ti řekne, že čas zahojí všechny rány, ale ve tvé hlavě a ty si jen myslíš: „Všechno to dělá, házet na ně sůl“, cítíš všechny tyto věci více, protože nikdy předtím nic nebylo a „Přijdu se rozzlobit na osobu, která ti to udělala, protože to udělali jako první.“ Alex se snažil ze všech sil vyrazit, zatímco mu slzy stále padaly po tváři.
ČTEŠ
flowers from1970 (Czech)
Romance!!!TENTO PŘÍBĚH NENÍ MŮJ!!! . . . . . JE TO JEN PŘEKLAD ORIGINÁLU A NE NEJSEM NĚJAKEJ PŘEKLADATEL ALE TAK SNAD TO BUDE V POHODĚ KDYŽTAK SE OMLOUVÁM ZA CHYBY