4

9 2 0
                                    

Medyadaki:Deniz

Ege, Demir, Deniz ve ben hep beraber dışarı çıkacaktık. Görüldüğü gibi Deniz'le beraber gezemiyorduk yani arabada gelirken hayal ettiklerimiz suya düşmüştü.Yolda giderken iki kız bize doğru yaklaşıyordu, baya bakımlı, mini etek, makyajdan yüzü gözükmeyen kızlardı ve yanımıza geldiler.

-"Ah merhaba canım" diyerek sarı saçlı kız Demir'in yanağına bir öpücük atmıştı.

-İyidir Aleyna senden"diyen Demir'de ona aynı şekil de karşılık vermişti.

Adının Aleyna olduğunu öğrendiğim kızın yanındaki diğer sarı kız da sırnaşarak Ege'nin kolundan tutup kafasını onun omzuna yaslıyordu, oha noluyor olum.

-Birşey dicem biz burda sizi izlemeye mi geldik, gidiyoruz biz"dedim ve Deniz'in kolundan tutup yürümeye başladım.

Arkamdan "Nereye" diye soran Ege'ye, "Sanane" diye yanıt vermiştim.

"Ayda iyi misin" diyen Deniz'e;

"İyiyim iyi olmamam için bir sebep mi var, sadece vaktimizi boşa harcıyoruz onları izleyerek" dedim.

Deniz"Peki öyle olsun, o zaman"diyince;

"Sen bir şeyler mi imaa etmeye çalışıyorsun" dedim.

Deniz gülerek "asla, asla öyle bişe yok"dedi.

"Tamam senle uğraşamayacağım, ne yapalım" dedim.

"Tabiki de alışveriş merkezlerine gidiyoruz diyen" Deniz'e gülerek karşılık verdim. "Olur hadi gidelim".

"Bide Demir ile Ege bizim etrafımızda yanımızda olacaklardı, bi kız gördüler öpüşmeler felan filan" diyen Deniz'e ;

"Aman boşver ya belli etmediler mi karakterlerini, kız peşindeler boşverelim" dedim sakin bir sesimle.

Bir mağaza görmemizle, beraber içeri girdik, baya büyük bir yerdi.

Deniz"Benimle gel ben burda kaybolurum"diyince;

"Elini de tutayım mı" dedim gülerek.

"Offf işte gel sen" dedi.

"Tamam" diyerek onu takip ettim.

Her zaman ki gibi takımların yanına gitti. Ben de onunla gittim. Bir gömlek ile ona benzer pantolon alıp"Bunu kesin alacağım"dedi ve denemeye gitti.

Ben de kendime bir şeyler bakmaya devam ettim. Uzun bir swet ile bir şort gördüm ve bayıldım,denememe gerek yoktu olacağını düşünüyordum, zaten olmazsa da çok fazla süre geçmeden geri iade edebilirdim.

Deniz kabinden çıktı ve bir an büyülendim, incecik vücuduna pantolonla gömlek çok hoş durmuştu.

"Knk bunu sana kesin alıyoruz, aşırı iyi oldu" dedim.

"Emin misin knk ya bi değişik duruyor" diyen Deniz'e "Ya bak cidden güzel, hem sen böyle yapıyon diye benim annem sevgilin var sanıyo ha yani dikkat et" dedim gülerek.

"Neeee neeee neeee, Eslem teyze şimdi sevgilim mi var sanıyor" diyince ;

"Knk mesajları okumuş yani güzel dediklerimi sen beğenmiyorsun ya annem dediki, kesin Deniz'in sevgilisi var hiç bir şeyi beğenmiyor dedi" dedim gülerek.

"Aboowwwwww olayı çözmem lazımm" dedi Deniz gülerek.

"Tamam çözersin" dedim.

"Eslem teyzeyle kız kıza bi konuşayım" diyince kahkaha attım.

DELİLİK KANIMIZDA VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin