"Hoşlanma nereden çıktı" dedim tedirginlikle.
"Ee Deniz dedi ya, hoşlanıyor musun" diye.
"Evet dedim." diyince Deniz'e baktım.
"Kimmiş peki" diyen Ege'ye;
Deniz'in "Elbise için dedik, kırmızı bir elbise vardıda beğendiremiyordum en sonunda başka bir kırmızı elbise gösterdim ve lütfen bundan hoşlandığını söyle dedim"demesiyle
Ege'nin biraz duraksamış olduğunu gördüm, utanmışmıydı acaba.
"Haa anladım peki" diyen Ege'nin
Konuyu hemen kapatmaya çalışmasıyla sinirim bozulmuştu ama neden sinirim de bozulsunki"Hem sananeki kimden, neyden hoşlandığımızdan" dedim bir an.
İkisinin de gözleri üzerimdeydi sanki karşı binayı soyan adamın ismini vermişim gibi bakıyorlardı,
Ege "Tabiki bananê umrum dışısınız zaten istediğinizi yapın, ha bu arada kırmızı sana güzel yakışır." dedi ve odadan çıktı.
Deniz'e "Bu neydi şimdi" dediğimde;"Bilmiyorum tuhaf davrandı, belkide sanane demene kırılmıştır"dediğin de.
"İyi de arkadaş bile değiliz, onunla paylaşmayacağımı biliyor olması lazım"dedim.
"Eğer sana karşı bir şeyler hissediyorsa kırılmıştır,ve öğrenmek istemiştir" dediğinde Deniz'e baktım.
"Olabilir mi sence öyle bir şey"dedim.
"Neden olmasın kızım, hem fıstık gibisin tü tü tü" dedi sırıtarak.
Böyle demesi beni mutlu etmişti, eğer Ege bana karşı bir şey hissetmeye başladıysa ve merakı bundan ise özür dilemelimiydim ki, ama ne alaka şimdi, neyse kaba davrandığım için özür dilerim olur biter.
"Tamam o elbiseyi giyeceğim."dedim Deniz'e bakarak.
"İşte bu, kimin kızı"dedi gülerek.EGE
"Az önce kızların kapısınının önünden geçiyordum" dedim Demir'e.
"Hangi kızlar" diye sorunca;
"Lan kaç tane kız var, geri Zekalı.
"Haaa şuu, Deniz ile Ayda."
"Demek ki bariz kelimeler kullanınca beynin çalışıyor kuzen" dedim gülerek.
"He ya ne demezsin, ee nolmuş yani geçiyorsan?"
"Kapıdan giderken Deniz, knk lütfen hoşlandığını söyle gibi bir şeyler dedi Ayda'ya." dedim
Demir'in düşünceli ve soru soran bakışıyla "Eeee"
"Ben de daldım odaya."
Demir "Oha yuh, sapık mısın lan iki kızın bulunduğu bir odaya dalmak nedirrr, eee gözüne falan şu fısfıstan sıktılar mı ya da kafana bir çanta yedin mii bakim" dedi gülerek.
"Oğlum mallll saçmalama" diyince Demir göz devirdi, "Peki ne işin vardı oda da" diyince;
"Dedim ki kim kimden hoşlanıyor""Ohaaa eee kimden hoşlanıyorlarmış, sen de mi benden mi" diye sorunca gülerek;
"Lan senden kim hoşlanırrrrr" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİLİK KANIMIZDA VAR
Chick-LitKarşılarına çıkan kişilerin birbirlerinin hayatını değiştirmesi.