♦️1♦️

816 58 3
                                    

  -Ezt ugye nem mondod komolyan?-döbbenten néztem farkasszemet a tükörképemmel.
Még mindig helyes vagyok, ez nem változott.
Viszont már le kéne vágnom a sörényem, kezd olyan hosszú lenni mint Aranyhajnak, és én nem akarok ő lenni.

  -De komolyan mondom, teljesen megőrült.-nevetett fel Tae a vonal túlsó végén, nem volt vidám, inkább amolyan erőltetett.
-És mit akarsz mit csináljak vele?-tártam szét a karjaimat, bár ezt ő nem láthatta.
-Yoongi-val beszélgettünk, és arra jutottunk hogy talán rád hallgatna a legjobban.-mondat végén elhalkult.
   Nehogy azt higgyétek hogy én ilyen fasza csávó vagyok, és egyetlen egy kérésre belementem ebbe az egészbe, ma összvissz kereken hússzor hívtak, ezt pedig megismételték múlt héten is.
-Ám legyen, de ha nem járok sikerrel, lógsz nekem egy…majd még kitalálom.-legyintettem.
    És most itt tartunk, Tokióba utazom, ez mind Jimin miatt van, vagyis ő a legfőbb oka.
A BTS feloszlása után egészen, hogy is mondjam…más lett.
  Csak nem értem miért gondolják, hogy rám majd hallgat.  Jimin nem kisgyerek már, meg amúgy is kicseszettül makacs.
Nem fogja megengedni, hogy akár egy kicsit is beleszóljak az életébe.

___________
Jimin:
Mikor érsz ide?

Jungkook:
Yoongi-ék mondták el hogy jövök?

Jimin:
Nem. Csak tudom. Szóval?

Jungkook:
Délre ott leszek, azt hiszem. 😶

Jimin:
Küldök érted egy kocsit.

Jungkook:
De nem szükséges, megyek busszal.

Jimin:
Ott lesz érted a kocsi, és kész.
Vita lezárva.
Gyere gyorsan Jungkookie🥰❤️^^
_________

Oké, szóval eddig lazán megy, mert tulajdonképpen ebben semmi olyan nincs ami arra következtetne, Jimin-nek elmentek otthonról.
De jobb ha inkább előbb tolom oda a képem, mielőtt, kilépnek nála az ajtón.

♦️Bitter Honey; jikook™♦️Where stories live. Discover now