♦️8♦️

179 20 2
                                    

Előző részben..

Egész nap kacagva filmekről vitáztunk, idő pedig csak úgy röppent a fejünk felett maga után húzva az estét.
De amint bealudtál az ágyam közepén elterülve, betakartam tested minden pontját és magadra hagytalak.
Aludj, és én helyetted álmodom.

Vettél egy új lakást, tőlem kicsit távolabb de oda meg gyalog is el lehet menni. Megkértél rá hogy segítsek neked kifesteni a szobát, először eldöntöttük hogy milyen színű lesz, mondtam neked hogy hozzád remekül áll a krémszínű te pedig elpirulva egyeztél bele.
Édesek tartottalak, ahogyan vékony kacsódon csörög a karkötő mikor zsebedbe mélyesztetted azt.
Falat festettünk majd leültünk a még üres fóliával befedett padlóra hogy megebédeljünk.
Miután elfogyott az a Hawaii pizza te teljesen kidőltél, én meg föléd magasodtam, egyszerűen túlzottan is bele akartam túrni selymes hajadba.
Felsóhajtottál mikor megtettem, ez elég bátorságot adott hogy engedjek a kísértésnek és megszívjam az egész nyakadat.
Édesen nyőgdécseltél alattam, le akartalak vetkőztetni, ezt a fránya overált eltűntetni rólad.
Belém kapaszkodtál ezzel elszakaítva az ingemet, én pedig később az altájadon szakítottam el a vékony bőrt amikor beléd toltam magam. Hiába tudtam hogy fáj neked, te csak hátra vetetted a fejed. Akaratlanul is rám szorítottál ami miatt pár csepp előnedv beléd ment.
-Mozoghatok gyönyörű?
-Csak lassan. láttam hogy félsz és reszketsz.
Hogy, éreztessem veled nem kell félned, megcsókoltalak. Apró tested a lökés hatására megrándult és mintha félnél szorosabban bújtál hozzám.
Pedig én okozom most a fájdalmat, de ígérem nem sokára jó lesz.

♦️Bitter Honey; jikook™♦️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora