♦️3♦️

496 49 9
                                    

Jimin erotikus nyőgései ébresztettek, először nem vágtam hogy miért csinálja ezt.
-Jungkookhh, ahhh!-szemei csukva voltak ezért azt hittem biztos álmodik.
Ez kínos!
-Jimin, ébredj!-ráztam meg a vállánál de semmi.
Fájt a derekam amiért ugyan abba a pózban aludtunk el mint tegnap, én ülve, Jimin pedig az ölembe hajtva fejét teste félig lelógva a kanapéról.
Tovább sóhajtozott, majd a végén már sírt is, én pedig megijedtem és kérleltem hogy keljen fel. Tudom, ennél gázabb nem lehetek.

Utolsó szólításomnál elkezdett nevetni és végre ki nyitotta a szemét.
A mocsok!
-Láttad volna az arcod, haláli vagy JeonGuk.-kuncogott, sőt inkább röhögött.
Lelöktem magamról, ő meg konkrétan koppant a földön.
-Te idióta, tudod mennyire megijedtem!-rivalltam rá.
-De valld be kurva jó színész vagyok, bassza meg ez még mindig nagy!-nevetése erősödött, pirosodtak a fülei is.

Nem tudtam eldönteni melyik a viccesebb, a nevetése vagy a kialakult helyzet.
Morcosan hagytam ott őt, hagytam hagy nevessen, addig én eszek valamit ha már itt vagyok. Bár béreltem szobát itt a környéken, de ezt magára hagyni lehetetlen. Na meg nem igazán hagyná.
-Csinálj nekem tojást!-rohant be egyenesen belém ütközve.
-Nem vagy te targonca hogy mindent elsöpörj ami az utadba kerül!-közöltem vele szárazon.
Fáj miatta a könyököm.
-Akkor csinálsz nekem kaját?- mint egy kisgyerek, sokszor hasonlítom őt ehhez, gyakran olyan a viselkedése.
-Nem vagyok bejárónő.
-Akkor bejáró fiú, nekem így is jó. Nem kérek rá borsot. -hagyott magamra.

Tudom Jimin, te sosem szeretted a borsot.

♦️Bitter Honey; jikook™♦️Where stories live. Discover now