-Te most mégis hova ráncigálsz ha szabad kérdeznem?- azt a kezét néztem amelyik az én karomat tartotta fogságban.
-Kérlek szépen, egy olyan helyre ahol egy nagyon nagyon fontos papírt el kell hogy intézzek, különben le csavarják a farkamat, és farok nélküli leszek. -magyarázta nagyon bölcsen, komolyan mondom ettől sokkal okosabb lettem.
-És ehhez én miért kellek?-ráncoltam össze a szemöldököm.
-Hogy megvédd a seggem különben mára már nem leszek szűz. -villantott egy apró mosolyt felém amit eszméletlenül aranyosnak találtam viszont eszméletlenül dögös is volt ezek mellett.
-Jaj azt ne mondd már hogy drogdiler vagy mert én mentem nekimegyek a következő oszlopnak.-tettem fel az elméletemet tettetett felháborodással hangomban.
-Kinézned belőlem hogy én olyan pasikkal álljak szóba akik droggal üzletelnek?- nagyon eltalálta.
-Hát én úgy értelmezem ezt a pár napot, mint egy kicsit meglennél kattanva Jimine.-vakartam kínosan a torkomat.Odaértünk egy bárhoz hol a kidobó farkasszemet nézve velem és a mellettem lévővel rögvest megkérdezte tőlünk hogy hány évesek vagyunk.
Mivel Jimin még fiatalkorú volt és már csak egy év kellett volna ahhoz hogy 18 legyen azaz nagykorú így kétségtelenül nem engedte volna be.
Tűzből pattant gondolatomat rögtön megosztottam a kidobóval miszerint én az apja vagyok és én már 30 éves vagyok alapból meg is mutattam neki a kártyát amin szerepet ez az információ. Igazából ez egy hamisítvány és még a haverokkal csináltattam az ilyen esetekre mert simán kinézek 30-nak vagy 20-nak, ilyen az én szerencsém.
Innen látszik hogy én sem vagyok álszent, és néha én is csinálok rossz dolgokat.A pasas simán bevette és be is engedett minket a törpe pedig elég otthonosan érezte magát a helységben, ahol fém darabokat viselő fiatalok tekergőztek a ritmusttalan zenére.
Egy vidám kis csávó osztogatta az extasyt tablettákat, de amúgy tökre vidáman tette mindezt. Kíváncsi vagyok hány osztálya van ha ilyen munkát végez.
Igazán annak sem örültem hogy Jimin ilyen helyeken üti el az idejét, hisz akkor most nem járnánk itt ha ezt nem ismerné.
Furdal a kíváncsiság hogy mit csinált itt. Talán simán csak táncolt vagy valami más amiről jobb ha nem tudok mert úgyis gyomorforgató lenne.
Amúgy se mondanád ha ki kérdezném, túl makacs ahhoz, hogy bevallja nekem dolgokat, vagy akár a többi tagnak, velem még talán nyíltabb is.- Mazsi hol van a főnök?-szólt oda egy nagydarab pasasnak aki éppen a sörét iszogatta egy sötét hajú lányt figyelve. Gusztustalan. Perverz. Barom.
-A dolgozóiban, de asszem most vendége van.-böfögte fel a szavakat erre én inkább Jimin derekát megfogva húztam hátrébb mire ő morcosan rám emelte hosszú szempillával fedett tekintetét.
-A pasinak tényleg az a neve, hogy mazsi, vagy rosszul hallottam?-tereltem ügyesen a témát.
-Igen szerintem is találó név, na de menjünk mert hamar haza akarok érni.- ha tehette volna szerintem még a haját is hátra dobja.
-Méghogy találó, chh.-nevettem.A főnök, vagy ki a tököm átnyújtott neki egy hosszú nyomtatványt, majd Jimin összehajtogatva tette el a zsebébe, aztán engem ki tolva onnan, távoztunk végre a bulizó helyről. Soha többet nem jövök ide az biztos.
Az isten bizony hogy én erről ki kérdezem mi volt ez az egész, igaz nem az anyja vagyok viszont a volt csapattársa és a mostani barátja.-Tudod nekem hiányzik a régi Jimin.-dőltem hátra az ülésen és figyeltem ahogy beindítja a kocsit.
Fejemben végig idéztem az emlékeket azt a gyönyörű mosolyát és a mindig vidám lényét, és most itt van de mégsem önmaga...ez nem ő.
Ő mindig segített másokon, önfejű sem volt mint most.
-Ugyan, régi Jimin miben másabb huh?-túrt a hajába.
Ő képes volt elrabolni a szívem egy másodperc alatt.
-Minek jöttünk ide?- mutattam a régen elhagyott bulizó helyiség felé amit már egy ideje a hátunk mögött hagytunk.
-Az nem a te dolgod, legyen ennyi elég. -a kormány kereket még jobban megszorította, félő hogy le akart törni.Súlyos egy titok lehet.
VOUS LISEZ
♦️Bitter Honey; jikook™♦️
Roman d'amour♦️"A szerelem és az elmebaj elég közel állnak egymáshoz. Ebben tulajdonképpen semmi meglepő sincs."♦️