Selamm kısa bir hikayeyle karşınızdayım ama gerçekten çok replik içeriyor.Keyifli okumalarr
Uyarı: Slytherin olduğunuzu ve Dracoyla sevgili olduğunuzu hayal edin.
Konu:Sevgilinin çok ödevi olduğu halde onunla vakit geçirmek istersin.
Draco Lucius Malfoy X Reader
"Dracooo"
Son harfi gereksiz uzatarak ortak salona girdin. Draco oturduğu masadan sana doğru baktı. Yarına oldukça uzun olması gereken iksir ödevini bitirmeye çalışıyordu. Her zamanki gibi ödevini erkenden yapmak yerine tüm zamanını kız arkadaşıyla ilgilenmekle harcamıştı. Elindeki tüy kalemi masaya bıraktı ve koltuğa yayılmış olan sevgilisine baktı.
"Ne oldu sevgilim?" diye cevapladı Draco.
"Gelip bana sarılır ve öpücük verir misin lütfen?" Dudakları kıvrılmak yerine yavaşça büküldü. Bunu gören sen de kaşlarını çattın. Draco
olumsuz bir biçimde kafasını salladı.Aklı bir anlığına uçmuştu fakat sonrasında onda bıraktığın etkiyi üstünden attı ve iç çekti.
"Hayır, yazıyı bitirmem gerekiyor. Yapabileceğim kadar hızlı bitirip seninle ilgileneceğim tamam mı?" Draco senin hala sızlandığını duyunca kaşlarını kaldırdı.
Yüzünü sevgilinin göremeyeceği bir şekilde arkanı döndün .En iyisinin bu olduğuna karar verdin. O ise tüylü kalemini tekrar eline aldı ve gözünü tekrardan önündeki kitaba çevirdi. Birkaç dakika sonra koltuktan oldukça sesli bir iç çekiş sesi geldi. Bir kez daha sana baktı. Karnının üstünde yatarken bir kolunu koltuğa dayamış hareketsiz gözlerle onu izliyordun (o ne demekse)
Kısık bir sesle "Lütfen "demiştin ama o duymuştu ve senin oldukça özlem dolu bir sesle konuştuğunu hissedince içindeki hisse yenilerek sana döndü ve endişelenmiş bir biçimde
"Kötü bir şey mi var Y/N" dedi.
Sen ise "Hayır, sadece seni yanımda istiyorum." Draco ciddi bir problem olmadığını düşünerek başını salladı ve ödevine geri döndü.
Aslında teknik olarak seninle alakalı kötü olan hiçbir şey yoktu ve gün boyu seninle ilgilenen sevgilini çağırmanın bir mantığı yoktu ama bilmediğin bir şey içini karartıyor ve canını sıkıyordu.
Açıklayamıyordun ama çok üzgün hissediyordun ve erkek arkadaşının yanında olmasına rağmen seni yatıştırmaya çalışmaması üzerine sadece şunları düşündün. Herhangi biri desteğe ihtiyaç duyduğunda herkesin yardıma koşuyordun ama sıra sana gelince onlar destekten çok sadece sana endişe ve güvensizlik veriyordu.
Bunu anladığında omuzların düştü ve dizlerine sarıldın. Gözlerin dolmuştu ve içinden şöyle diyordun:
Draco Malfoy'un sevgilisi olmayı hak edecek kadar iyi değilim.
Slytherinli arkadaş grubumdakiler kadar komik veya zeki değilim.
Her ihtimalde beni sevmeyeceklerdi, sadece kötü hissetmemi sağlayacakalrdı.
Hafifçe inledin. Koltukta bu kadar durduğun yeterdi değil mi? Kararlı düşüncelerle koltuktan kalktın.
Derin bir biçimde kağıdın içine dalmış gibi gözüken sevgilinin yanına gittin.
Yavaşça kucağına oturup ellerini omuzuna doladın o da oturmana yardım etti.Ona attığın gülücük karşısında göğüs kafesi heyecanla titredi. Ellerini onun omuzuna doladın ve başını onun boynuna gömdün.Bu yaptığın hareket onun hoşuna gitti ve önündeki parşömenden gözlerini çekmeden
"Selam meleğim" dedi. Önemli bir şey yazıyormuş gibi gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘮𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦𝘳𝘪𝘵𝘦|| harry potter imagines
Fanfiction•𝑀𝑎𝑟𝑔𝑢𝑒𝑟𝑖𝑡𝑒• Harry Potter Universe X Reader - Harry Potter evreni hakkında metinler, çeviriler headcanon ve one shotlar. ϟ "𝐷𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑝𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑎𝑑, 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦. 𝑃𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔, 𝑎𝑛𝑑, 𝑎𝑏𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 �...