𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶

2.9K 167 53
                                    


Ay umarım beğenirsiniz Lupin bölümü hiç içime sinmedi ama sahsen bu bölümü beğendim ruh eşi fanficlerini seviyorum ben.

Uyarı: Ruh eşinizin adı kolunuzda belirir. Belirli bir zamanı yoktur belireceği an bilinemez.

Konu: Yıllardır seni fark etmeyen ruh eşin Tom Riddle sonunda seninle ilgilenmeye başlar.

Tom Marvolo Riddle X Reader

Tom Marvolo Riddle

Bileğinde hoş bir yazı tipiyle yazılmış ve sonsuza kadar da orada kalacak olan isim.

Bu ismin sahibi senin ruh eşin, önemli olan eksik kalan parçandı.

Dünyadaki en güzel şey ruh eşinizi bilmek ve onu tanımaktır. Sizin ruh eşiniz ise sizi fark etmemişti bile.

Şimdi aynı sınıfta iksir dersindeydiniz. Gözleriniz sınıfın diğer tarafındaki kıvırcık kahverengi saçlı çocuğa takıldı. Tom Marvolo Riddle , senin ruh eşin.

Yıllar önce ruh eşini seçmen şapka seremonisinde şapka sizi evlerinize dağıtırken ismi okunduğunda fark etmiştin. Yine de onun senin kim olduğun hakkında pek bir bilgisi yok gibi gözüküyordu. Ne zaman adınla seslenseler Tom ya biriyle konuşuyor ya da da uzak düşüncelere dalmış oluyordu ama onun kadar etkileyici bir zekaya sahip olan birinin hala sizi aramaması şaşırtıcıydı. Aslında sen de bazen ondan saklanıyordun.Tamam belki de bazen değil her zaman!

"Hey Y/N"

Arkadaşının sesiyle daldığın düşüncelerden ayrıldın. Gözlerini kırpıştırdın ve elindeki malzemelern dökülmemesine dikkat ederek ona doğru döndün.

"Sence bu yeterli olur mu?" Bir avuç kadar kestiği malzemeye baktın ve olumlu anlamda başını salladın

"Evet Y/F/N gayet harika duruyor." Sana verilmiş olan işe geri döndün. Elindeki iksir tarifine odaklanmaya karar vermiştin ama bilmediğin bir şey vardı.O da tuh eşinin o sıra seni gözetlediğiydi Tom nihayet senin ismini duymuştu. Yeşil gözlerini sana dikmişti ve senin hareketlerini dikkatli bir biçimde izliyordu.Düşünmeye başladı sen kimdin ve bu zamana kadar nerelerdeydin hatta daha önemlisi bu gerçekten sen miydin

"Y/N..." diye sessizce fısıldadı. Bileğindeki isme baktı ve tekrar fısıldamaya başladı.

"Y/N , Y/L/N bu sen misin?"

Avlu boyunca elinde kitaplarla yürüyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Avlu boyunca elinde kitaplarla yürüyordun. Ruh eşinizin tanıdık sesini duyduğun anda ateş çağırma büyüsü hatırlamaya çalışıyormuş gibi yapıp orada bulunduğunu bozuntuya vermedin.
Onu gördün. Kalabalık Slytherin arkadaş grubuyla birlikte bahçede oturuyorlardı. Dudağını ısırdın.Arkadaşlarınla buluşmalıydın ve eğer arkadaşlarınla buluşmak istiyorsan onların önünden geçmeliydin.
Ah..koskoca Hogwartsta bula bula oturacak burayı mı bulmuşlardi cidden. Sanırım o seni daha fark etmemişti. Yoksa etmiş miydi?

𝘮𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦𝘳𝘪𝘵𝘦|| harry potter imaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin