Geç kaldığım için özür dilerim biraz hastayım ve çevirdiğim en uzun bölümdü.Bu nedenle baya uzun sürdü.Çok soft bir bölümm keyifli okumalarr
Uyarı: Reşit olmadan içilen içki ve aşırı flört.
Konu: Sonunda Fred'e istediğin gibi davrandığın bir Cadılar Bayramı.
Fredrick Gideon Weasley X Reader
Sonunda Ekim gelmişti.
Bu senin en sevdiğin aydı. Tatlılar, giysiler, mevsim kısacası ekim ayında yapılan her şey favorilerin arasındaydı. Fakat muhtemelen seni ekim ayından bile çok heyecanlandıran bir şey varsa o da Weasley ikizlerinin hazırlayacağı Cadılar Bayramı partisiydi.
Bu yıl sizin son yılınızdı ve Weasley ikizleri Hogwarts'ın görüp görebileceği en güzel Cadılar Bayramı partisini hazırlayacaklarına dair herkese söz vermişlerdi.
Dörtlü takılmaya başladığınızdan beri genellikle ikizlerin hazırladığı her şeyden haberdardın.. Sen, Fred, George ve Lee. Bu dörtlünün ismini bile duymak öğretmenleri kısa bir anlığına bile olsa ürpertirdi ama bu sefer öyle değildi
Bu yıl başlarına bela arayan kişiler sadece Fred ve George'du. Bu kez Lee ve senin onlarla hareket etmenize izin vermiyorlardı ve partinin herkes için sürpriz olacağını söylüyorlardı. Bu da endişenin seni asla yalnız bırakmamasına sebep oluyor ve iki dakika bile ikizlerin yanından ayrılmamanla sonuçlanıyordu.
"Lütfen Fred , en azından bardakların rengini söyle." Fred'in partiyle alakalı detay vermesi için ısrar ediyordun ama o küçücük bir detay bile vermiyordu. Adeta partiyi bir sır gibi saklıyordu.
"Sana daha önce de parti hakkında tek kelime bile etmeyeceğimi söylemiştim Y / N" dedi gülerek kızıl saçlı çocuk.
Ders sihir tarihiydi. Haliyle kimse dikkatini derse vermiyordu. İkizler en arka sıraya yerleşmişti.Sen ve Lee ise hemen onların önündeydiniz.
Lee senin kadar meraklı bir şekilde sordu. "İçecekler ne olacak? Bunu bari söyleyin. Önemli bile değil!"
George "Cevap yok Lee." dedi ve yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirdi. Aynı sırıtış kardeşinin yüzünde de vardı.
"İkinizden de nefret ediyorum" dedin ve sinirli bir şekilde önüne döndün.
Fred arkanda oturuyordu. İleri doğru uzandı. Kafasını senin omzuna yasladıktan sonra kulağına doğru fısıldadı.Bu ani yakınlıktan dolayı ürpermişin ve tüylerin diken diken olmuştu. Kızıl çocuk kulağına fısıldarken istemsizce gözlerini kapatmıştın. "Sadece beklemeye devam et güzelim."
George ve Lee birbirlerine bu yakınlığın ne anlama geldiğini bildiklerini gösteren bir bakış attılar. Y / N ve Fred her zaman böyle bir ilişkiye sahipti ... şüpheli. İkiniz arasında dolaylı flörtlerden başka bir şey olmamıştı. Gerçekten başka hiçbir şey. George ve Lee bilmedikleri bir şey olup olmadığını sürekli sorguluyordu ve elbette cevap her zaman aynıydı.
"Biz sadece arkadaşız." Bok arkadaşsınız diye düşündü George. Kardeşi ne zaman yalan söylese anlıyordu ve Fred kesinlikle yalan söylüyordu.
Daha sonra Fred koltuğuna geri döndü ama sen gözlerini biraz daha kapalı tuttun. Az önce yaşadığın anı sindirmek istedin ve kendini keşke daha uzun sürseydi diye düşünmekten alıkoyamadın. Yavaşça gözlerini açtın ve birkaç kere gözlerini kırpıştırdın. Gerçek dünyaya dönmüştün.
Lee sırıtarak "Tanrım, siz ikiniz arasındaki cinsel gerilim bir bıçakla bile kesilebilir." dedi ve buna dördünüz de kahkahalarla gülmeye başladınız ve ekledin. (sexual tension between fred and y/n🥵)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘮𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦𝘳𝘪𝘵𝘦|| harry potter imagines
Fanfiction•𝑀𝑎𝑟𝑔𝑢𝑒𝑟𝑖𝑡𝑒• Harry Potter Universe X Reader - Harry Potter evreni hakkında metinler, çeviriler headcanon ve one shotlar. ϟ "𝐷𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑝𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑎𝑑, 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦. 𝑃𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔, 𝑎𝑛𝑑, 𝑎𝑏𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 �...