Bölüm şarkısı koymuyorum ama spotifyda ayrı ayrı playlistlerim var hesap ismim aynı dönüş sağlarımThe Marauders veya thinking bout padfoot playlistlerimle okuyabilirsiniz.Keyifli okumalar bebislerr.
𝘉𝘪𝘳 𝘊̧𝘢𝘱𝘶𝘭𝘤𝘶𝘺𝘭𝘢 𝘊̧ı𝘬𝘮𝘢𝘬 𝘕𝘢𝘴ı𝘭 𝘖𝘭𝘶𝘳𝘥𝘶 ?
REMUS LUPİN
-İlk adımı sen atardın.
-Başta biraz çekingen tavırları vardı ama gitgide daha özgüvenli ve girişken olurdu..Tamam belki birazcık da çapkın.
-Haftada bir en sevdiğiniz kitapları birbirinize verirdiniz. Ardından onlar hakkında oldukça uzun süre tartışırdınız ve Sirius gerçekten bu konuşmalardan bıkardı.
-Her zaman ama her zaman hediye olarak pelüş hayvanlar alırdı.(O yanında değilken bile pelüşlara bakıp sürekli onu düşünmeni istiyor. Tam bir ilgi canavarı!)
-Ortak salonda yemek yerken masa altından ayak oyunları.
-Daha çok ayak oyunu.
-Çok çok ayak oyunu. O buna takıntılı..
-Onu sürekli destekliyorsun ve tabii ki o da seni.
-Dolunay sırasında küçük tüylü sorununun en büyük destekçisi olurdun:
-Yaralarını sarar, ona çikolata ve diğer tatlıları bulur, onu olabildiğince çok kucaklardın ve kendi animagus formunda sürekli dibinde olurdun.
-Animagus olmanı asla istememişti. Sana zarar vermekten çok korkuyor.
-Özel dönemleriniz boyunca mükemmel anlayışlı. (Her zaman duygularını anlamaya çalışıp paylaşmanı sağlardı ama istemediğin zaman asla ısrar etmedi.)
-Onunkiyle karşılaştırdığında senin elinin onun eli yanında minicik kaldığını görmeye bayılıyor.
-Uyurken sana arkandan sarılırdı ama moralin düşük olduğunda sen arkada olan tarafsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘮𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦𝘳𝘪𝘵𝘦|| harry potter imagines
Hayran Kurgu•𝑀𝑎𝑟𝑔𝑢𝑒𝑟𝑖𝑡𝑒• Harry Potter Universe X Reader - Harry Potter evreni hakkında metinler, çeviriler headcanon ve one shotlar. ϟ "𝐷𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑝𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑎𝑑, 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦. 𝑃𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔, 𝑎𝑛𝑑, 𝑎𝑏𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 �...