Medyadaki Ben kıvırcık saçlarıyla tam Sirius olmus bayılıyorum bu görünüşüne
Umarım beğenirsinizzz keyifli okumalarrUyarı: Bolca angst, biraz fluff , bir adet kırıcı Remus ve Sirius yine sadece Sirius oluyor. (ne tuaf bi cumle oldu lan)
Konu: Sevgilin James ve diğer çapulcular senden uzaklaşmaya başlar ve sen de nedenini merak edersin.
Öneri: Guns n Roses -Don't Cry
James Fleamont Potter X Poly Marauders X Reader
Ayakların erkekler yurdunun merdivenlerini çıkarken onların odasına doğru zar zor gidiyordu. Omuzunda duran çantanın askısı canını acıtıyordu çünkü çantanda gerçekten oldukça ağır ders kitaplarını ve bu dersler için lazım olan ekipmanları taşıyordun.
Kafan biraz bulanıktı , açıkça duyguların alt üst olmuştu ve buna üzüntün de eklenmişti, beyninde adeta bir karmaşa havası hakimdi.
Bu hafta çocukları çok fazla görmemiştin. Ondan önceki hafta da. Senin çocukları. Adeta senden kaçıyorlardı. Ne zaman dolunay olsa senden uzaklaşma eğilimi gösteriyorlardı bunu biliyordun. Remus onu tedirgin ve yorgun görmeni istemiyordu ama şimdi Dolunay gelmiş ve geçmişti fakat hala senden uzak duruyorlardı. Sebebini öğrenmene yardımcı olacak hiçbir şey bulamamıştın ama resmen beynin bunu düşünmekten başka bir şey yapamıyor hatta dolup taşıyordu. Zihnin farklı nedenlerle doluydu ve kötü yönlü düşünüyordun hatta... en kötüsünden korkuyordun.
Normalde yanlarına gitmeyecektin fakat bugün çaresizce onlara ihtiyacın vardı. Günün zaten çok yavaş geçerken şansızlığın da gününü takip etmişti. Sabah yıllardır kullandığın, ölen teyzenin hediyesi olan tüy kalemin talihsiz bir şekilde kaybolmuştu bu yüzden derse geç kalmıştın ve ardından bu tarz şeyler de seni takip etmiş ,gün boyu peşini bırakmamıştı.
Onlarla takılmayı özlemiştin. Kendi odanda uyumaktan nefret ederdin ama erkekler yurduna girmen yasaktı. Gerçi siz bunu pek takmazdınız ve seni bir türlü içeriye gizlice sokmak için fikir bulup uygulardınız ve açıkçası şuana kadar hiç de başarısız olmamıştınız. Ta ki onlar açıkça senle vakit geçirmeyi bırakmaya karar verdiklerinden beri. Kalbinin kırılmasına engel olamıyordun. Bu dolunayda her zaman olduğu gibi dönüşüm bittikten sonra senin yanına gelmediler, bunun yerine seni bekletip merak içinde bıraktılar.
Dolunaydan sonra onları koridorda gördüğünde sevgilin James sadece yanağına hızlı bir öpücük kondurmuş ve "Merhaba tavşanım , güzelim veya sevgilim sonra görüşürüz" demişti ve o karşılaşmadan sonra onları sadece derslerde görmüştün.
James ile seni Remus tanıştırmıştı. Remus ve sen dört yaşından beri en yakın arkadaştınız. Eskiden beri onun küçük tüylü sorununu bilen ilk kişi sendin. O ve sen gerçekten her şeyi birlikte paylaşmıştınız.Mesela Hogwarts mektubunun ilk geldiği günü asla unutamıyordun, aynı okula gideceğiniz için o kadar sevinçliydiniz ki.. Şimdi onu sana bu kadar soğuk görmek kalbinin sıkışmasına sebep oluyordu.
James ile ise bir yıldır sevgiliydiniz. Dördüncü yılınızda (Ki o delicesine takıntılı olduğu Evansı kafasından yeni yeni çıkarıyordu) flört etmeye başlamıştınız ve onun iyileşmesinde en çok faydayı sen sağlamıştın. Lily'i de gerçekten çok seviyordun ve seni yanlış anlamayacağını biliyordun , bu yüzden ilişkiye başlarken kafan oldukça rahattı ve siz o günden beri çok mutluydunuz...
Sirius ise..Ah Siri senin için hep farklıydı. Onunla ilk yıl trende Remus ve sen sohbet ederken karşılaşmıştınız ve Remus başta utangaç davranıp kendini çektiği için Sirius'un ilk yakın arkadaşı sendin. Regulus ile arabuluculuğunu hep sen yapardın ve evden kaçtığı gün bile ilk sana ulaşmaya çalışmıştı. Her zaman onu desteklerdin ve anlayış gösterirdin ,dertlerini açabildiği nadir kişilerdendin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘮𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦𝘳𝘪𝘵𝘦|| harry potter imagines
Fanfic•𝑀𝑎𝑟𝑔𝑢𝑒𝑟𝑖𝑡𝑒• Harry Potter Universe X Reader - Harry Potter evreni hakkında metinler, çeviriler headcanon ve one shotlar. ϟ "𝐷𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑝𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑎𝑑, 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦. 𝑃𝑖𝑡𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔, 𝑎𝑛𝑑, 𝑎𝑏𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 �...