𝘥𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘱𝘰𝘵𝘵𝘦𝘳 | 1k 🥳🥳

2.1K 117 72
                                    

Selamm bölümde sınır yok tagda yükselip 1 k olduğum için size teşekkür amaçlı yazdım ilginizden çok memnunumm.

Bu arada ben barnes imagines kitabı yazmaya başladım ona da bir göz atarsanız çook sevinirimmm🌟

Bu bölüm @cerseibarnes 'a ithaf edilmiştir.

Keyifli okumalarr✨

 Harry Potter ile sevgili olmak nasıl olurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Harry Potter ile sevgili olmak nasıl olurdu...

- Harry ile ilk yılında Hogwarts treninde tanıştın.

- Yaşlarınız aynı.

- Ve yakın olmasanız bile önceden de arkadaştınız.

- Fakat her şey dördüncü yılınızda değişti.

- Aranızdaki çekim üç büyücü turnuvası sırasında ortaya çıktı. 

- Kısa flörtlerinizin ardından Harry seni yılbaşı balosuna davet etti.

- Sana baloya birlikte gitmeyi birkaç kişi teklif etmişti. Fakat sen onları pek tanımadığın için nazikçe reddetmiştin.

- Ama Harry sana sorduğunda

"benimleyılbaşıbalosunagelmekistermisin?"

- Tek nefeste  çok hızlı söylediği için başta anlamamıştın fakat tekrarladığında şok içindeydin.

- Kabul ettin çünkü ne de olsa ünlü Harry Potter ile çıkma fırsatını kimse kaçırmak istemezdi değil mi?

- Balodan sonra okulda oldukça fazla takılmaya başladınız.

- Ve aslında ilişkiniz biraz hızlı anlam kazandı.

- O 'Seçilmiş kişi Harry Potter'  olmanın getirdiği şeylerden nefret ediyordu.

- Ve sen de Harryle beraber olmak istiyorsan onun rahatsız edici ünüyle başa çıkman gerektiğini biliyordun.

- O sadece ümitsizce sadece Harry olmak istiyordu.

- Sen de zaman geçtikçe ona daha çok hak vermeye başladın.

-  Birbirinizi anlayabildiğiniz için ilişkinizi dengelemek beklediğinizden kolay olmuştu.

- Çok ani ve fevri hareketleri vardı. Bazen ona yetişmekte zorlanıyordun.

- Her zaman doğru şeyi yapmayı kafasına takmıştı.

- Ve herkesi korumak istiyordu.

- Bu yüzden kendisine pek vakit ayırmıyordu.

- Yaptığı şeylere hayrandın fakat bu özelliği bazen seni sinirlendiriyordu.

- Bu tarz durumlarda devreye sen Hermione ve Ron giriyor , onu ikna etmeye çalışıyordunuz.

- Şeyy ikna etme şekilleriniz biraz farklıydı.

𝘮𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦𝘳𝘪𝘵𝘦|| harry potter imaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin