• • •
ANOTACE
„Já to chápu. Slyšel si, že má tvoje milované místo potíže, a tak ses vrátil, ale já... prostě... proč si mě nevzal s sebou?" A konečně to bylo tady. Úleva, nebo něco na ten způsob. „Uštval bych je s tebou, Philzo, ty lidi, kteří to tvému městu udělali. Dopřál bych ti pomstu na stříbrném podnosu. Dal bych ti celý svět."
Philza nevypadal provinile. Vypadal jenom unaveně. „Ale já je neuštval."
Nebo ten příběh, ve kterém jsou Technoblade s Philzou nesmrtelní a Tommy s Wilburem rozhodně ne.
• • •
TRIGGER WARNING
Vyobrazení násilí, zármutku, napadení, manipulace, témat derealizace, smrti a krve.
Celý příběh doprovázejí výše zmiňovaná a poměrně silná témata, která ne každému během čtení udělají dobře. Takže mi přišlo vhodné takové menší varování před tím, než se do příběhu rozhodnete plně ponořit.
• • •
KREDIT
Jedná se pouze o překlad, což znamená, že koncept celého příběhu nepocházejí z mé vlastní hlavy. Anglický originál můžete najít buď přímo zde na Wattpadu, kde se autorka vystupuje pod přezdívkou thcscus, nebo na AO3, odkud jsem konkrétně čerpala já.
Link: https://archiveofourown.org/works/28755084/chapters/70509990
• • •
[A:N] A když už máme všechny ty formality za sebou, tak ještě pár rychlých slov přímo ode mě. Nejdřív bych chtěla říct, že se rozhodně nepovažuju za nějakou bezchybnou a neomylnou osobu, takže je dosti pravděpodobné, že se v jednotlivých kapitolách najde nějaký ten překlep nebo drobná chybička. V takovém případě mi klidně napište, budu jedině ráda, a já to vmžiku opravím! I když jsem si po sobě jednotlivé kapitoly četla xkrát, tak je občas autorská slepota silnější jak já.
Zároveň bych taky ráda podotkla, že se budu snažit kapitoly přidávat pravidelně a v ideálním případě jednou týdně, ale zároveň se nebudu ubíjet tím, když mi to třeba někdy úplně nevyjde. Přeci jenom mám furt svůj osobní život a tohle je jenom něco, co dělám dobrovolně a ve svém volném čase. Navíc jsou jednotlivé kapitoly poměrně dlouhé, takže to občas dost trvá, než se tím textem prokoušu.
S tím vším řečeno, osobně mi tenhle příběh přirostl k srdci hned po prvním přečtení a doufám, že se bude líbit i vám. Jde sice o DreamSMP fanfikci, ale upřímně si nemyslím, že je znalost tohohle fandomu potřeba k tomu, abyste si mohli příběh vychutnat každým douškem jako já.
A to už je ode mě všechno, snad jsem takhle řekla úplně všechno, co mi tak nějak leželo na srdci.
ČTEŠ
Passerine [CZ překlad] ✓
Fanfiction"Já to chápu. Slyšel si, že má tvoje milované místo potíže, a tak ses vrátil, ale já... prostě... proč si mě nevzal s sebou?" A tady to konečně bylo. Katarze, nebo něco na ten způsob. "Uštval bych je s tebou, Philzo, ty lidi, kteří to tvému městu ud...