Bugün lisenin ilk günüydü. Mavi gözlü çocuk zar zor uyanmıştı,her ne kadar istemesede okul formasını giymiş,kahvaltı yerine kendine tost hazırlamıştı. Onu yiyip çantasını sırtına geçirdi ve evinden çıktı.Okulu pek sevmezdi, içindeki kişileride. Hiçbiriyle yakın değildi,Umursamazdı. Anne ve babası yoktu yalnızdı. İlk zamanlarda üzülmüş olsada sonradan alışmıştı. Kimse onun hakkında en ufak bir şey bilmiyordu. Kimseye anlatmamıştı. İçindekileri dışa vurmayı sevmezdi. Çok şey atlatmıştı ama dayanmıştı.
Boş sokaklarda yürürken derin düşüncelere dalmıştı. En sonunda kendini okul kapısının önünde buldu, içeri girdi. İçeri girdiğinde kulaklarına bağırışmalar ve konuşmalar geldi. Kızlar gene bir köşede toplanıp dedikodu yapıyordu. Umursamadan merdivenleri çıkmaya başladı. bir süre sonra sınıfının kapısının önüne geldi içeri girdi. Kendini zorda olsa cam kenarındaki en arka sıraya attı. Dersleri dinlemeyip camdan dışarı bakmayı severdi. İyi geliyordu arka sıra olduğu için öğretmen fark etmiyordu.
Gene derin düşüncelere dalmıştı. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. Zil çalmış,öğretmen sınıfa girmişti. Yanındada bir çocuk vardı. Siyah saçlıydı,gözleride bir o kadar siyahtı. Havalı bir havası vardı. Sarışın takmadan camdan dışarıyı izlemeye devam etti. O cocuğun ilgisini çektiği söylenebilirdi ama belli etmemeyi seçti.
*Ben Uchiha Sasuke*
Hızlar kendi aralarında fısırdaşıyorlardı. Belliki onu sevmişlerdi. Saçma diye düşündü naruto, bir insanın içini tanımadan dışını seviyorlardı.
Öğretmen ona oturmasını işaret etti. Sasuke öğretmenin gösterdiği yere bakınca orda camdan dışarıyı izleyen. Sarı saçlı, mavi gözlü bir cocuk gördü umursamaz bakışları camdan kendisine döndü. Bir süre ona baktıktan sonra tekrar cama kaydı. Sasuke hocaya bir daha baktı ve sarışın cocuğa doğru adımladı.Onun yanına geçti. Gözlerini ondan alamıyordu ama sarışın cocuk bunu fark etmemişti. Sasuke adını bilmediği sarışın cocuğa bakarken kalp atışları hızlanmıştı.
İlk gün olduğu için ders işlenmemişti. Öğretmen herkesi serbest bırakmıştı. Bırakır bırakmaz herkes sasukenin başına toplanmıştı.En fazlada kızlar ama sasukenin dikkatini sarışından başka kimse çekmiyordu.
Sarışın yanındaki gürültüden rahatsız olmuş sasukeye doğru dönmüştü. Döner dönmez siyah gözleriyle karşılaştı. Adeta oturduğu sıraya çakılmıştı. Kendini toparlamaya çalışıp iç çekerek ayağa kalktı ve sınıftan çıktı. Her zaman kafa dağıtmak için gittiği terasa çıktı. Orda sakladığı sigaraları vardı, hemen bir kutu kaptı çakmağıda aldı kutudan 1 tane çıkardı. Yaktı ağzına koydu buda diğer bir kendini rahatlatma hareketiydi.
Sıkılınca sigarasını küllükte söndürdü tam terastan dışarı çıkacakken sınıfta karşılaştığı siyah gözler karşısına çıktı. Siyah gözlerin sahibine bakmaya başladı. buraya kimse gelmezdi.
*Sen sigara mı içiyorsun?* Sarışın umursamadı tam kapıdan çıkıp gidicekken- *Adın ne?* duraksadı ilk kez biri adını soruyordu. Şaşırdı. Uzumaki Naruto diye fısıldadı. Birdaha gitmeye yeltenicekken sasuke onun kolunu tuttu. Naruto kendisinden biraz uzun cocuğa baktı *beraber gidelim* bu çocuk niye onla arkadaş olmaya çalışıyorduki? *peki* dedi ve beraber sınıfa doğru yürümeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru *Focusing*
FanfictionUchiha Sasuke yeni geldiği okuldaki mavi gözlü sarışına gönlünü kaptırmıştı