Sarı saçlı çocuk, okuldan çıkmış. Boş sokaklarda yürüyordu. Bir yandanda keşke okula gitmeseydim diye kendi kendine söyleniyordu. Okulun ilk günü olduğundan okulda ders olmamıştı ama bu bir yandan işine gelmişti. Bu düşüncelerle boşluğa dalarken etrafında hiç birşey görmüyor gibiydi. Önüne çıkan bedene çarpıp,sendeledi. Kafasını kaldırıp, çarptığı kişiye bakarken siktir diye mırıldandı. Uzun saçları,lila boş bakan gözleri ile bu Nejiydi. Bu çocuğu hiç sevmezdi. Nejide ondan hoşnut değildi.Küçcükken ondan çok çekmişti. Arada onu sokak ortasında yakaladığında döverdi. Naruto ise onunla daha fazla uğraşmasın diye sesini çıkartmaz, bitmesini beklerdi. Ama bu çocuğun içinde sebebini bilmediği ona karşı bir nefret vardı. Naruto'nun umursamazlığı onda işe yaramamıştı. Naruto eski anılara dalarken yediği yumrukla duvara çarptı. Neji ona daha fazla yaklaşıp karnına dirseğini geçirdi, naruto boğazındaki sıcak sıvı hissetti ve kan kustu. Kafasını yere eğdi ve yiyceği yumruğa kendini hazırlarken önünde birini hissetti, kafasını kaldırdığında birini gördü. Nejinin yumruğunu tutmuştu. Görüşü bulanıklaşmaya başladı. Bilincini kaybetmeden önce gördüğü tek şey ona endişeyle bakan siyah gözlerdi.
O....Uchiha Sasukeydi
Sasuke'den
Okuldan çıkıp boş sokaklarda yürümeye başlamıştım. Aklımdan Naruto'nun masmavi gözlerini, yanağınıdaki izlerini. sarı saçlarını çıkartamıyordum. O...Gerçektende tatlıydı kendimi toparlamaya çalıştım.Ona aşık olamazdım değil mi? onu daha yeni tanımıştım ve ilk görüşte aşk olamazdı bu. Arkadaş bile değildik. Belki onla tekrar konuşmaya çalışmalıydım. Önüme baktığımda bir kaç metre uzağımda naruto yürüyordu. Vücudum istemeden ona yöneldi ve onu takip etmeye başladım.
Narutoyu yaklaşık 5 dakikadır takip ediyordum, tam ona yakalıcakken önüne biri çıktı ve sendeledi. Sinirle o cocuğa doğru yürümeye başladım. Ama beni görmemişti sarışınımı dövmeye başlamıştı. Sinirle onlara ulaşıp yumruğunu tuttum ve onu ittim. Arkamı döndüm bilinci kapanmış sarışını kucağıma aldım. Ama beni asıl şok eden kısım hiç birşey yapmamış olmasıydı. Bunu boş vermeye çalışarak onu kendi evime doğru götürdüm, itachi umarım evde değildir diye düşündüm. Evde olursa bizi rahat bırakmazdı.
5 dakika sonra eve ulaşmıştım.Hızlıca kapıyı açtım, içeri girdim. Sarışını koltuğa yatırdım. Dolaptan acil durum çantasını aldım, bir bez alıp onu ıslattım. Naruto'nun yanına gittim,üstünü çıkarttım-... Bir dakika. BU YARALARDA NEYİN NESİ göğsünde binlerce yara vardı ve hepsi eski gibiydi. Sanki bir çiziğin üstüne defalarca çizik atılmış gibiydi. Hızlıca kanları temizleyip, yaralara pansuman yaptım ve dikkatlice sardım.Odama çıkıp dolabımdan onun minik bedenine olabilecek bir sweat seçtim ve onu giydirdim. Ortalığıda temizledim şimdi sıra uyanmasını beklemekteydi.
Siyah cocuk, sarışına olan endişesinden dolayı kapıda onları yüzünde sırıtışla izleyen abisini görmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru *Focusing*
FanfictionUchiha Sasuke yeni geldiği okuldaki mavi gözlü sarışına gönlünü kaptırmıştı