B2

921 70 26
                                    

Naruto'dan

Sasuke ile sınıfa doğru yürüyorduk. Daha doğrusu o önden yürüyordu, bende arkadan ilerliyordum. Arkadaş edinmeye hiç niyetim yoktu. Ama bu çocuk belki iyi biri olabilir diye düşündüm. Sınıfa girer girmez gene tüm kızlar onun etrafına toplanmıştı. Aradan sıyrıldım ve sırama geçtim. Çok geçmeden oda yanıma geldi. Kızların hiçbiriyle ilgilenmemesine şaşırmıştım.

Genelde kızlar her yeni gelen erkeğin yanına yılışırlardı.,ama sonra başka birine geçerlerdi. bende ilk geldiğimde yanımda dolaşırlardı. Benden bir halt olmayacağını anladıktan sonra  kendi halime bıraktılar. O zaman gerçektende rahatlamıştım biri haricinde.

*Naruto-kun* 

Tahmin ettiğim gibi hinataydı o diğerlerinden farklıydı. Arada bir konuşuyorduk, gerçekten şirin biriydi. Bakışlarımı camdan çekip iç çekerek ona döndüm.

*Nasılsın Naruto-kun*

Fena değil diye mırıldandım bakışlarımı tekrar cama döndürdüm. Hineta bir süre bana bakmış sonrada sırasına dönmüştü.

Sasuke'den

Onla arkadaş falan değildik, daha yeni adını öğrenmiştim. Ama neden kalbim onun yanında hızlı atıyordu? aşk mı? hayır bu değil. Şimdiden ona böyle birşey hissedemem. Olsa bile tek taraflı olur. Beni umursamıyor bile. Kafamda bu düşüncelerle narutoya bakıyordum. Kendimi ona yakın hissediyordum onla konuşmaya çalışabilirdim ama şimdi olmazdı. Eve dönünce itachiden yardım isteyebilirdim nede olsa deneyimlidir.

Kafamdaki bu düşüncelere son verip önüme döndüm. İlk gün olduğu için öğretmen zaten serbest bırakmıştı ama çok sıkıcıydı. Bende önümdeki kağıda birşeyler karaladım. Sonuç hiçbir boka benzemeyen birşeydi. Kağıdı çöp kutusuna attım. İlk gün olduğu için az ders vardı telefonumu çıkarıp saatte baktım, Birazdan biterdi. Tekrar sıraya ilerledim, o sırada zil çaldı keşke ilk gün gelmeseydim diyordum. Boşa vakit kaybıydı ama bir artısı vardı..

 


Sasunaru *Focusing*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin