Naruto'dan
İşte şimdi sıçmıştım, uydurmam gereken bir yalan bulamıyordum. Yolda düşünmüştüm ama bu stres bana unutturmuştu. Hadi ama seni aklımdan çıkartamadım o yüzdende küçük olmama rağmen içtim diyemezdim. Bana bakmaya devam ederken ben uydurcağım yalanı düşünüyordum.
Flashback
Sarışın çocuk, yatağında bir yandan yatıp bir yandan da sasukeyi düşünüyordu. Nasıl olduysa ondan, tanıştıklarından beri etkileniyordu. Ona her dokunuşu, her gülümseyişi kendini özel hissettiriyordu. Bir süre yatakta debelendikten sonra yatağından fırladı ve mutfağa gitti. Mutfaktaki kullanılmayan dolapta bir sürü içki vardı. Onlar tabiki de abisi Nagato'nundu eve artık pek uğramadığı için içkiler öyle duruyordu. Önceden içme alışkanlığı vardı, sorunlarını böyle çözerdi. Dolaptan bir tane içki kaptı ve eski yerine geri döndü. Hızlıca kapağını açtı ve içmeye başladı.Sonradan nasıl olduysa sarhoş olmuş ve içkinin etkisi azalınca kendini Sasuke'nin evine yakın bir yerde bulmuştu. Ayılmasının en önemli nedeni sasuke'nin ona mesaj atmasıydı. Mesaja cevap verdikten sonra kendini onun kapısının önünde bulmuştu. Hala da pek ayılabilmiş değildi.
Flashback End
Naruto'dan
En sonunda uydurabilecek bir yalan bulmuştum. *Abimi görmeye gittim* mükemmel bir yalandı(!). Düşünceli bir şekilde bana baktı ve bana yaklaştı. Bir süre sonra;
*Sen içtin mi?* Dona kalmıştım nasıl hızlıca anlayabildiki? belki oda içiyordu. Hızlıca kafamı salladım *Bana herşeyi anlatabilirsin biliyorsun değil mi?* bir süre düşündüm. Sonra aklıma bir fikir geldi. Hem doğruyu söyliycektim, ama açık açık anlatmıycaktım.
Sasuke'den
Abisini görmeye gittiğini söylemişti. Ama abisinin şehir dışında olduğunu da söylemişti. Her yerden yalan olduğu anlaşılıyordu. Bir süre bunları düşündükten sonra ona yaklaştım ve kokusunu içime çektim. Hayır bu onun kokusu değildi. Nerden görsem bu kokuyu tanırdım, İçkinin nahoş kokusu...* Sen içtin mi?*, *bana her şeyi söyleyebileceğini biliyorsun değil mi?* belli etmesemde içmesine morelim bozulmuştu. Hem daha küçüktü hem de bilmiyorum, Heralde onun benim gibi olmasını istemiyordum. İç çekerek anlatmaya başladı.
*Son zamanlarda birine çok bağlandım* Birine bağlanmış mıydı? Büyük ihtimalle o ben değildim . *Onu ne yapsamda aklımdan çıkartamıyorum* diye devam etti. Sözüne *ben de çağreyi içkide buldum senin anlıycağını anlamamıştım o yüzden de yalan söyledim üzgünüm* Kalbime hançerler saplansada ona anlayışla gülümsedim. Sarışınımın başka biriyle olcağını hiç düşünmemiştim. Yerimden kalktım ve elimi omzuna koydum. Sesimin titremesini önleyerek*O kişi kim?* Duraksadı *G-gaara* biliyordum beni sevmiyordu. Gaarayla bu kadar yakın olmasının sebebide buydu,aptal gibi kıskanmıştım. İç çekerek yerimden kalktım.O sırada kapı sesi geldi.
*Oo Sasuke-* Ona sus işareti yaptım naruto'yu kaldırdım yanından geçtik.
Sarışın cocuk,evden çıkarken. Siyah saçlı cocuk, sadece boş duvara bakıyordu. Hayatının anlamı gitmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru *Focusing*
FanficUchiha Sasuke yeni geldiği okuldaki mavi gözlü sarışına gönlünü kaptırmıştı