Sarışın çocuk, kızıl çocuk ile gidince Siyahlı çocuk ne yapacağını şaşırmıştı. Ya Kızıl saçlı çocuk ona çıkma teklifi ederse? diye korkuyordu. Ama sarışının bir yandan mutlu olmasınıda istiyordu. Dayanamayıp onların gittiği koridora doğru ilerlemeye başladı.
Bir süre sonra köşeyi döndüğünde onları bir sınıfa girerken gördü. <sınıfa girdiklerinde sınıfın aralık kapısından içeriyi gözetlemeye başladı.
Sarışın, Kızıl ile karşı karşıyaydı. Kızıl ona bir şey söylemeye çalışıyordu. Ama sarışın anlamıyordu. Siyahlı cocuk sadece şu cümleyi duymuş ve nereye gittiğini bilmeden yürümeye başlamıştı.
'Seni seviyorum Naruto.'
Siyahlı cocuğun arkadaşı için mutlu olması gerekirdi. Ama o onun sevdiği çocuktu. Bunu yapamazdı. Hızlıca merdivenlerden indi. Dışarda yağmur yağıyordu. Okulu asmaya karar verdi, zaten son dersti. Okulun kapısından çıktı. Gürleyen gökyüzüne baktı. Durmadan yağmur yağıyor, yağmur damlaları yüzüne geliyordu. UImursamadı ıslak yollarda yürüdü.
En sonunda kendisini bir tepede buldu. Burda oturup içen insanlar vardı. Buraya ilk defa sarışın ile gelmişlerdi. Birbirlerine geçmişlerinden bahsedip beraber üzülmüşlerdi. Oturma yerlerinin yanında bir bar standı vardı. Oraya doğru yürüdü, içeri girdi. Sıcak hava yüzüne esti. Çalışanlardan biri ona ne istediğini sordu. Oda en ağır içkilerden birini istedi. Çalışan ilk başta süzdü, siyahlı çocuğu.
'Zor bir gün geçiriyorsun gibi görünüyor' dedi, çalışan. Siyahlı çocuk başını salladı. Hazır olan içkiyi alıp oradan çıktı. Gene yağmur üstünü ıslatıyordu, gene umursamadı. Salıncağa oturdu ve tepenin üstündeki manzarayı incelemeye başladı. Bir yandan da içkisini yudumluyordu. İçki bitince bardağı yanına bıraktı. Zihni rahatlamıştı, acı hissi azalmıştı. Derin bir nefes verdi.
Kaç Saat orada durduğunu bilmiyordu. Akşam oldu yağmur hala yağmaya devam ediyordu. Onu buradan ayıran ses sarışınının sesiydi.
'Hey Sasuke' Sarışınının sesi endişe ve korku doluydu, saçları ıslanmıştı ve mavi şirin gözleri dopdoluydu.
Ama siyahlı cocuk pas vermedi. Onu duymamış gibi yaptı. Sarışın ona yaklaşıp önünde diz çöktü. 'noldu' diye fısıldadı.
'Gaara ile sevgili oldunuz değil mi?' Siyahlı çocuğun sesi titriyordu. Sarışın şokla ona bakakaldı. Bir kaç dakika sonra kendini toparladı ve ona söylemeyi en istediği cümleyi kurdu.
'Gaara'yı sevmiyorum' bekledi siyahlı cocuk şokla ona bakıyordu. 'Ama sen' diye fısıldadı. Sarışın onu susturdu. 'Seni seviyorum' Sarışın ağzından çıkan lafa kızarmıştı. Siyahlı çocuk ise anın şokuyla mavi gözlere bakıyordu.
'O zaman orada neler oldu?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru *Focusing*
FanfictionUchiha Sasuke yeni geldiği okuldaki mavi gözlü sarışına gönlünü kaptırmıştı