Flashback
Seni seviyorum
Sarışın, Gaara'nın bu sözlerinden sonra bir süre kendine gelemeden gözlerini kırpıştırdı.Gaara devam etti.
Biliyorum. Sasukeye karşı derin hisler besliyorsun ama bunları içimde tutamayacağım.
Sarışın Gaara'nın endişeli haline bakarken anlayışla gülümsedi.Sonuçta bir insanı hisleri yüzünden kötümseyemezdi .Ağzından çıkan tek şey
Üzgünüm Gaara... oldu.
Bu sefer anlayışla gülümseyen Gaara oldu.İkiside bu gülümsemenin ardında olan hüzünü biliyorlardı.
Sarışının aklına Sasuke geldi. Hızlıca Gaara'ya gitmesi gerektiğini geveleyip boş sınıftan çıktı.
Sarışın geldiğinde Sasukeyi ne kadar arasada bulamadı.Hatta onu 20'nci kez aradı ama Sasuke ona cevap vermedi.Sarışın, endişeyle okuldan çıktı. Öğretmenler arkasından seslendiysede umursamadı.
Bakabileceği her tarafa baktı. Arayabileceği her tarafı aradı. Genede Sasukeyi bulamadı. En sonunda aklına önceden dertleştikleri tepede olabileceği aklına geldi.
Tahmin ettiği gibiydi Sasuke orda salıncakta oturuyordu.
Flashback end
Sasuke, sarışının anlattıklarını dinlerken inanamıyormuş gibiydi. Sarışın kendisine endişeli ve korkmuş bakıyordu. Sasuke başka bir zamanda bunu tatlı bulabilirdi ancak şimdi kalbine hançerler saplanıyordu. Onun masmavi gözlerinden akan yaşları silmek istiyor ama silemiyordu.En sonunda sarışının söyleyecekleri bitti. Sadece sessizlik kaldı.
Sasukenin dili çözüldü. Sarışına bir şeyler söylemek istedi, dudaklarını açsada kapattı. Salıncaktan kalktı sarışının dolu gözleri şaşırırken onun gibi ıslak toprakta diz çöktü . İlk önce elini sarışının mavi gözlerinin altına koydu ve akan yaşları sildi. Zorda olsa gülümseyerek sarı saçlarını okşadı. Sarışın kendini tutamayarak ona sarıldı. Sasuke, ellerini sarışının ince beline sardı. Sarışın ise kafasını onun göğsüne koydu. Bir süre öylece birbirlerine sarıldılar. İlk geri çekilen sarışın oldu. Sasuke, sarışının bu hareketine şaşırmışken sorun etmedi. Çünkü sarışın dudağını Sasukeninkine bastırmıştı. Acemi bir şekilde Sasukeyi öptü. Sasuke ise bu tatlı haline gülümsedi. Kısa süre içinde nefeslenmek için ayrıldı sarışın. Sasuke, ayağa kalktı ve sarışına el uzattı. Hala soluklanan sarışın kendisine uzanan eli nazikçe tuttu. Sarışın, Sasukenin elini bırakacakken Sasuke sarışının elini bırakmadı ve yürümeye başladılar.
Yol boyunca Sasuke sarışının elini bırakmadı. Aralarında olan boy farkı tatlıydı. Sarışın Sasukenin tam olarak göğsüne denk geliyordu. Onları gören insanlar dönüp bir daha baktılar.
Sarışın nereye gittiklerini bilmiyordu fakat huzurlu hissediyordu. Sanki Sasukeyle her zorluğa katlanabilecekmiş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru *Focusing*
FanficUchiha Sasuke yeni geldiği okuldaki mavi gözlü sarışına gönlünü kaptırmıştı