B6

620 45 11
                                    

*Hadi ama itachi*

*Bana abi dersen yardım ederim*

*Püff*Sasuke iç çekerek koltuğa oturdu,şuanda İtachi'den Naruto'yu tavlamada yardım etmesini istiyordu ama itachi ona abi demesini aksi takdirde yapmayacağını söylüyordu. Sasuke ise bunu gururuna yediremiyordu. Eğer ki derse sürekli bu konuları açar ve dalga geçerdi.

Kapının yumruklanmasıyla yerinden sıçradı,İtachiye baktı ama onun dünya yansa umrunda olmuycağını bildiği için kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açınca karşısına Deidara çıktı.

Deidara İtachi'nin en yakın arkadaşıydı, demek isterdi ama Deidara İtachiden hoşlanıyordu. Bunu da tek o biliyordu ve Deidara'ya karşı kullanıyordu.

*Aşk olsun beni içeri almıycak mısın?- *Sasuke deidarayı içeri doğru itekledi, arkasından kapıyı kapattı. Deidara salona geçti ve İtachiye en yakın koltuklardan birisine oturdu.

*Eee napıyodunuz* İtachi sinsice sırıtarak Sasuke'ye baktı. *Hiç sasuke sevdiği cocuğu tavlamak için yardım istiyodu* Deidara şaşkınlıkla ikisine baktı. Onunda yüzünde bir sırıtış oldu ve imalı bir şekilde Sasuke'ye baktı. *Ben yardım ederim* Sasuke iç çekti. İşin içine Deidara girerse gidişatı en iyi iş bile bok oluyordu. Sasuke kafasını olumsuzca salladı. *Ah hadii amaa sevdiğin cocuk kim ki? hmm yoksa Uzumaki Naruto mu?* 

Sasuke *siktir* diye mırıldanarak ayağa kalktı *sen...* *Evet sasuke seni izliyordum ama cocuğa aşık olmakta haksız değilsin çocuk tatlı* Sasuke'nin yanakları al al olmaya başlamıştı. *Yardım etmeme izin vermezsen ona gider söylerim* Sasuke sinirle ona doğru ilerledi, Deidaraya yaklaştı. *abime-*Deidara çenesini kapamıştı. İtachi'ye döndüler İtachi ise;

Abimi dedi bana o?

Sasuke'den

Bu olaylar yaşandıktan sonra zorda olsa Deidara'nın isteğini kabul etmiştim,birsürü mantıksız plan oluşturuyordu. En sonunda emin olduğu bir plan yapmıştı. Bana anlatmadan kapı dışarı etti. En son dediği şey; SaRıŞıNıNı GeTiR ne boktan bir plan kurduysa. Neyse diyerek telefonumu çıkardım ve Sarışınıma mesaj attım.

 Sarışınım

Siz:Naruto, bugün bize gelmek ister misin? 

Sarışınım:Olabilir 

Siz:O zaman birazdan seni almaya geliceğim.

Sarışınım:Aslına bakarsan dışardaydım birazdan kapının önünde olurum

Acaba dışarda napıyordu? içimdeki merakı gideremeyince ona sorarım diye düşündüm. Dediği gibi 5 dk sonra yanımdaydı ama biraz farklı gibiydi, onu fazla gözlemlediğimden mi? hızlıca zili çaldım Deidara açtı.

*Hoşgeldin Naruto-chan* Chan mı? kaşlarımı çatmıştım,dönüp sarışınıma baktığımda onun da en az benim kadar şaşırdığını gördüm. Benim yaptığım gibi bizi itekleyerek salona götürdü. Kilit sesini duymamla piç herif diye mırıldandım. Demek ki planı buydu. İkimizi bir odaya kitlemek. Sarışınıma baktım etrafa anlamayan bakışlar atıyordu. Beraber koltuğa oturduk.

*Dışarda ne yapıyordun?* Ben cevabı merak ederken o bana bakmıyordu, içimce binlerce senaryo varken ben cevabı bekliyordum.


Sasunaru *Focusing*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin