Ráno se Qaelo probudila v poměrně dobré náladě. Pomalu se protáhla a pozdravila již probuzenou Taolin, která se zamýšleně dívala z okna na povrch planety Galesis.
V tu chvíli se z chodby za dveřmi ozvala rána a následovaly rychlé kroky. Pohnula se klika ve dveřích a do pokoje vrazila Oxane s Istari.
,,Připravte se, za deset minut před bytem na chodbě, ano?" Rychle ze sebe dostala Oxane a zakončila to vítězným úšklebkem. Pak se otočila a mířila zpátky ke dveřím.
Istari sice vypadala dost naštvaně, pak se její výraz změnil ve zlomyslný úšklebek, až Qaelo přejel mráz po zádech. Jakmile ale Oxane odešla, její výraz ve tváři se opět změnil a mírně pravila: ,,Půjdeme za nejvyšší vůdkyní Isheniw," odmlčela se, ale poté se ještě podrážděně dodala, ,,Jsem jediná, které na tomhle celém něco nesedí?"
Qaelo i Taolin ale zarytě mlčely a v Qaelo tato otázka začala pomalu vzbuzovat nepokoj. Nadechla se, aby něco řekla, ale to už se Istari obrátila se slovy: ,,Fajn, nemusíte mluvit, když nechcete! Je mi to jedno!" Samozřejmě také nezapomněla pořádně bouchnout dveřmi, když odcházela.
Qaelo byla jejím chováním zařazena. Sice tušila, že mezi Oxane a Istari panuje jakási soutěživost, ale stejně jejich postoje nechápala.
,,Nejsi." Hlesla potichu Taolin, která se pořád ještě dívala z okna.
,,Cože?" Zeptala se Qaelo, která její hlášku moc nepochopila.
,,Není sama. Děje se tady něco moc divného. Odbojáři nejsou těmi, kterými se zdají být, je v tom něco víc."
Pořád ale mluvila tiše jako, kdyby se snad bála, že ji někdo uslyší.,,Vím, že jsi mě už varovala, ale před čím?"
,,Před nimi." Taolin ukázala na stíhačky, které měly pravděpodobně cvičný let. Z tohoto pokoje, ve kterém je Qaelo a Taolin, bylo totiž vidět na cvičnou plochu pro letce Odboje.
Qaelo byla její odpovědí zmatená, pořád netušila, co proti nim Taolin má tak zásadního. Odboj jí přišel v mnohém úžasný a rozhodně měl více výhod než nevýhod.
,,Dobře, dám si pozor. Pojď, už na nás musí všichni čekat."
Než společně opustily místnost, brunetka si ještě tiše povzdechla.
***
Všech šest dívek bylo dovedeno před pracovnu samotné Nejvyšší vůdkyně, Isheniw.
Qaelo si až teď uvědomila, že u sebe nemá svého robota, vlastně žádného neviděla od chvíle, co se s ostatními z Waqai vydala k novému bydlení.Teď už ale společně vstoupily do menší pracovny, přesto se sem všechny vešly.
Isheniw vypadala jako vždy úžasně. Její dlouhé bílé vlasy jí splývaly na ramenou a bílé oči se upíraly do neurčita. Jakmile se všechny narovnaly před velitelku, Ishejiw se mírně poklona a s úsměvem Waqai přivítala.
,,Jsem ráda, že už jste tady, ráda bych vám teď něco řekla o vašem úkolu. Nejdříve se ale posaďte."
Qaelo se rozhlédla po ostatních, než si sedla, ale opět jí vykolejil Taolinin výraz. Ta teď pohledem propalovala Isheniw a skenovala každý její pohyb. Ve tváři měla nicneříkající výraz, ale i přesto si byla Qaelo jistá, že nemyslí na nic dobrého.
,,Nejdřív bych vám řekla celkově něco o historii lidstva, ať pochopíte souvislosti, ale jestli budete mít jakékoli dotazy, jsem vám plně k dispozici. Až pak vám řeknu, co je vlastně vaším údělem."
ČTEŠ
Dark Future/CZ
Science FictionJaké osudy potkají lidstvo v následujících tisíciletích? Jak budou lidé vypadat? Bude snad všude svoboda a štěstí? Ponořte se do roku 5031... *** Toto je první díl z trilogie Dark Ages. *** ,,Říkala jsi, že jsme dokonalé!" Zvýšila hlas Qaelo. ,,Vím...