Ráno hned po snídani se Qaelo vydala na cestu k Axin.
Proč jsem radši nebyla zticha. Zanadávala si v duchu. Kdyby se neprořekla, tak by teď nemusela nikam jít. Byla sice vděčná Oxane, že se o ní zajímá, ale tohle bylo moc. Nechtěla, aby na ní Axin prováděla nějaké pokusy a také si pořád přála vídat svoji strážkyni. Když včera řekla vše Nejvyšší, Isheniw se rozhodla, že musí navštívit Axin.
Blondýnka se nechala svými myšlenkami tak unést, že si ani neuvědomila, že už se dostala do chodby před laboratoře. Obdržela už I osobní údaje, díky kterým ji do laboratoří pustili. Do specializovaných oddělení si takhle museli shánět údaje všichni, aby se zamezilo nepovoleným vniknutím. Ještě dostala pro jistotu zlatý pásek okolo levé ruky. Ta též sloužila k identifikaci.
V další chodbě se ale zastavila. Istari zrovna vycházela z jedné z laboratoří. Qaelo se ale ani nehla. Ještě pořád nemohla zapomenout Istari to, jak jí znemožnila před Aorlen.
Chystala se ji spražit pohledem, ale Istari se na ní ani nepodívala. Zřejmě byla až moc zabraná do konverzace s někým v laboratoři. Qaelo se tedy přiblížila. Najednou se ze dveří vynořila Axin a podala jí nádhernou rudou kytici. Istari se mírně poklonila a s kytkou v rukách se vydala pryč. Mírný úsměv jí ale zamrzl na tváři, jakmile uviděla blondýnku.
Ta čekala od Istari nějakou jedovatou poznámku, ale rudovláska místo toho pouze sklopila hlavu a s červenými tvářemi obešla zmatenou Qaelo. Ta si až později uvědomila, že Ostari vlastně neměla zlatý pásek okolo ruky.
Jak se sem dostala? Prolétlo jí hlavou, když ještě hypnotizovala pohledem chodbu, kde se ještě před chvílí vše událo.,,Tak budeš tam jen takhle stát nebo půjdeš dovnitř?" Křikla Axin z laboratoře.
Qaelo sebou trhla a pomalu se vydala dveřmi do prostorné laboratoře. Nikdo kromě ní a Axin tam nebyl.
,,Takže určitě víš, proč jsi tady. Pokusíme se s tím tvým problémem něco udělat. Takže... vídáš ji každou noc?" Axin zjevně chtěla mít tuto záležitost, co nejdřív za sebou. Qaelo ale zajímalo něco dočista jiného.
,,Co tady chtěla Istari?"
,,To není tvoje starost. A navíc, má úkol, tak ji zbytečně neobtěžuj."
To už ale Qaelo nevydržela a vztek, který se v ní nahromadil, se dostal na povrch.
,,Proč si všichni myslíte, že ona je lepší? Co dělám špatně? Vždyť je to jenom mrcha. Tak proč!?"
,,Možná protože je lepší? Vzpamatuj se! Tady si nikdo nehraje na hodnýho a zlýho. Chceš abychom tě brali vážně? Tak přestaň vyvádět a nauč se přijímat své chyby. Tady chceme výkon... ne soucit."
Tato slova Qaelo hodně ranila. ,,To jsem až tak špatná? Vždyť se snažím."
,,Je jedno, jak se snažíš, tady jde o tvé výsledky." Axin se odmlčela a prohrábla si kratší, uhlově černé vlasy.
,,Všechny jste ale byly dokonale převořeny pro svůj účel. Tvým úkolem je zajistit bezpečnost výpravy, takže se budeš učit bojovat. Společně s Istari se pak budete navzájem krýt."
,,Nechci s ní spolupracovat, nemůže jít někdo jiný?" Teď už byla Qaelo docela zoufalá.
,,Ona je mnohem lepší než ty a ty to víš. Dokonalé jste ale všechny. Do jedné..."
Po těchto slovech se Axin odebrala do vedlejší místnosti a pobídla Qaelo, aby se posadila. Jakmile ale zašla za roh, Qaelinu pozornost zaujaly rostliny rozmístěné všude po laboratoři. Hned se jí vybavila Istari nesoucí si nádhernou kytici.
ČTEŠ
Dark Future/CZ
Science-FictionJaké osudy potkají lidstvo v následujících tisíciletích? Jak budou lidé vypadat? Bude snad všude svoboda a štěstí? Ponořte se do roku 5031... *** Toto je první díl z trilogie Dark Ages. *** ,,Říkala jsi, že jsme dokonalé!" Zvýšila hlas Qaelo. ,,Vím...