V hlavní kabině lodi to s Oxane a Istari házelo z jedné strany na druhou. U toho se snažily jedna druhou zasáhnout. Rvačka působila dost zmateně, ale jedno bylo jasné. Istari, vycvičená v boji, měla jednoznačně navrch. Jakoby toho nebylo málo, začal se éterem rozléhat hlas rozzuřené kapitánky Aorlen: "Kde jste? Proč už neletíte za námi?"
Qaelo se otočila na Nowail. Dívka se pevně držela své sedačky a zřejmě se nechystala kapitánce odpovědět. Aimal! Vzpomněla si Qaelo na dívku v zadní kajutě. Snad se jí nic nestalo. Loď se nakláněla z jedné strany na druhou a občas udělala ve vzduchu i kotrmelec. Stav letu rozhodně nemohl být nazván pod kontrolou. Vypadalo to ale, že Taolin dělá, co může. Vyhýbala se kamenům okolo lodi, kterých s každým kilometrem přibývalo, jen tak tak. Blondýnka využila její zaměstnanosti a odepnula si pás. Uvědomovala si jak nebezpečné to je, ale musela Oxane pomoct. Nemohla už dál jejímu nerovnému souboji s Istari přihlížet.
Hned jak se pás uvolnil, sjela po nakloněné podlaze do zadní části kabiny. Prudkým nárazem si sedřela loket. Ještě stihla zaznamenat, že na ni Taolin něco volá, ale nerozuměla ani slovo. Oxane, připomněla si důvod svého bláznivého činu. Černovláska se spolu s Istari snažila ustát šílený let v rohu prostoru kousek od ní. Obě dívky na sebe pokřikovaly urážky a Qaelo si zatím nevšimly. Blondýnka se držela stěny a snažila se dostat až k nim. Loď se na chvíli ocitla v klidné pozici, a tak se jí dařilo pomalu postupovat. Klidného stavu si ovšem všimla i Istari a využila moment k boji. Ve chvíli, kdy natáhla ruku, aby černovlásku shodila opět na zem, ji však Qaelo podkopla nohy. Byl to uspokojující pocit. Trval ale jenom krátce, protože loď opět změnila směr. Qaelo sjela na druhou stranu a Istari dopadla na ní. Svalily se přímo před sedačku Nowail, která vyděšeně zapištěla.
Zrzka se vztekle snažila postavit, ale v těchto podmínkách nešlo udržet rovnováhu. A když už Istari padala, strhávala sebou i Qaelo. Blondýnka měla pocit, že každou chvíli ztratí vědomí. Když už k tomu málem došlo, rozlehl se kabinou výkřik. Chvíli nebyla schopná hlas přiřadit. Stačilo se ale jen rozhlédnout po kabině. Zatímco se prala s Istari, podařilo se Oxane dostat k řidičce a vytáhla Taolin se sedačky. Právě hnědovláska vykřikla.
"Wakai, odpovězte!" Ozvala se znova kapitánka z druhé lodi.
"Už vaši loď vidím. Musíte se vyhnout poslednímu pásu oblasti a dostanete se opět do bezpečného koridoru. Slyšíte mě?!"Všechny slyšely. Jenže momentálně loď nikdo neřídil. Qaelo si všimla, že se Taolin pokusila opět zatáhnout za řídící pákou. Loď vystřelila směrem vzhůru a se všemi to trhlo dozadu.
"Míříte přímo do kráteru. Wakai!" Hlas Aorlen se rozléhal kabinou.
Qaelo ležící na podlaze se probrala. Z posledních sil se snažila doplazit dopředu. Zachytila se sedadla řidiče a konečně se postavila. Za ní někdo zapištěl. Když se otočila spatřila tři dívky ležící na zemi a Nowail, pořád pevně připnutou pásem. Světlovláska se vyděšeně dívala na něco za ní. Qaelo se otočila a spatřila obrovský kráter přímo před nimi.
"To ne!" Rychle se přitáhla za držátko sedadla a vší silou se zavěsila za řídící páku. Vtom ji prudká síla odrazila dozadu. Nestihla to? Narazily? Vyděšeně otevřela přivřená víčka, zatímco letěla kabinu zpět. Neviděla ale tříštící se loď ani kráter, který byl ještě před chvílí před nimi. Podařilo se jí změnit směr. Loď vylétla z koridoru a ocitla se opět v bezpečném volném prostoru. Blondýnka to ale už nevnímala. Letěla dozadu. Brzy pocítila náraz do dveří kabiny, které se automaticky otevřely a potom další. Poslední co spatřila byl kulatý obličej a smaragdové oči rozespalé dívky.
***
Pomalu začala vnímat vzdálené hlasy.
"Je mrtvá!" Vykřikl někdo."Neblázni, její tělo něco vydrží, i když je tak neschopná."
"Ty už radši nemluv, Istari. Počkejte,... už se probírá."
Qaelo uviděla Oxane, která se nad ní skláněla. Unaveně se na ní usmála. Cítila, že její tělo už se zotavilo, ale přesto vstávala opatrně.
Někdo jí skočil kolem krku. Obličej měla v záplavě hustých hnědých vlasů a když ji dívka pustila, spatřila smaragdové oči.
"Jsem ráda, že jsi v pořádku," řekla Aimal.Blondýnka se rozhlédla po kajutě a spatřila otrávenou Istari. Zrzka zakoulela očima a teatrálně vyšla ven. Zůstala tam tak jen ona, Aimal a Oxane.
"Už je všechno dobrý," řekla jí černovláska. "Nowail radši zůstala vepředu s Taolin, kdyby ji zase něco podobného napadlo. S Istari i Taolin jsem si promluvila a věřím že už nic dalšího nezkusí."
Qaelo si tak jistá nebyla. Přejela pohledem Aimal i Oxane. Z obou výrazů vyčetla stejnou zlost jako cítila ona sama.
"Nebudou mít další příležitost, o to se postaráme."
Tentokrát trochu kratší kapitola, snad se líbila.
Kiwollamy 🥝🦙
ČTEŠ
Dark Future/CZ
Science-FictionJaké osudy potkají lidstvo v následujících tisíciletích? Jak budou lidé vypadat? Bude snad všude svoboda a štěstí? Ponořte se do roku 5031... *** Toto je první díl z trilogie Dark Ages. *** ,,Říkala jsi, že jsme dokonalé!" Zvýšila hlas Qaelo. ,,Vím...