Kapitola 3.

54 8 0
                                    

Qaelo pocítila, že přišel nový den. Bylo na něm však něco zvláštního.
Možná se něco stane, říkala si v duchu, nebo je to jen, protože jsem konečně načerpala energii ze suilu.

Neměla zrovna co dělat, čekala na Ferian. Prohlížela si černé, kovové pláty, co k sobě dokonale přiléhaly. Místnost, do které jí kdysi zavřeli, byla velmi jednoduchá. Vlastně zde byl jen jeden úložný prostor, který byl ale ukrytý ve stěně. Jinak byl eskalit prázdný. Jen ze stropu byl osvětlován bílým světlem. Toto byl její domov. Tak milovaný a nenáviděný zároveň...

Vzala do ruky černou krabičku a zapnula spínač. Ferian se teď asi nedočkám, napadlo ji. To už ale začala propadat do světa sladkých lží.

***

Dívka se probrala v krajině, která byla docela odlišná od té minulé. Ještě pořád si pamatovala les a zvířata, tady ale ani jedno z toho nemohla najít. Viděla horu, tu znala již z dřívějších levelů, ale na této bylo zvláštního. Z vrcholku vytékala rudá, místy až žlutá tekutina. Ta stékala až dolů. Qaelo si přála, aby to nebyla jen iluze, ale skutečnost. Aby se jí mohla dotknout. Zjistit jestli pálí, chladí anebo jestli je úplně jiná.

Z hory pak ještě něco stoupalo. Bylo to temné a tmavé a tvořilo to oblaka nad celou touto krajinou. Z jiných levelů byla zvyklá na rostliny a zvířata, tady ale nebylo ani jedno. Zemi pod ní pokrývali zašedlé kameny.
Přesto je to tu krásné, pomyslela si.

Zanedlouho se před ní objevila nabídka s indiciemi. Snad poprvé jí přišla šifra zprvu složitá. Netrvalo dlouho a Qaelo už hleděla na trs seschlé trávy a snažila se přijít na evidenční číslo objektu. Sotva jej zjistila, ujistila se, že je stejné jako to, co jí vyšlo z šifry. Odsouhlasila tento objekt a v hlavě se jí ozval robotický hlas. Úkol splněn.

Vše se pozvolna začalo rozmazávat, až se Qaelo objevila na temném místě. Takhle by to být nemělo. V temnotě se objevila málá, světlá trhlina. Možná je to chyba Systému, napadlo ji. Přišlo jí, jako by ožila a probudila se v ní nová naděje. Systém není dokonalý. Lze jej zničit.

***

Qaelo pomalu ovládala své tělo. Vzpomněla si na to, co se stalo při výstupu z virtuální reality.

Ferian, zavolala svou strážkyni a doufala, že se dočká odpovědi. Chvíli bylo ticho, a tak se Qaelo rozhodla zavolat jí znovu. Ale zrovna v té chvíli kdy chtěla zavolat v myšlenkách jméno své strážkyně, ozval se známý hlas.

Copak potřebuješ?

Ferian, přišla jsem na chybu Systému. Sdělila Qaelo své společnici, která se objevila před ní.
Co je venku? Zeptala se s nadějí v očích. Ferian se ale vyděsila. Nechtěla Qaelo říct pravdu o tom, co je skutečně venku. Zároveň ale nechtěla ztratit tu důvěru, kterou k ní Qaelo chovala.

Existují lidé, co nejsou zavřeni jako my? Pokračovala zvědavě Qaelo.

Ano, přiznala poraženě strážkyně. Qaelo si až teď všimla smutku, který se zračil v jejích očích. Uvažovala, že už teď přestane Ferian trápit, ale zvědavost byla silnější.
Kde jsou? Jak je můžu kontaktovat? Vědí o našem trápení?

Qaelo by jistě v nezodpovězených otázkách pokračovala, ale zastavila jí její strážkyně. Na nic už ti neodpovím, je to moc nebezpečné, odporovala Ferian.

Dark Future/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat