ALİ KARAM
Hayal kırıklığı.
Gözlerinde hayal kırıklığı, öfke ve acı vardı. İçimdeki bir şeylerin paramparça olduğunu hissetim.
Ama bunu o istemişti. Artık örülü, olduğu ve beni tehditleriyle hapsettiği kafesi artık paramparça etme zamanı gelmişti.
Bitmişti. Sert ve öfkeli yürüyerek kolumu tut.
Beni arabanın içine bir eşyaymış gibi fırlatarak kapıyı sert bir şekilde kapattı.
Kendisi sürücü koltuğuna oturarak kapıları kilitlediğinde bakışlarımı ona çevirdiğimde hiddet ve öfkeyle bana bakıyordu.
"ne yaptığını zannediyorsun? aç kapıyı" dedim düz ve çatık kaşlarımla ona bakarak.
"sen ne yaptığını zannediyordun" dedi kükreyerek iki kolumu da tutup kendisine çekti.
"beni artık tehdit edemezsin git herkese anlat söyle eşcinsel olduğumu söyle "dedim korkusuzca bağırarak
Bana afallamış bir şekilde bir süre baktı sonra toparlanarak bağırmaya başladı.
"sen kendi zayıf noktalarını yok ettin evet seni elimde tutmak için tehditler etim ama sen onları yok ettin ama bilmediğin bir şey var" dedi adeta tıslayarak
"seni benden ne o güvendiğin komiser bozuntusu kurtarabilir ne de hapishane denen dört duvar" dedi korkusuzca gözlerime bakarak.
Gözlerinde alev vardı. Ve bu alev ikimizi de yakacaktı. Hem de cayır cayır yakacak bir alev .
Yüzünü yüzüme yaklaştırarak
"sen benimsin. madem zayıflıklarını yok ettin o zaman seni kendime hapis etme zamanı geldi" dedi gülümseyerek sonrada arabayı çalıştırarak sürmeye başladı.
"ne demek seni kendime hapis etmek "dedim çünkü korkuyordum.
Konuşmadı.
Konuşmadım.
Gözlerimden yaş geliyordu. İçimden bir ses artık hiçbir şeyin eskisi olmayacağını söylüyordu.
Sancar radyoyu açarak bana gülümsedi. Bu gülümsemeyi tarif edemezdim.
Radyodan gelen müzik gözlerimden yaşlar gelerek bakışlarımı cama çevirerek dışarı izlemeye başladım.
Durdu zamanım, bir şey diyemedim
Gitmek istedin, ve gittin
Aynı gökyüzünde, ayrıydı güneşin
Söyle bari, iyi misin?Burası soğuk, soğuk odalar
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
Soğuk, soğuk olanlar
Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlarİçimde bir şeylerin koptuğunu hissetim.
Soğuk, soğuk odalar (odalar)
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
Soğuk, soğuk olanlar
Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlarDurdu zamanım, bir şey diyemedim
Gitmek istedin, ve gittin
Aynı gökyüzünde, ayrıydı güneşin
Söyle bari, iyi misin? (iyi misin?)Burası soğuk, soğuk odalar
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
Soğuk, soğuk olanlar
Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlarSoğuk, soğuk...
Müzik bittiğinde araba durdu. Başımı sancar'a çevirdiğimde bana bakıyordu.
"nereye geldik" dedim çatlak bir sesle. Gülümseyerek
"evimize madem sen uslu durmuyorsun bende seninle evlenir kendime hapis ederim" dedi. Ve kıyamet başıma yıkıldı...
***
Her insanın ölümü kendi kıyametiymiş. Benimde ölümüm sancarın kıyameti olacak. Onunla ölsem asla evlenmeyeceğim bunu asla izin vermeyeceğim.
Kaçıncı defa kapıya vurduğum ellerime baktığımda artık bitap düşmüştüm.
Gözlerim yavaş yavaş kapanırken dışarda hava karamıştı.
Birden kapı açılınca yavaş bir şekilde başımı kaldırıp baktığımda sancarın bana baktığını gördüm. O kadar yorulmuştum ki bilincimin yerinde olup olmadığını bile farkında değildim.
Yerden yüz üstü bitmiş bir şekilde yatıyordum. Tüm gücüm bitmişti. Sabahtan beri bağırıp çağırıyor kapıya durmaksızın vurup duruyordum.
Siyah postalarıyla yaklaşarak beni kucakladığında
"bırak" dedim kısık bir sesle sesim resmen yok denecek kadar çıkıyordu.
Odadan çıktığımızda beni alt katta getirip şöminenin yanındaki minderlere nazik bir şekilde bıraktı .
Şöminenin karşısında yastıkların üzerinde uzanmış bir şekilde ona bakıyordum oda bana bakıyordu.
Sonra cebinden telefonun çıkarıp birkaç şey yaptı ve oturduğu minderin üzerine bırakarak bana baktı. Telefondan naif bir müzik sesi geldiğinde bakışlarımı sancara çevirdiğimde bana derin bir şekilde baktığını gördüm.
Zannetme hiç bitti herşey
Diyip gitmek çok kolaydır
Bazen acı öyle birşey
Yaşanması zor olaydır
Hatıralar dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur intikamı var
Hatıralar dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur intikamı var
Bana doğru yaklaşarak önümde durduğunda gözlerime bakıyordu.
Bir gün geçse bir gün geçmez
Ben affetsem
Seni aşk affetmez
Aman aman yine yalan
Demek ki biz boşa yanlışız senle
Bir gün geçse bir gün geçmez
Ben affetsem
Seni aşk affetmez
Aman aman yine yalan
Dedim ki biz büyük yanlışız senle
Gözlerimden bir damla yaş süzüldüğünde iki elini yanağıma koyduğunda içimde bir şeylerin koptuğunu hissetim.
"kalbin sadece benim olsun istedim seni bir kadını kıskandıracak şekilde sevdim peki neden sen benden bu kadar nefret ediyorsun" dedi. Telefondan gelen müzik evde yankılanırken gözlerimi yumdum.
Farketmez hiç geçti artık
Dedim ama hep yalandır
Benim senden ayrı kalmam
Durduk yere ağlamamdır
Hatıralar dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur intikamı var
Hatıralar dalga dalga
Vurup vurup fırsatiyla
Kalır kalır...
"benim sende ayrı kalamam
Durduk yere ağlamamdır" dedi kulağıma doğru yaklaşarak.
"ben aşkı sende buldum. Ama sen benden nefret ediyorsun biz neden imkansız yapıyorsun" dedi sonra kulağıma bir damla yaş düştüğünü hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ VERYANSIN-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| çocuk kaçıyordu adam peşindeydi adam çocuğa deliler gibi aşıktı çocuğu elinde tutmak için tek bir yol vardı tehdit etmek ve çocuğu avucundaki kafese hapsetti.ve kaderi bir gece elinde tutğunu sand .yanıldı. "Senden bütün ömrüm boyunca n...