ALİ KARAM
zihnimin içinde sanki karanlık bir duvar vardı. içimde bir boşluk ve boşluğu dolduramayacak bir terk edilmiş hissi vardı.
Göz kapaklarım sanki irisi yukardan tutyormuşcasına açılmazsken yavaş yavaş gözlerimi açtığımda dün akşam sancarın bana söylediği sözler zihnime düştü.
Yavaşça doğrulduğumda şömine sönmüştü.
Kafamı pencereye çevirdiğimde yağmur yağıyordu. yağmur damlaları cama çarparak ses çıkarırken evin içinde yankılanıyordu.
Kapı birden açılınca yerimden sıçradım.
Elinde poşetlerle dünkü kıyafetleriyle içeriye giren sançar bana bakıp gülümsediğimde gözlerimi devirdim.
Bazen anlamıyordum bu adam neden bu kadar dengesiz olduğunu.
"günaydın" dedi. Bakışlarımı ona çevirdiğimde mutfaktan çıkmış bana doğru geliyordu birkaç adımda yanıma ulaştığımda yüzümü inceliyordu.
"ne oldu" dedi kaşlarını çatarak.
Daha da geriye giderek ayağa kalktım.
"beni evime götür seninle burada kalmak istemiyorum" dedim bende kaşlarımı çatarak.
Bana doğru yaklaşarak
"hiçbir yere gitmiyoruz , otur oturduğun yerde" dedi. Sert ve soğuk bir sesle. Demiştim bu adam dengesiz diye.
Hızlıca ayağa kalkıp kapıya doğru koştuğumda kollarını bellime sararak kendine doğru çekti.
"bırak beni lütfen" dedim gerçekten burada bu adamla kalmak istemiyordum.
Derin bir nefes aldığını duydum ben hala çırpınırken o ise sırtımı göğüs kafesine yaslamıştı. Beni tıpkı bir kafes gibi sarmıştı.
"hayır" dedi. Gerçekten ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Ben ne suç işlemiştim de hayat bana bu adamı karşıma çıkarmıştı.
Gerçekten bıkmıştım. Daha fazla dayanamadım. Onu itmeye kalkıştığımda gücüm buna yetmedi.
Kaslı kollarıyla bir ahtapot gibi sarmıştı beni resmen.
Birden beni kucağına aldığında nerdeyse kız gibi çığlık atacaktım.
" ne yapıyorsun bırak beni" dedim bağırarak. Gerçekten bu adam kafayı yemişti.
" kıpırdama. Sadece duş alacağız" dediğinde resmen kalp krizi geçirecektim. Bu adam manyaklık yapamaz değil mi? Bu kadar fazla
"hayır" dedim tüm gücümle bağırarak resmen duş yapacaktı benimle hem de çıplak hayır hayır hayır buna asla izin veremem .onun kollarında çırpınırken banyoya girdiğinde hemen kendimi yere atıp kaçmayı düşün fakat tabi ki sancar arıkan hemen beni yakaladı. Derin bir nefes alıp tekrar kaçmaya kalkıştığımda yine beni yakaladı.
" bırak beni seninle duş falan almayacak manyak herif" dedim bağırarak. Kaçmaya çalıştığımda sançar efendinin kahkahasını duydum.
" ne gülüyorsun manyak herif" dedim kaşlarımı çatarak.
"senin aptalığına sevgilim" dediğinde hala gülüyordu.
"sen duş alacaksın" dedi derin bir nefes alıp gülümserken. Aferin ali kendini bir güzel rezil ettin
"istersen birlikte duş alabiliriz" dediğinde resmen çileden çıkmıştım.
"defol " diye bağırdım. neyse ki kulaklarını kapatarak banyodan çıktığında derin bir nefes alıp duşa girip banyo yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ VERYANSIN-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| çocuk kaçıyordu adam peşindeydi adam çocuğa deliler gibi aşıktı çocuğu elinde tutmak için tek bir yol vardı tehdit etmek ve çocuğu avucundaki kafese hapsetti.ve kaderi bir gece elinde tutğunu sand .yanıldı. "Senden bütün ömrüm boyunca n...