ALİ KARAM
Zihnim,içindeki çığlıkları susturulmuş kefene hapsederken gözlerimde bir perde vardı.
Gözlerim yanıyordu. Kirpiklerini birbirine yapışmış adına kenetlemişken kendimi halsiz ve yorgun hissediyordum.
Derin bir nefes alıp gözlerimi sonunda açtığımda dağ evindeki odadaydım.
En son kaçıyorsun. Yağmur yağıyordu ve sonra sancarın bağırışı.
O getirmişti demek.
Yataktan kalkarken kapı açıldı ve içeriye Sancar elinde bir tepsi yemekle girdiğinde sırtımı dönüp pencereye baktığımda Sancar tepsiyi komodinin üzerine koydu.
Yanıma gelerek oturduğunda odada kimse konuşmuyordu.
Sessizdi.
Sessizdim.
Derin bir nefes aldığımda konuşmaya başladı.
"Hiç bir zaman ne annem nede babam tarafından sevgi gördüm hep yanlız başına oturur beklerdim beni fark etmelerini. Görmediler. Annem öldükten sonra babam için evin hayaletiydim .görünmez bir hayalet.",derin bir nefes alıp penceredeki olan bakışlarını bana çevirdi.
"Yanlızlık beni kötü bir kişi yaptı tabi sevgisiz de. Babamın beni sevmedi fark etmemesi. Sonra seni gördüm içimde tam şurada"dedi Sancar sol yanını göstererek
"Bir heyecan tuhaf bir duygu oluştu hep yanında olma isteği .
Ama ben kendimi sevmemişken seni sevdim Ali seçeneği hep yıkar dökerek öğrendim.tehditler falan hepsi seniyanımda tutmak içindi bunu biliyorsun"dedi .Ona baktığımda gözlerinde saf bir şefkat duygusu gördüm.
Bana bakarak gülümsedi.
"Ama sen benim kötü kişiliğinden kaçtın ve bu yüzden ben hep sana daha bağlanırken artık kördüğüm oldum ali içimden seni çıkaramıyoruz"dedi.
Ayağa kalkarak gömleğini tek hamlede yırtığı da kaslı vücuduna bakıyordum.
Sol yanında bir iz vardı.
Bu iz....hayır
Bu olamaz.Benim ismimi kalbinin sol kısmına yara olarak kazınmıştı.
"Senin benim çocukluğumun sevgisiz yarasının Ali sen benim yaramın sevgisiz çocukluğumun kirli zamanının temiz lekesinin bu yüzden senden ölsem bile vazgeçmem"dediğinde gözümden bir damla yaş düştüğünde bana doğru yaklaşıp sıkıca sarıldı.
"Sevgisiz yaram"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ VERYANSIN-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| çocuk kaçıyordu adam peşindeydi adam çocuğa deliler gibi aşıktı çocuğu elinde tutmak için tek bir yol vardı tehdit etmek ve çocuğu avucundaki kafese hapsetti.ve kaderi bir gece elinde tutğunu sand .yanıldı. "Senden bütün ömrüm boyunca n...