Kefaret,ruhundaki acıları sindiremez bir bedele sahipti.
Yanlışları doğrularımı alt üst etti.günah sevablarımı yok etti.
Bitmek bilmeyen bir alevin içindeydim.alev her hücremi yakarken ben ise bana takmiş olduğu pırangalar yüzünden kımıldamaz halde bekliyordum.
Ama bu son bekleyişimdi,çünkü sonu olmayacak bir oyun oynuyordu ve beni sevdiği halde onu sevmiyor nefret ediyordum.
Ama bitti,ben bu oyunu daha fazla kalmak istemiyordum.
Her şeyi bitirmek sancarı izin almadan girdiği hayatığımdan izin almadan çıkartacaktım.
Tabi onun sayesinde,elime bir koz vermişti,ve onu kullanarak hem benden nefret etmesini sağlayarak beni bıramasını sağlayacaktım.
"Oğlum kahvaltını yap"dedi annem sitem ederek boş tabağa daha fazla bakmadan hızlı bir şekilde ayağa kalkarak masayı terk ettim.
Kimsenin itiraz etmesini dinlemeden odama girip çantamı alarakdısarı çıktım ayakabılarımı giydikten sonra onu gördüm.
Sancar Arıkan arabaya yaslanmış bana bakıyordu. Siyah kot pantolon,siyah postalar siyah gömlek herşeyi siyahtı bu adamın.
Yanından geçirmeye çalıştım ama çalışmakla kaldım.
Koluma pırangalaşmış elleriyle tutarken beni kendisine çevirdi.
"Günaydın demek yok mu"dedi
"Yok bırak beni geç kalıyorum"dedim sinirli bir şekilde
Beni tutarak ön kapıyı açarak arabaya soktu.
Kendisi sürücü koltuğuna oturarak arabayı çalıştırdı.
Arabada sessizlik hakimdi, ben çamdan etrafı izlerken sancar yola odaklı araba sürüyordu.
Sessizlik bir lanet gibi kol gezerken arabada,radyoyu açarak sessizliği bozdum.
Radyonun kanalarını gezerken en sevdiğim şarkı çalınca radyonun sesini yükseltim.Bugün dağların dumanı aralandı hoşgeldin
Bugün dağların dumanı aralandı hoşgeldin
Ah ışıklar içinde kaldım yandığım efendim
Ah ışıklar içinde kaldım yandığım efendim
Sen bana yangın ol efendim ben sana rüzgar tutuşsun gün yansın geceler vaktimiz varken
Sen bana geç geldin ben sana erken soyunsun gün sarsın geceler vaktimiz varken.
Şarkı nakaratını tekrar ederken camı açarak rüzgarı arabanın içine girmesini sağladım
Rüzgar tenimi okşarken nakarat kısmı bitmişti.
Bugün günlerden güzelik sefa geldin hoşgeldinBugün günlerden güzelik sfa geldin hoş geldin
Ah bu yağmur yanlızlığımı dindir efendim
Ah bu yağmur yanlızlığımı dindir efendim
Sen bana yangın ol efendim ben sana rüzgar tutuşsun gün yansın geceler vaktiniz varken
Sen bana geç geldin ben sana erken soyunsun gün sarsın geceler vaktimiz varken.
Şarkı bittiğinde araba okulun önünde durmuştu.
Çıkmak için hareketlendiğimde sancar beni kendisine çevirerek dudaklarını dudaklarıma değdirdi.
Dudakları kulaklarıma sürterek
"Sen bana kalbime hoşgeldin ben sana erken geldim ama sen bana geç gelmiyeceksin seni öyle çok seviyorum ki güneş kendinden utanıyor benim sevgim ondan çok büyük
olduğu icin"diyerek fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ VERYANSIN-BXB
Novela Juvenil|TAMAMLANDI| çocuk kaçıyordu adam peşindeydi adam çocuğa deliler gibi aşıktı çocuğu elinde tutmak için tek bir yol vardı tehdit etmek ve çocuğu avucundaki kafese hapsetti.ve kaderi bir gece elinde tutğunu sand .yanıldı. "Senden bütün ömrüm boyunca n...