paramparça(SEZON FİNALİ)

1K 51 7
                                    


ALİ KARAM.

Karanlık bir uzay boşluğundaydım. Kefenim içimi süsleyen cesetlerle doluydu.

Kalbime can parçaları batıyordu. İçim sıkışıyordu.

Gözlerimde ışık sonsuza kadar sönmüş ve ben kimsesiz bir sokağın ortasında kalmış tıpkı kibritçi kız masalında ki gibi mutlu ışıkları yanan evlere bakıyordum.

Kimsesiz bir çocuktum.

Kimsem yoktu.

Tabi birde Sancar vardı. Benim ruh katilim. Gözyaşlarımın sebebi.

Karanlık odada sancarın evinde onun odasında onu yatağında cenin poziyonu almış hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

Ailem beni satmıştı.

Öz çocuklarını satmışlardı.

Hıçkırıklarım ölümün gölgesini süslerken içimdeki kaçıncı paramparçalıktı.

Odanın kapısı açıldığında zemindeki tok ayakkabı sesleri bana doğru yaklaşıyordu.

Yatağın diğer tarafı çöktüğünde sesiz bir şekilde ağlıyordum.

Belime dolanan kollar kendine çekip  beni kendine döndürdüğü de kızarmış gözlerim,kırmızı burnum ve yanağımda düşen yaşlarım  peş peşe düşerken Sancar dudaklarını burnuma bastırdı.

"Ağla iki gözüm için rahatlayacaksan ağla"dediğinde hıçkırarak ağlıyordum.

"Neden ben bu kadar kolay vazgeçtiler?"dedim boğuk sesimle.

Sancar başını boynuma gömdü. ben üstünde duruyordum o da kollarıyla belime dolamış kafası boynuma gömüştü.

"Seni hak etmiyorlar sevgilim"dedi sırtımı okşarken.

Hıçkırıklarım iç çekişlere döndüğünde Sancar beni kuçajlayıp banyoya götürüp lavabo kemerine oturturdu.

"Şimdi seni güzelce temizliyoruz. Ve kimse için ağlamaya aksın bu hayatta tamam mı?"dediğinde başımı salladığımda acı çeken bir ifade büründü yüzünde.

"Sen ağlayınca benim canım acıyor"dedi dudaklarını dudaklarıma bastırarak.

Öpüşüne karşılık verdiğimde elini belime koyarak yumuşak bir şekilde öpmeye devam ettikten sonra nefes nefes ayrılarak alnını anlıma yaslayarak gözlerimin içine baktı.

"Gözlerinde yıldızlar var o kadar çok yıldız var ki hiçbirini söndürme.söndürürsen karanlıkta kalırım."dedi. Bana ılık bir duş aldırdıktan sonra giyinmem için yataktaki poşetleri gösterip beni terasta belkediğini söyleyip odadan çıktı.

Hemen poşeteki siyah boxeri giyip üstüne siyah sweatshirt giydikten sonra siyah Hırka ve siyah eşofman ın giydikten sonra odanın kapısını açarak odadan çıktım.

Terasa çıktığımda ellerini korkuluklara  tutunmuş siyah takım elbise arkası dönük Sancar vardı.

İçeriye girdiğimde geldiğimi hissetmiş gibi arkasını döndüğünde çok yakışıklı olduğunu gördüm

Bana doğru yaklaşarak elini belime koyarak terasın ortasına getirdiğinde elini şıklatığında birden etrafı  bir fülüt sesi sardı.

Bak yıldızlar altında
Gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize
Anlattığı bir şey var

Bak yıldızlar altında
Gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize
Anlattığı bir şey var

Bir fısıltı gibi bazen
O en büyük çığlıklar
Bilmezler mi gelir geçer?
En büyük fırtınalar?

Biz aşkı, meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık
Biz aşkı, meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık

Bak yıldızlar altında
Gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize
Anlattığı bir şey var

Bak yıldızlar altında
Gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize
Anlattığı bir şey var

Bir fısıltı gibi bazen
O en büyük çığlıklar
Bilmezler mi gelir geçer?
En büyük fırtınalar

Biz aşkı, meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık
Biz aşkı, meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık

Biz aşkı, meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık
Biz aşkı, meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık

"Ben aşkı meleğimde buldum ve ona sımsıkı bağlandım"dedi kulağıma fısıldayarak.

Kollarını boynuna dolamış elli belimde yıldız altında dans ediyorduk.

"Benimle bu hayatı paylaşır mısın meleğim"dediğinde kapalı gözlerimi açtım.

Sancarın gözlerine baktığımda orda saf sevgi ,saf aşk vardı.

Tam konuşacaktım ki etrafı bir patlama sesi sardı.

Sancar korkulu gözlerle bana baktığında sırtımda bir acı hissetim.

Bir yanma bedenimi ele geçirmişti.

"Aliiiii"diye bağıran sancarın sesini duydum.

Sonrası karanlık koynunda savrulan bedenimdi.

********

Sezon finalinde yaptık.bol oy ve yorum istiyorum.
Yakında görüşmek üzere

SERZENİŞ VERYANSIN-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin