twfo ; the w

2.3K 250 122
                                    

"Kaminari bizi rezil etme lütfen."

"Biz yanında yokken yap en azından." diye katıldı kızıl arkadaşına Sero. Sürekli beraber olmalarından ötürü birini etkileyen şey öbürünü de etkiliyordu.

En sonunda genel çalışmalar sınıfına yaklaşmama cezası alacaklardı bu gidişle.

"Ne kötü arkadaşlarsınız siz?"

Kaminari sahte bir kırılmışlıkla avucunu kalbine koyarken belini kıyafet dolabına yasladı.

Shinsou için yasak olmasına rağmen o kadar çok bunalmıştı ki, en sonunda beynini yıkayıp rezil etmişti sarışını koridorda. Bunu öğrenen Aizawa Sensei ise ceza vermişti elbette.

"Kendimi affettirmem lazım diyorum."

"Karşısına bir daha çıkmazsan büyük bir iyilik yaparsın bence aptal."

Bakugou terli bedeninden kahraman kıyafetini hışımla çıkarırken bakışlarını dolaba yaslanan arkadaşından çekmemişti. Onlar bile bu durumdan bunalmışken Shinsou'yu düşünemiyordu. Hele ki son ifşalanan o olduğundan psikolojik olarak sıkıntılı bir döneme girmiş olmalıydı.

"Ona bir kedi hediye etmeyi dene Kaminari-kun."

Aralarına giren tanıdık sesle dört oğlanın da gözleri aynı anda yan tarafta duran Midoriya'ya kaymıştı.

Bakugou onu görmesiyle gözlerini kısarken gerildiğini hissetti. Son zamanlarda o inekten iyi enerji almıyordu ve bunu yüz ifadesiyle de belli ettiğine inanıyordu.

Kaminari ile Shinsou hakkında konuşmaya devam ederlerken bakışlarını çekmemişti ondan. Geldi geleli sarışına tek bir saniye bile bakmamış oluşu onu sinirlendirmişti. O kim oluyordu da kendisini görmezden geliyordu?

Bakışları her zamanki mutlu ifadeye sahip suratından yarı çıplak bedenine inmeye başladı. Vücudundaki yara izlerinin en son gördüğü zamana nazaran arttığını fark etmişti. Çilleriyle garip bir uyum sağlıyorlardı.

Aptal inek diye geçirdi içinden. Daha gücünü bile vücuduna göre ayarlayamıyorsa ne işi vardı burada? Kendisi omega olmasına rağmen vücudunda tek bir çizik yoktu üstelik.

İçten içe bu durum karşısında kendi kendine böbürlenmeden edememişti. Demek alfa olsa neler yapacaktı.

"Kacchan?"

Kırmızı gözleri ismini, daha doğrusu sevgili(!) çocukluk arkadaşının ona taktığı ismini, duymasıyla karşısındaki yeşillere çıkarken 'Ne var?' tarzında bir bakış gönderiyordu.

"Şey... Bedenim hakkında bir şey sormayacaksan gideceğim."

Bakugou sinirlendiğini hissediyordu. Kendi çapında laf mı atmıştı o? Kaşları hızla çatılırken dolabından kıyafetlerini alıp durduğu yerden hareketlendi ve göz temasını kesmeden yanından geçip gitti. Bunu yaparken omuz atmayı unutmamıştı. Klasik Bakugou'ydu işte.

Homurdanarak ilerlerken soyunma odasından çıkmadan önce elinde sinirden sıkı sıkıya tuttuğu tişörtünü geçirdi üstüne. Neye sinirlendiğini bilmiyordu ama o inek ne zaman etrafta olsa siniri daha da kontrol edilemez hâle geliyordu.

Onun alfa olduğunu öğrendiği günden beri daha da nefret eder duruma gelmişti doğrusu. Bir şekilde kendisini Bakugou'dan üstün görüyor gibi bir hali vardı. Öyle hissediyordu.

Midoriya hakkındaki nefret barındıran düşünceleri eşliğinde yurda ulaştığında hep yaptığı gibi kimseyle muhatap olmadan odasına ilerledi.

İçeriye girer girmez bedenini yatağa bıraktığında boğazından rahatladığını belli eden boğuk bir ses yükselmişti. Yine gereğinden fazla yorulmuştu. Yemek yiyip duş bile almadan uyumayı planlıyordu.

Göz kapakları iyice baskı uygulamaya başlamadan önce masasının üzerine eğilip ağrı kesicisini aradı. Başının ağrısını gidermeliydi en azından.

Zar zor açık tuttuğu gözleri beyaz ilaç paketini ararken işittiği bildirim sesiyle dikkati telefonuna yönelmişti. Onu gruba geri alıp tonlarca mesaj atmaya başlarlarsa yorgunluğunu umursamaz odalarına gidip onları öldürürdü.

Söylene söylene yastığının yanına koyduğu telefonunu alıp yüzüne yaklaştırdı. Ekranı açtığında gördüğü bildirimle tek kaşı havaya yükselmişti. O sikik siteden ilk kez mesaj tarzı bir bildirim geliyordu.

Açık tutmakta zorlandığı gözleri bu sefer korkuyla sonuna kadar açılırken oturduğu yerde hareketsizce durmaya başladı. Yoksa yeni bir paylaşım mı yapılmıştı? Neden ona mesaj gelmişti?

"Bana bu hisleri yaşatan her kimse kanının son damlasını görene kadar döveceğim."

Bir korkak gibi davranmasıyla bu sefer kendisine de sinir olurken OMEG'UA yazan mesaj bildirimine tıkladı. Fazla paranoyaya bağlamıştı gerçekten.

Mesajlar

THE W: merhaba omega.

the w from omeg'ua ;; dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin